Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du har egentlig ingenting å klage over

Anonymkode: 014f7...5a5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for at du leste innlegget mitt. :)

Bare for å oppklare, jeg ble selv ikke gravid, men hadde er forhold med en mann som var gift og hadde barn. Han ville også vente til barna ble eldre og mente at kona var helt forferdelig osv. osv. Nå ble de faktisk til slutt skilt, men det var fordi kona fant ut om oss, i ettertid tror jeg faktisk han aldri hadde planer om å velge meg, men når kona ville skilles var jeg bedre enn ingenting, noe som var en veldig vond følelse.

Jeg ble hatet av hele hennes slekt, noe som i grunn var å forvente, men jeg ble også hatet av hele hans slekt. Svigers hadde et veldig nært bånd til sin svigerdatter og barnebarna sine, og hun ble alltid invitert til alle familieselskaper osv. Noe som gjorde at jeg nærmest ble utstøtt... I sammenkomster hvor hun ikke var til stede var det ingen som ville snakke med meg, jeg fikk aldri være en del av samtalen, om jeg sa noe nikket/svarte de bare raskt før de snudde seg vekk igjen. Det verste var vel en jul der foreldrene hans hadde så lyst til å feire sammen med barnebarna sine, så barnebarna, ekskonen og mannen min feiret jul sammen, uten meg. Jeg turte ikke reise hjem til foreldrene mine, for jeg visste ærlig talt ikke hva jeg skulle si, syntes det var utrolig flaut, og i grunn ganske forferdelig.  Og nei, han støttet ikke meg, han mente dette var konsekvensene av det vi hadde gjort, og det var det jo så klart, men han sto på hennes side og ikke min.

Etter to år klarte jeg ikke mer, var litt etter denne julen. Jeg hadde kastet bort 6 og et halvt år på denne mannen... I dag er han sammen med sin ekskone igjen, jeg var nok aldri noe mer enn spenning i hverdagen, og en trygghet erter kona hadde gjort det slutt med han.

Du kjenner så klart denne mannen bedre enn meg TS, men mitt råd til deg er å la det ligge nå, si at dere kan ta opp kontakten igjen når de er blitt skilt, og i mens kan du kose deg med barnet og kanskje til og med treffe en ny mann. :) Og kanskje om noen år hører du plutselig fra han igjen, men da er du kanskje ikke interessert lenger en gang. Blir så klart litt mer komplisert nå som du er gravid, men jeg ser ikke hvordan dere skal få en velfungerende liten kjernefamilie slik ståa er nå uansett, så jeg tror det vil være mye bedre for både deg og barnet at du fungerer som en alenemor.

Anonymkode: c3977...bd2

og du fortjente ALT du fikk og mer.  

Anonymkode: 52463...f36

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

og du fortjente ALT du fikk og mer.  

Sier ikke at jeg ikke fortjente det. Var 24 år da jeg møtte han, og han var virkelig en drømmeprins som jeg bare hadde lest om, ung og naiv. :) Vi holdt på i et halvt år før jeg en gang visste om konen hans, han hadde en pendler jobb, så eide en ekstra leilighet i byen der han jobbet. Så fortalte han til slutt, mens han var kjempelei seg, at han ikke hadde turt å si det tidligere siden han var redd for å miste meg, men at han var i et dødt forhold som var helt forferdelig, og han følte seg så deprimert og ødelagt, tror til og med det kom noen tårer, og at han ville ikke ødelegge for barna, ellers hadde han vært singel for lengst, jeg var det eneste lyspunktet hans osv. Godtroende og forelsket ble jeg ventende på hans side, jeg skulle jo så klart gjort det slutt på sekundet. Etter en stund følte jeg at jeg hadde kastet bort så mye tid på å vente på han, at om jeg avsluttet det nå så var alt bortkastet. Ikke veldig logisk i grunn, for det ender jo som oftest ikke bra. I ettertid skjønner jeg egentlig ikke hva jeg så i han heller, og jeg er glad for at det ente slik det gjorde, men var ikke gøy mens det sto på, og jeg skulle ønske jeg ikke hadde kastet bort så mange år på å såre andre...

Jeg er hvert fall lykkelig gift med en fantastisk mann nå, på min egen alder, som faktisk er perfekt for meg. :) Du ønsker sikkert at det samme skal skje med meg, at mannen min skal finne seg en elskerinne, og jeg fortjener sikkert det, jeg vet jeg hadde blitt helt knust, akkurat som jeg helt sikker knuste denne andre konen :( 

• Liker 4
Skrevet

Tråden ryddet for personangrep, avsporinger, og spekulasjoner, samt svar

Bond, forumansvarlig

AnonymBruker
Skrevet

TS her med ny oppdatering. 

Da er katten ut av sekken og mannen og jeg skal nå flytte inn i huset til han og ekskona. Grunnen til dette er at barna har lyst til å bo hos pappaen sin. Utrolig  nok så synes ekskona dette er den beste løsningen, da det har kommer fram at hun har hatt et forhold til en annen mann i fem år, skjønner ikke hvordan hun har klart å holde det skjult så lenge, og ønsker å flytte nærmere byen der elskeren bor. Barna ønsker å holde seg i nærområdet så da flytter vi inn der for at overgangen ikke skal bli så stor for de.  Nå ønsker vi mest av alt at de skal falle til ro før vi sier ifra om at jeg er gravid. Tenkte bare å oppdatere fordi noen av dere har gitt gode råd som jeg tar med meg videre. Til dere, andre, bitre KG kvinner som henger på forumet her natt og dag: ikke gidd og kommentere, er ikke interessert i å få  "råd" fra dere da disse alltid er gjennomsyrer at bitre personlige erfaringer! 

Hilsen en ikke så sliten elskerinne!

Anonymkode: 5092e...e07

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her med ny oppdatering. 

Da er katten ut av sekken og mannen og jeg skal nå flytte inn i huset til han og ekskona. Grunnen til dette er at barna har lyst til å bo hos pappaen sin. Utrolig  nok så synes ekskona dette er den beste løsningen, da det har kommer fram at hun har hatt et forhold til en annen mann i fem år, skjønner ikke hvordan hun har klart å holde det skjult så lenge, og ønsker å flytte nærmere byen der elskeren bor. Barna ønsker å holde seg i nærområdet så da flytter vi inn der for at overgangen ikke skal bli så stor for de.  Nå ønsker vi mest av alt at de skal falle til ro før vi sier ifra om at jeg er gravid. Tenkte bare å oppdatere fordi noen av dere har gitt gode råd som jeg tar med meg videre. Til dere, andre, bitre KG kvinner som henger på forumet her natt og dag: ikke gidd og kommentere, er ikke interessert i å få  "råd" fra dere da disse alltid er gjennomsyrer at bitre personlige erfaringer! 

Hilsen en ikke så sliten elskerinne!

Så bra da TS. Kanskje ungene får det bedre enn noen gang, med to lykkelige foreldre? Hvem vet.

Takk for oppdatering, og masse lykke til!:)

Anonymkode: 67d8c...142

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra da TS. Kanskje ungene får det bedre enn noen gang, med to lykkelige foreldre? Hvem vet.

Takk for oppdatering, og masse lykke til!:)

Slutt å svare på din egen kommentarer TS - det er ingen her som faktisk heier på deg.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å svare på din egen kommentarer TS - det er ingen her som faktisk heier på deg.  

Jeg er ikke TS. Vi har jo forskjellige koder. Jeg svarer henne fordi det kan hende det er sant. Det kan også hende det er trolling, eller at begynnelsen var sann men resten er oppdiktet for å bevise at dere andre tok feil. 

Uansett koster det meg lite å gi en positiv kommentar i havet av dritt. Om TS lurer meg eller ikke, betyr ingenting. Jeg har aldri forstått hvorfor man automatisk skal forsvare kona og hetse elskerinnen.

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ærlig talt! ALLE vet at om ikke koden stemmer så er det ikke samme bruker. skjerp deg!

TS

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette.

Kragebein, mod

AnonymBruker
Skrevet
Den 30. mars 2016 at 10.40, AnonymBruker skrev:

Og likevel så svarer du. Jeg har gitt deg flere råd her inne jeg. Men ingen av dem har tydeligvis appelert til deg fordi du ikke har vært enig. Du har faktisk fått vannvittig mange saklige råd her inne til å være en så forferdelig ond situasjon. Men alle råd avfeier du så lenge du ikke er enige om dem. Tror ikke du ser lenger enn nesa de rekker, det er vel derfor du også har havnet i denne suppen. Min sympati går ikke til deg eller mannen, men til de stakkars ungene hans som vil hate deg og ungen din med all intensitet som er mulig. Min sympati går til babyen som vil oppleve alt dette hatet pga deg. Også gosser jeg meg over at du kommer til å havne mellom barken og veden når denne drittsekken av en mann innser hva han har gjort og at han har ødelagt barna sine. Så takk til deg. Livet ditt blir sikkert knallbra. 

Anonymkode: eaa5f...88e

I min verden , i kretsene der jeg ferdes, kan ikke disse rådene kalles saklig. Men ser jo at det er en viss forskjell på hvordan min krets formulerer seg og den retorikken KGs harde kjerne bruker. Så der har du nok et poeng

Digresjon

Hvordan gjenkjenne medlemmer av KG kjernen: Mennesker som sitter på KG til alle døgnets tider og logger aldri av.Rådene som gis er kun basert på personlige levde opplevelser, gjerne gjennomsyrer av bitre opplevelser. Varemerket  er at de ikke evner å føre en samtale uten å ta i bruk usaklige kommentarer. 

TS

AnonymBruker
Skrevet
Den 12. mars 2016 at 23.10, AnonymBruker skrev:

Ts her. Tror nok ikke det er en slik pose og sekk mentalitet på han. Har sagt klart ifra at hvis jeg finner ut at hsn har lekt med meg kommer jeg til å varsle kona om utroskapen. Det går grensa og DET vet han! Tror nok det oppriktig er barna som holdet han igjen. Tror nok jeg bare må ta den praten ja.

Altså. Du har sagt at du forteller kona hans om dere hvis han ikke går fra henne, ergo later han som at han skal gå i fra henne pga deg, men må vente til barna blir større. Hva får deg til å tro at det blir bedre for dem når de er eldre og finner ut at faren deres har hatt ei elskerinne i flere år? Han får i pose og sekk og vet hva han skal si( til dere begge) for å kunne fortsette å ha det sånn. Det er et fåtall som går fra ektefellen sin pga elskerinner. Hvis han har det så fælt, så hadde han tatt steget for lenge siden. Spesielt når han har noen som venter på han. 

Anonymkode: 92f9e...5e1

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Kragebein, mod

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså. Du har sagt at du forteller kona hans om dere hvis han ikke går fra henne, ergo later han som at han skal gå i fra henne pga deg, men må vente til barna blir større. Hva får deg til å tro at det blir bedre for dem når de er eldre og finner ut at faren deres har hatt ei elskerinne i flere år? Han får i pose og sekk og vet hva han skal si( til dere begge) for å kunne fortsette å ha det sånn. Det er et fåtall som går fra ektefellen sin pga elskerinner. Hvis han har det så fælt, så hadde han tatt steget for lenge siden. Spesielt når han har noen som venter på han. 

Anonymkode: 92f9e...5e1

Min elsker gikk fra kona til fordel for meg. Vi er nå samboere.

Anonymkode: 841a8...000

AnonymBruker
Skrevet

Slik at det blir ingen misforståelser.

TS-  eller Anonymkode: 5092e...e07

Jeg bryr meg egentlig veldig lite om det du har gjort med en gift mann, dette må du leve med og bare kryss fingrene at alt går bra for deg.  Det jeg reagere mest på er hvor selvopptatte, narsissistiske, frekk, nedtalende og egentlig bare renn bitchy du virker, i hvert fall hvordan du skriver her.  Jeg bare håper, i virkeligheten, at du er en mer snill og omtenksom person som viser respekt til tross for det du har gjort.  Men jeg er i tvil...kjenner flere lik deg og det er bare ingen håp. Nå at dere har blitt samboer kommer han til å bli kjent med deg på fulltid.  Tipper med at dere blir ikke lenge sammen.  

Bedre?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Slik at det blir ingen misforståelser.

TS-  eller Anonymkode: 5092e...e07

Jeg bryr meg egentlig veldig lite om det du har gjort med en gift mann, dette må du leve med og bare kryss fingrene at alt går bra for deg.  Det jeg reagere mest på er hvor selvopptatte, narsissistiske, frekk, nedtalende og egentlig bare renn bitchy du virker, i hvert fall hvordan du skriver her.  Jeg bare håper, i virkeligheten, at du er en mer snill og omtenksom person som viser respekt til tross for det du har gjort.  Men jeg er i tvil...kjenner flere lik deg og det er bare ingen håp. Nå at dere har blitt samboer kommer han til å bli kjent med deg på fulltid.  Tipper med at dere blir ikke lenge sammen.  

Bedre?

Jepp!

AnonymBruker
Skrevet

Hei TS. Jeg som skrev om min versjon av smørja. (Elsker til en gift mann, kona fant det ut, hele svigerfamilien hatet meg osv.) Skal ikke spinat jeg syntes utroskap er greit, og det syntes nok ikke du heller, men noen ganger løser det seg, og det virker det som det har gjort her. Når kona har vært utro i 5 år og mannen i 2(?husker ikke helt), så er jo ikke dette forholdet liv naga, personlig, selv som eks elskerinne, så mener jeg et det burde løses uten utroskap, enten ved skilsmisse eller andre ting, men i realiteten er det ofte lettere å rømme fra hverdagen. Leve et liv på utsiden som man egentlig drømmer om, mens man fremdeles har tryggheten med familien og barn, frem til bobla sprekker, og da får man se om det på utsiden er ekte eller ikke. 

Jeg håper faktisk at alt går bra for dere TS, både for kona og elskeren hennes, mannen og deg, og barna. Det blir nok veldig vanskelig for barna om det skulle skje enda mer. Personlig så mener jeg dog det er litt tidlig å flytte sammen, med tanke på barna, de burde nok ha blitt kjent med deg først.

(jeg svarer som at dette er sant, det er uansett en reell problemstilling, så får TS være så ekte som hun vil :) )

Skrevet

Kjære vene!

Nå har jeg ikke lest hele tråden, men svarer allikevel; hadde han ønsket å dele livet sitt med deg hadde han ikke holdt deg på gerss i 2 år!

Hvis DU syns det er vanskelig for DEG å leve sånn som nå, i flere år til, gir du ham et ultimatum. Det er INGEN av dere som er tjent med å ha det sånn som dere har det nå. Hverken du, han, konen hans eller barna hans. Dere lever jo på en løgn!

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette.

Kragebein, mod

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Vilali skrev:

Kjære vene!

Nå har jeg ikke lest hele tråden, men svarer allikevel; hadde han ønsket å dele livet sitt med deg hadde han ikke holdt deg på gerss i 2 år!

Hvis DU syns det er vanskelig for DEG å leve sånn som nå, i flere år til, gir du ham et ultimatum. Det er INGEN av dere som er tjent med å ha det sånn som dere har det nå. Hverken du, han, konen hans eller barna hans. Dere lever jo på en løgn!

Takk for råd, men vi er nå i den prosessen at vi skal flytte sammen👍

TS

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...