AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #261 Skrevet 6. april 2016 Rett fra hemmelig elskerinne til samboer??? På en uke? Tjaaaa. Dette er nok ikke noen god måte å gjøre det på, og jeg tror heller ikke dette er sant. En mor som skal skilles (selv om hun har vært utro selv), flytter ikke unna sine barn og lar mannens elskerinne flytte inn i huset sitt. Dette er urealistiske ungdomsfantasier. Det er ikke slik det foregår i voksenlivet. Anonymkode: 29763...ffb 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #262 Skrevet 6. april 2016 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for råd, men vi er nå i den prosessen at vi skal flytte sammen👍 TS Anonymkode: 5092e...e07 Du selger deg billig. Ha, skjønner det, for du har gitt et usedvanlig uempatisk og kaldt bilde av deg selv gjennom hvordan du fremstår her. Du virker utrolig sint under alt det iskalde. Forstår den, men ikke hvordan du , until the bitter end, angriper alle som rister på hodet av dine valg. Valg som påvirker mange flere enn deg selv. Anonymkode: 0c9d9...f58
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #263 Skrevet 6. april 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rett fra hemmelig elskerinne til samboer??? På en uke? Tjaaaa. Dette er nok ikke noen god måte å gjøre det på, og jeg tror heller ikke dette er sant. En mor som skal skilles (selv om hun har vært utro selv), flytter ikke unna sine barn og lar mannens elskerinne flytte inn i huset sitt. Dette er urealistiske ungdomsfantasier. Det er ikke slik det foregår i voksenlivet. Anonymkode: 29763...ffb Nehei, da får jeg kaste alt på båten da. Argumentet fra en KG bruker som ikke kjenner meg og min situasjon har nemlig fortalt meg at dette ikke er sant. Takker så mye for svært overbevisende kommentarer. Tåpelig! TS Anonymkode: 5092e...e07 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #264 Skrevet 6. april 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du selger deg billig. Ha, skjønner det, for du har gitt et usedvanlig uempatisk og kaldt bilde av deg selv gjennom hvordan du fremstår her. Du virker utrolig sint under alt det iskalde. Forstår den, men ikke hvordan du , until the bitter end, angriper alle som rister på hodet av dine valg. Valg som påvirker mange flere enn deg selv. Anonymkode: 0c9d9...f58 Rister på hodet, snøft. Årets understatement! Forsåvidt interessant å få et innblikk i KG kjernene syn på egne uttalelser. Personangrep, spydige og usaklige kommentarer er å riste på hodet. TS Anonymkode: 5092e...e07 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #265 Skrevet 6. april 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rett fra hemmelig elskerinne til samboer??? På en uke? Tjaaaa. Dette er nok ikke noen god måte å gjøre det på, og jeg tror heller ikke dette er sant. En mor som skal skilles (selv om hun har vært utro selv), flytter ikke unna sine barn og lar mannens elskerinne flytte inn i huset sitt. Dette er urealistiske ungdomsfantasier. Det er ikke slik det foregår i voksenlivet. Anonymkode: 29763...ffb Kanskje du skulle frigjøre deg fra KG, fra mørke følelsene som dukker opp når du leser hva andre kvinner har å si? Det trykker tydeligvis på en nerve! For du nekter å innta noe som helst av ydmyket, desperat angriper alle "losers" her, men det er DU som bruker masse tid på innlegg osv. Hykleri kalles det. Og idioti å ikke høre, lære av andres valg. Vel, du må gjennom hele smørja selv , bare at nå er det et uskyldig barn inne I bildet. Btw, lite tillitsvekkenoe at alt dette dramaet liksom skjer I løpet av.. tja en uke. Anonymkode: 0c9d9...f58 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #266 Skrevet 7. april 2016 Den 6. april 2016 at 21.35, AnonymBruker skrev: Kanskje du skulle frigjøre deg fra KG, fra mørke følelsene som dukker opp når du leser hva andre kvinner har å si? Det trykker tydeligvis på en nerve! For du nekter å innta noe som helst av ydmyket, desperat angriper alle "losers" her, men det er DU som bruker masse tid på innlegg osv. Hykleri kalles det. Og idioti å ikke høre, lære av andres valg. Vel, du må gjennom hele smørja selv , bare at nå er det et uskyldig barn inne I bildet. Btw, lite tillitsvekkenoe at alt dette dramaet liksom skjer I løpet av.. tja en uke. Anonymkode: 0c9d9...f58 Trodde denne var til meg, men ser at den er til TS. Hvis dette er sant, er det mest av alt synd på barna - både de han har allerede og det i magen. Anonymkode: 29763...ffb
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #267 Skrevet 8. april 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Trodde denne var til meg, men ser at den er til TS. Hvis dette er sant, er det mest av alt synd på barna - både de han har allerede og det i magen. Anonymkode: 29763...ffb Oj, beklager at den ble sitert til deg. Selvsagt ment til "sjarmtrollet "TS. Anonymkode: 0c9d9...f58
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #268 Skrevet 8. april 2016 Den 6.4.2016 at 21.26, AnonymBruker skrev: Rister på hodet, snøft. Årets understatement! Forsåvidt interessant å få et innblikk i KG kjernene syn på egne uttalelser. Personangrep, spydige og usaklige kommentarer er å riste på hodet. TS Anonymkode: 5092e...e07 Passer dårlig å kaste stein når man sitter i glasshus. Anonymkode: eaa5f...88e
Honey Dew Skrevet 8. april 2016 #269 Skrevet 8. april 2016 Den 12.3.2016 at 22.42, AnonymBruker skrev: Ja jeg vet, elskerinne! Forventer virkelig ikke all verdens sympati, men lurer på følgende; traff mannen for to år siden, da var han på vei ut av ekteskapet fordi kona virkelig ikke har behandla han bra! Etter at han traff meg blomstret han virkelig og har fått det mye bedre med seg selv. Vi har snakket mye om å flytte sammen, men grunnen til at han bruker så lang tid på å bryte ut er fordi de har 2 barn i tenåra sammen. Vi ble enige om at han skulle vente med å skilles før barna dro for å studere, men nå angrer jeg på at jeg var så " fornuftig". Ønsker jo å dele livet hverdagen med han. Har lyst til å ta det opp, men er redd for at jeg med det legger Stein til byrden for han. Han får jo nok pes hjemme fra kona? Noen råd! vær så snill: ikke kom med fordømmelser, er ute etter konstruktive råd! Anonymkode: 5092e...e07 Konen ikke behandlet han bra? Det er vel kun fra han du har hørt. Tradisjonell manipulasjon 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #270 Skrevet 8. april 2016 Den 6. april 2016 at 21.35, AnonymBruker skrev: Kanskje du skulle frigjøre deg fra KG, fra mørke følelsene som dukker opp når du leser hva andre kvinner har å si? Det trykker tydeligvis på en nerve! For du nekter å innta noe som helst av ydmyket, desperat angriper alle "losers" her, men det er DU som bruker masse tid på innlegg osv. Hykleri kalles det. Og idioti å ikke høre, lære av andres valg. Vel, du må gjennom hele smørja selv , bare at nå er det et uskyldig barn inne I bildet. Btw, lite tillitsvekkenoe at alt dette dramaet liksom skjer I løpet av.. tja en uke. Anonymkode: 0c9d9...f58 Ditto! Anonymkode: 5092e...e07
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå