AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #61 Skrevet 13. mars 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du ikke flere smarte utsagn å komme med da, ts? 😊 Anonymkode: 8e2ce...5e0 Nope, ingen som kan måle seg med dine Sherlock! Anonymkode: 5092e...e07 5
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #62 Skrevet 13. mars 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du forsvarer jo dine handlinger ekstremt her. Du har holdt på med en mann i 2 år som aldri kommer til å gå fra kona si for deg! Istede for å ødelegge noen andre sin familie så burde du kanskje begynne å finne deg en egen. Litt av en drømmeverden du lever i! Håper du opplever ett skikkelig svik en dag 😊 Anonymkode: 8e2ce...5e0 Nå vet jo du strengt talt ingenting om hva han kommer, eller ikke kommer til å gjøre for fremtiden. Anonymkode: 5092e...e07 4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #63 Skrevet 13. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå vet jo du strengt talt ingenting om hva han kommer, eller ikke kommer til å gjøre for fremtiden. Anonymkode: 5092e...e07 Det gjør virkelig virkelig ikke du heller. Han er jo tydeligvis en mester i å bedra. Hvorfor tror du at han forteller sannheten til akkurat deg? Ser du virkelig ikke at du har fallt for elskerinnetalen? Anonymkode: eaa5f...88e 8
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #64 Skrevet 13. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det gjør virkelig virkelig ikke du heller. Han er jo tydeligvis en mester i å bedra. Hvorfor tror du at han forteller sannheten til akkurat deg? Ser du virkelig ikke at du har fallt for elskerinnetalen? Anonymkode: eaa5f...88e Det vet hun ikke enda. Finnes jo de som faktisk går til elskerinnen også. Anonymkode: 67d8c...142 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #65 Skrevet 13. mars 2016 ok, kan noen linke til denne elskerinnetalen? jeg finner den ikke. Anonymkode: 5609e...0d4 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #66 Skrevet 13. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det gjør virkelig virkelig ikke du heller. Han er jo tydeligvis en mester i å bedra. Hvorfor tror du at han forteller sannheten til akkurat deg? Ser du virkelig ikke at du har fallt for elskerinnetalen? Anonymkode: eaa5f...88e Mester i å bedra? Igjen, det vet du heller ingenting om. Så av oss to tror jeg at jeg holder meg til magefølelsen som sier at dette er ekte, framfor å ta " sannheter" fra ei som aldri har møtt han. TS Anonymkode: 5092e...e07 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #67 Skrevet 13. mars 2016 Blir så oppgitt over voksne kvinnfolk som lar seg bli en levende tømmestasjon. Jeg skjønner det ikke. Hvis en mann er virkelig forelsket så viser han det til hele verden. Han snakker om henne og vil vise henne frem. Hvorfor nedverdiger kvinner seg slik med å leve i grøfta bak den gifte kvinnens rygg. Hun er hore som forfører mannen hennes med simple knep og mannen er like dum som biter på agnet. Menn mister hjernen og glemmer løftet de ga sin kone. Jeg virkelig hater utroskap.Det er så stort svik. Må karma bite deg og den utro idioten kraftig tilbake snart!!! Anonymkode: 039fc...0cb 11
Atrix Skrevet 13. mars 2016 #68 Skrevet 13. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Mester i å bedra? Igjen, det vet du heller ingenting om. Så av oss to tror jeg at jeg holder meg til magefølelsen som sier at dette er ekte, framfor å ta " sannheter" fra ei som aldri har møtt han. TS Anonymkode: 5092e...e07 Man bedrar jo sin nærmeste, dersom man er utro vel? Da er man jo litt god til å bedra, er man ikke? 6
Gjest Blomsterert Skrevet 13. mars 2016 #69 Skrevet 13. mars 2016 9 minutter siden, Arcturus skrev: Ja, virkelig. Det er absolutt hederlig innsats dersom en far blir værende i huset med en demonisk kone for å være der så lenge som mulig mens barna er unge. Hvorfor skulle ikke dét være hederlig da?! Faktum er at dersom man skiller seg mister far ofte barna (http://www.dagbladet.no/2016/02/22/kultur/debatt/meninger/kronikk/barnepsykiatri/43221648/). Hva ville du gjort dersom du ble redusert til en gjest ovenfor dine egne barn dersom du gikk? Ville du ikke ønsket å være en tilstedeværende far for dine barn så lenge du kunne? Dette er hederlig, punktum finale. For deg er det nok punktum,mens jeg syns du har et forferdelig menneskesyn. Når du kan påstå at de som blir utsatt for mishandling bør bli i forhold,og attpå til vil glorisifere dem. En annen ting er at det er ikke ett eneste barn som bør være vitne til det. Tro ikke at barn ikke oppdager sånt. De vil mest sannsynlig slite psykisk og/eller med relasjoner senere.
