Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, cheshirecat skrev:

Kjære elskerinne. Først av alt kan jeg garantere deg at vi setter pris på hverandre. At han aldri vil forlate meg for deg, og at jeg lar han bruke deg som avledning og leketøy - er beviset på det.. Men nei; med flere barn i hus, hard jobbing for felles fremtid, å vie resten av sitt liv til hverandre - er såklart tidvis en påkjenning på vårt livslange bånd ovenfor hverandre. Akkurat nå i denne epoken av vårt liv er det nok det seksuelle som sliter. Det er normalt i livslange parforhold, og den dagen du og DIN "drømmemann" møtes vil du kanskje forstå hva jeg mener. I mellomtiden takker jeg for at du er frivillig billig underholdning for min. Takk ❤️

Så var det nå engang sånn at ditt utgangspunkt og levde opplevelser er dine og ikke mine. Ta for eksempel Arcturus og den historien han forteller. Får helt vondt av den. Sånn er det nok endel menn som har det forholdene sine, men når de velger å gå så er det ikke den historien folk dår servert.

Anonymkode: 5092e...e07

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, cheshirecat skrev:

Kjære elskerinne. Først av alt kan jeg garantere deg at vi setter pris på hverandre. At han aldri vil forlate meg for deg, og at jeg lar han bruke deg som avledning og leketøy - er beviset på det.. Men nei; med flere barn i hus, hard jobbing for felles fremtid, å vie resten av sitt liv til hverandre - er såklart tidvis en påkjenning på vårt livslange bånd ovenfor hverandre. Akkurat nå i denne epoken av vårt liv er det nok det seksuelle som sliter. Det er normalt i livslange parforhold, og den dagen du og DIN "drømmemann" møtes vil du kanskje forstå hva jeg mener. I mellomtiden takker jeg for at du er frivillig billig underholdning for min. Takk ❤️

Sorry, men du lar mannen ha elskerinne? Da er dere jo på samme nivå alle tre:klo: er det for å opprettholde fasaden, eller tjener du faktisk seksuelt på det selv? 

Anonymkode: 67d8c...142

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her: Det er jo det som er det hele poenger, han har det ikke greit. Ville aldri gått inn i et forhold som elskerinne HVIS han bare var ute etter litt sengekos! De historiene han forteller gjør at jeg forstår at kona ikke er et enkelt menneske. Når det gjelder meg har jeg det egentlig ganske grei, har alt jeg måtte ønske meg, bortsett fra en kjæreste som bor med meg da.

Hate to break it to you, men sånne menn har en tendens til å overdrive veldig hvor "fæl" kona er.. 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Buhu... Stakkars homewrecker. 

Anonymkode: 532d5...c81

Kan ikke vise til noen innlegg der jeg antyder at det er synd i meg...

TS

• Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Nå er det nå engang sånn at jeg har lagt litt press på han og mannen er fortsatt annen med meg han. Sex med kona har han ikke hatt på årevis. Pussig det der gitt, men vanskelig å gi nærhet til ei som konstant trykker deg ned.

Ingen skal ta fra deg at du viser ham tilltt ihvertfall. Har ikke hatt sex med kona på årevis nei. Den er også godt brukt: -)

Men om det er sånn,så er det ikke til å undres over at han vil ha en elskerinne. 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke vise til noen innlegg der jeg antyder at det er synd i meg...

TS

Du forsvarer jo dine handlinger ekstremt her. Du har holdt på med en mann i 2 år som aldri kommer til å gå fra kona si for deg! Istede for å ødelegge noen andre sin familie så burde du kanskje begynne å finne deg en egen. Litt av en drømmeverden du lever i! Håper du opplever ett skikkelig svik en dag 😊

Anonymkode: 8e2ce...5e0

• Liker 6
Gjest cheshirecat
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, men du lar mannen ha elskerinne? Da er dere jo på samme nivå alle tre:klo: er det for å opprettholde fasaden, eller tjener du faktisk seksuelt på det selv? 

For å være ærlig så skriver jeg dette bare for å provosere.. Min mann har ikke elskerinner (som jeg vet om) - uavhengig av det er det lett å forestille seg hva potensielle koner tenker om en elskerinne, når de vet mannen aldri vil forlate dem uansett..  Forsøkte å provosere T.S litt, for å se pm HUN klarer å se segselv, med en potensiell kones øyne.. 

AnonymBruker
Skrevet

For å si det sånn: hvis en gift mann ønsket seg noe på si tror du han hadde hatt størst sannsynlighet for å få overtalt en kvinne til å være elskerinnen hans, hvis han

1) hadde fortalt om hvor dårlig ekteskapet deres var, at han og konepone aldri hadde sex lenger  og at han var "på vei ut" av ekteskapet, men at han ble pga barna 

eller 

2) At han elsket livet sitt sammen med konepone, at han aldri kom til å skilles fra henne, at de hadde regelmessig sex og nærhet som man kan forvente av 2 som bor sammen, men at han trengte ekstra spenning og lurte på om han ikke kunne få litt sex av deg også? 

Det han sier til deg er egentlig ganske klassisk for gifte menn som vil ha seg litt på si. Tror nok ikke at du skal forvente at han forlater familien sin for din skyld. Er du derimot fornøyd med å være en parentes i livet hans og gjøre han litt ekstra lykkelig, så er det jo ikke noe problem. 

Anonymkode: 5609e...0d4

• Liker 17
Skrevet
3 minutter siden, Polly Ester skrev:

Bare for å ta tak i det du skrev her i første innlegget ditt... han var på vei ut av ekteskapet for to år siden... hvorfor er han ikke ute når det var det han hadde tenkt til? Var det du som fikk han til å bli? 

Hvis jeg også kan få legge til mine tanker: Jeg tror det å gå ut av et ekteskap er noe mange tar ekstremt tungt. Det er en opprivende og viktig livshendelse. Ikke bare ved at en kjærlighetsrelasjon tar slutt, men også økonomisk og fysisk. Man må flytte, man må dele boet, man må ned i levestandard. Ofte selge ting med tap. Kanskje man må gi fra seg midler man har ervervet alene til fellesskapet. Mange menn er rasjonelle og har full kontroll over sin egen økonomi. Man ser hvor kostbart en skillsmisse er. Jeg kan godt tenke meg at mange menn sliter med å ta valget når det er følelsesmessig nødvendig, men økonomisk totalt kamikaze-pilot. Man vet ikke hvor tøft utfallet blir og kvier seg til å ta den endelige avgjørelsen.

Kanskje man går rundt med et lite håp. Et håp om at ting endrer seg. Ser små lysglimt og leter etter tegn på at ting blir bedre? Et ekteskap er noe man i utgangspunktet har gått all-in for. Jeg kan lett se for meg hvordan holdningsendringen fra å være ektefolk med en skrukkete grå tilværelse med barnebarn på fanget som endelig destinasjon kan være enormt vanskelig å prosessere. To, fire, kanskje fem år på å virkelig bestemme seg? Det virker ikke spesielt ulogisk gitt utgangspunktet for meg. 

Et øyeblikk siden, Macro skrev:

Godt innlegg. Tror det er mange menn som sliter med slike koner. Kjenner flere slike selv! Synd problemet ikke får noe oppmerksomhet, da det finnes nok av kvinnelige psykopater.

Absolutt. Kvinnevold mot menn er totalt underkommunisert. Også fordi det nesten er klin umulig å bevise fordi sårene ikke gir fysiske merker på huden. Ofte er det heller ikke snakk om kniven-på-strupen problemer heller, men en sakte erodering av deg selv som person. Konstant hakking, filing, og skrubbing som eroderer din selvtillit og identitet. Nesten umerkelig, inntil det ikke er noe igjen enn et skall av den personen du en gang var. Kvinner er dessverre mestere på å bedrive psykisk terror dersom man treffer et riktig ille case. Jeg har sett det flere ganger selv. Det er absolutt i høyeste grad mulig å få en stor og tung fullvoksen bamsemann til å skjelve i knærne under dirrende harme fra sin såkalt "elskede". Det er på mange måter den perfekte kniven. Man er bundet fast og brettet ut av sin kjærlighet. Når det misbrukes mot deg er du sjanseløs til å stå imot. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker du barn med ham og tikker klokken? I så fall bør du fremskynde samboerskap, eller brudd dere i mellom. 

Hvis dette ikke er viktig eller ikke haster, synes jeg du gjorde det riktige ved å vente. Da bør barna hans komme først den korte perioden det er snakk om i fht de mange årene dere skal ha sammen. Dette forutsatt at barna faktisk har det OK hjemme og familielivet ikke preges av kulde og elendighet. Men deres forhold bør ikke bli kjent med en gang v skilsmisse og han bør opptre ryddig og så gemt som mulig overfor kone og barn. Mange skilles uten eksterne syndebukker, dumt hvis du blir en dersom ekteskapet uansett var kjipt. 

Anonymkode: fce44...4fa

Dette.

Folk her glemmer at det finnes mange ulykkelige ekteskap som til slutt ender i skilsmisse. Det er nemlig slik at enkelte holder ut for barnas skyld, enkelte er bare utro en gang - med den de møtte før skilsmissen var et faktum. TS fyr kan være en slik. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hvorfor vil han vente til barna skal studere? Og, hvor lenge er det ca. til? Flere år? Hva hvis de tar et jobbeår hjemme først?

Endret av Arktis
Skrevet

TS daaa.. "Har aldri sex med kona" er den ḿest klassiske tingen å si til elskerinnen. Tror du virkelig på dette her han forteller deg? Virkelig? 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, cheshirecat skrev:

For å være ærlig så skriver jeg dette bare for å provosere.. Min mann har ikke elskerinner (som jeg vet om) - uavhengig av det er det lett å forestille seg hva potensielle koner tenker om en elskerinne, når de vet mannen aldri vil forlate dem uansett..  Forsøkte å provosere T.S litt, for å se pm HUN klarer å se segselv, med en potensiell kones øyne.. 

Åja. Begynte sannelig å lure her.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette.

Folk her glemmer at det finnes mange ulykkelige ekteskap som til slutt ender i skilsmisse. Det er nemlig slik at enkelte holder ut for barnas skyld, enkelte er bare utro en gang - med den de møtte før skilsmissen var et faktum. TS fyr kan være en slik. 

Jo, men samtidig er det jo en drøss med gifte menn som drar akkurat den historien som TS "sin mann" gjør og som aldri har intensjon om å forlate kone og barn. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Arktis skrev:

Hvorfor vil han vente til barna skal studere? Og, hvor lenge er det ca. til? Flere år? Enn hvis de tar et jobbeår hjemme først?

Ts her. Tanken er at barna da er større og kanskje litt mer robuste i forhold til et samlivsbrudd. 4 og 6 år til de , forhåpentligvis, begynner å studere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du ikke flere smarte utsagn å komme med da, ts? 😊

Anonymkode: 8e2ce...5e0

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror uansett at denne mannen ikke kommer til å gå fra kona si for elskerinna så lenge situasjonen er som den er, med kona som ikke vet noe og elskerinna som er fornøyd med dagens ordning.

Vil du virkelig ha denne mannen TS? Når du vet at han har løyet og bedratt konen sin? Jeg sier ikke at han kommer til å være utro om dere blir sammen på ordentlig, for jeg tror ikke på "en gang utro, alltid utro", men kommer du til å kunne stole på han? 

Vil du virkelig vente i 4-5-6 år på denne mannen? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lenge leve naiviteten. Google elskerinnetalen du kjære ts. Du er ikke den første som har latt deg lure.

Anonymkode: eaa5f...88e

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Polly Ester skrev:

Jeg tror uansett at denne mannen ikke kommer til å gå fra kona si for elskerinna så lenge situasjonen er som den er, med kona som ikke vet noe og elskerinna som er fornøyd med dagens ordning.

Vil du virkelig ha denne mannen TS? Når du vet at han har løyet og bedratt konen sin? Jeg sier ikke at han kommer til å være utro om dere blir sammen på ordentlig, for jeg tror ikke på "en gang utro, alltid utro", men kommer du til å kunne stole på han? 

Vil du virkelig vente i 4-5-6 år på denne mannen? 

Ts her. Har et litt annet utgangspunkt enn deg da jeg ikke ser en mann som har løyet eller bedratt, men en mann som er " redd for kona si". Kan egentlig godt vente i fire til seks år jeg altså, hadde aldri noen planer om barn jeg...

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, Blomsterert skrev:

Hva? At en mann som blir psykisk mishandlet i ekteskapet gjør en hederlig innsats når han blir der? Virkelig? Så de som blir mishandlet i ekteskap er helter(/inner) om de ikke skiller seg altså?

Ja, virkelig. Det er absolutt hederlig innsats dersom en far blir værende i huset med en demonisk kone for å være der så lenge som mulig mens barna er unge. Hvorfor skulle ikke dét være hederlig da?! Faktum er at dersom man skiller seg mister far ofte barna (http://www.dagbladet.no/2016/02/22/kultur/debatt/meninger/kronikk/barnepsykiatri/43221648/). Hva ville du gjort dersom du ble redusert til en gjest ovenfor dine egne barn dersom du gikk? Ville du ikke ønsket å være en tilstedeværende far for dine barn så lenge du kunne? Dette er hederlig, punktum finale. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...