Gjest Koy Skrevet 13. mars 2016 #70 Skrevet 13. mars 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Tanken er at barna da er større og kanskje litt mer robuste i forhold til et samlivsbrudd. 4 og 6 år til de , forhåpentligvis, begynner å studere. Anonymkode: 5092e...e07 Skal du vente så lenge?? Det skader da barna vitterlig mye mer om de får vite at far har vært utro i åtte år med en annen dame enn at de skiller seg nå.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #71 Skrevet 13. mars 2016 Trodde du at du kom til å få masse positive svar i denne tråden? Du er kun ett dumt og naivt menneske. En dag så forstår du det forhåpentligvis, men akkurat nå så virker det ganske tomt. Anonymkode: 8e2ce...5e0 4
Teethgrinding Skrevet 13. mars 2016 #72 Skrevet 13. mars 2016 1 minutt siden, Blomsterert skrev: For deg er det nok punktum,mens jeg syns du har et forferdelig menneskesyn. Når du kan påstå at de som blir utsatt for mishandling bør bli i forhold,og attpå til vil glorisifere dem. En annen ting er at det er ikke ett eneste barn som bør være vitne til det. Tro ikke at barn ikke oppdager sånt. De vil mest sannsynlig slite psykisk og/eller med relasjoner senere. Nå finner du på ting. Jeg begriper ikke hvor du tar dette med mitt menneskesyn fra. Jeg syns helt ærlig du er uredelig, om ikke på grensen til ufin. Hvis du har problemer med å lese det jeg skriver anbefaler jeg deg å kjøpe nye briller eller gå til anskaffelse av et nytt hode. Jeg kan absolutt ikke under noen omstendigheter akseptere at du legger ord i munnen på meg. Vær så snill og oppfør deg mer ryddig, så blir dette forumet mer hyggelig for alle. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #73 Skrevet 13. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir så oppgitt over voksne kvinnfolk som lar seg bli en levende tømmestasjon. Jeg skjønner det ikke. Hvis en mann er virkelig forelsket så viser han det til hele verden. Han snakker om henne og vil vise henne frem. Hvorfor nedverdiger kvinner seg slik med å leve i grøfta bak den gifte kvinnens rygg. Hun er hore som forfører mannen hennes med simple knep og mannen er like dum som biter på agnet. Menn mister hjernen og glemmer løftet de ga sin kone. Jeg virkelig hater utroskap.Det er så stort svik. Må karma bite deg og den utro idioten kraftig tilbake snart!!! Anonymkode: 039fc...0cb Oi, og der kom svoveltalen ja! Hadde egentlig ventet på den. Nå har det seg en gang sånn at vi alle er et produkt sv levde opplevelser så min opplevelse med denne mannen trenger ikke ligne på den du hadde med din. Føler meg egentlig ikke som en levende tømmestasjon jeg da, selv om du mener jeg er en. Karma kommer nok ikke til å bite så veldig hardt, da jeg har problemer med å se hvor jeg trår feil her. TS Anonymkode: 5092e...e07 2
Gjest Blomsterert Skrevet 13. mars 2016 #74 Skrevet 13. mars 2016 Et øyeblikk siden, Arcturus skrev: Nå finner du på ting. Jeg begriper ikke hvor du tar dette med mitt menneskesyn fra. Jeg syns helt ærlig du er uredelig, om ikke på grensen til ufin. Hvis du har problemer med å lese det jeg skriver anbefaler jeg deg å kjøpe nye briller eller gå til anskaffelse av et nytt hode. Jeg kan absolutt ikke under noen omstendigheter akseptere at du legger ord i munnen på meg. Vær så snill og oppfør deg mer ryddig, så blir dette forumet mer hyggelig for alle. Jeg forholder meg til det du skriver. Du sier jo tydelig at det er hederlig å bli i et forhold hvor en blir mishandlet? Hva er det jeg skriver som ikke stemmer?
Teethgrinding Skrevet 13. mars 2016 #75 Skrevet 13. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Oi, og der kom svoveltalen ja! Hadde egentlig ventet på den. Nå har det seg en gang sånn at vi alle er et produkt sv levde opplevelser så min opplevelse med denne mannen trenger ikke ligne på den du hadde med din. Føler meg egentlig ikke som en levende tømmestasjon jeg da, selv om du mener jeg er en. Karma kommer nok ikke til å bite så veldig hardt, da jeg har problemer med å se hvor jeg trår feil her. TS Anonymkode: 5092e...e07 Ikke hør på dem TS. Dette er bare en enorm mengde moralisering og projiseringer av egne sorger. Det har veldig lite med din faktiske situasjon å gjøre. F.eks er det interessant å merke seg at mange hakker løs på selve utgangspunktet for tråden. De betviler sterkt den historien du blir fortalt av mannen. Dét kan man selvsagt gjøre, men å presentere spekulasjoner som fakta er uredelig. 2
Teethgrinding Skrevet 13. mars 2016 #76 Skrevet 13. mars 2016 Et øyeblikk siden, Blomsterert skrev: Jeg forholder meg til det du skriver. Du sier jo tydelig at det er hederlig å bli i et forhold hvor en blir mishandlet? Hva er det jeg skriver som ikke stemmer? Det mangler totalt den nyanseringen rundt problemstillingen. Leste du linken? Tar du stilling til at fedre står i fare for å miste kontakt og omsorg med barna sine dersom de går? Nei. Du får ikke med deg halvparten av betydningen av de setningene du har lest.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #77 Skrevet 13. mars 2016 Har en venninne som har vært i en situasjon ganske lik som din TS, og hun ventet et og et halvt år på en mann som "aldri hadde sex" med dama si og skulle slå opp "til sommern", som ble "nei må vente til etter jul" og så videre og så videre.. Han hadde absolutt ingen planer om å slå opp med dama som han hadde brukt syv år av livet sitt med, som han bodde sammen med og som han hadde det helt fint med. Viste seg at jo, han hadde masse sex med dama si og hun var ikke så fæl som han drev og påsto. Venninna mi var nok innerst inne veldig klar over at han løy om dette men hun var så forelska at hun levde rett og slett i fornektelse. Det var hun som satt igjen med et knust hjerte og nesten to år bortkasta på en fyr som bare ville ha litt ekstra spenning i hverdagen. Anonymkode: 698e2...9ed 6
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #78 Skrevet 13. mars 2016 8 minutter siden, Koy skrev: Skal du vente så lenge?? Det skader da barna vitterlig mye mer om de får vite at far har vært utro i åtte år med en annen dame enn at de skiller seg nå. Hadde jo ikke planer om å fortelle barna at han har funnet seg en kjæreste , skjønner ikke hva det skulle være godt for, bare at han skal skilles fra " kona". Anonymkode: 5092e...e07
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #79 Skrevet 13. mars 2016 Så lykke til da med å vente i 6-8 år til drømmemannen blir din. Håper han er trofast mot feg da, eller hvorfor er du bedre enn konen slik at han ikke fristes til flere kvinner... Anonymkode: 039fc...0cb 3
Gjest Blomsterert Skrevet 13. mars 2016 #80 Skrevet 13. mars 2016 Et øyeblikk siden, Arcturus skrev: Det mangler totalt den nyanseringen rundt problemstillingen. Leste du linken? Tar du stilling til at fedre står i fare for å miste kontakt og omsorg med barna sine dersom de går? Nei. Du får ikke med deg halvparten av betydningen av de setningene du har lest. Ok? Nei,jeg leser ikke linker da jeg syns det er å kreve litt mye av andre,så bedre å bruke egne ord. Så du kan jo heller ta deg tid til å forklare kort hva som står i linken,istedenfor å forvente at jeg bruker tid på å lese den? Hvilke nyanser er det jeg ikke fikk med meg? Jeg har hele tiden kun forholdt meg til det du skriver.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå