Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så nå er du ikke 'sliten elskerinne' lengre, men en glad og fornøyd gravid elskerinne som skal få ditt barn i skjul, frarøve barnet all kontakt med farsslekten og søsken, oppdra det uten en far i det daglige (det blir gøy å forklare barnet: Nei, i barnehagen må du si at du ikke har en pappa, han er hemmelig forstår du, han har en annen familie og andre barn han er mer glad i). Og når ungen blir så stor at h*n innser at det er faktisk sant? 

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Lou Salome skrev:

Så nå er du ikke 'sliten elskerinne' lengre, men en glad og fornøyd gravid elskerinne som skal få ditt barn i skjul, frarøve barnet all kontakt med farsslekten og søsken, oppdra det uten en far i det daglige (det blir gøy å forklare barnet: Nei, i barnehagen må du si at du ikke har en pappa, han er hemmelig forstår du, han har en annen familie og andre barn han er mer glad i). Og når ungen blir så stor at h*n innser at det er faktisk sant? 

:fnise:

Anonymkode: 719ee...30f

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om dere hadde hatt et så sterkt bånd som du påstår så ville aldri mannen vært utro, det er andre måter å få ut frustrasjon på et ensformig liv... Ville ikke akkurat skrytt av at mannen trengte andre jenter, og at man ikke klarer å tilfredstille han med spenning og seksuell nytelse selv.

Anonymkode: 77c1a...04f

Noen ganger kan man innse hva man har når man har sprella fra seg litt ;-)  man jokker litt på elskerinne så finner man ut at nei jeg vil ikke ha det slik jeg elsker min kone. Men takk for den lille pausen jeg fikk sammen med deg. Det er mer vanlig enn folk tror :-)  Du er jo med en utro mann. Og det er ikke sikkert han holder seg tro mot deg evig heller.  

• Liker 1
Gjest cheshirecat
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om dere hadde hatt et så sterkt bånd som du påstår så ville aldri mannen vært utro, det er andre måter å få ut frustrasjon på et ensformig liv... Ville ikke akkurat skrytt av at mannen trengte andre jenter, og at man ikke klarer å tilfredstille han med spenning og seksuell nytelse selv.

Anonymkode: 77c1a...04f

Innlegget jeg skreiv var hypotetisk,for å poengtere noe. Det du skriver er hva alle elskere trøster seg med; vil han/hun hoppe i seng med meg må det være fordi de egentlig ikke elsker partneren sin. Men verden er ikke så enkel. Et parforhold (spesielt med barn, over mange år) - er bygget på så ekstremt mye mer enn kun det sexuelle: om du ser for deg en stol, så har den fire bein. I starten av ett forhold har stolen knapt to; den vingler, og er ustødig. Over tid legges mer vekt på stolen, og da krever det flere bein for å støtte oppunder. I et langt parforhold er det et hus, et hjem, barn, vennskap, økonomi, reiser, lange samtaler, emosjonell støtte, frykt, helse, avhengighet osv osv osv - bøttet oppå stolen. Og det er mange bein under for å bære alt dette, blant annet det seksuelle.. Om dette benet blir kappet av, er det stor sannsynlighet at i et ellers solid og velbalansert forhold, vil man ha gode odds for å overleve, fordi fundamentet er så sterkt; de andre bena, byggeklossene, bærer den tunge dyrebare lasten, selv om det ene beinet er midlertidig ødelagt. I et utrygt forhold, som kanskje er helt nytt og ikke har så mye stabilitet og støtte, er utroskap lett nok for å bikke lasset. I forhold hvor det allerede er mer byrde på stolen enn hva beina såvidt evner å bære, er det også nok.. Men beinet som kappes trenger ikke være utroskap, det kunne like gjerne være sviktende økonomi, fravær av vennskap, uenighet om barn osv osv. Jeg tror helt ærlig at de som har en stol med mange bein og mye verdifull last skjønner dette. De kjappeste til å dømme utroskap nord og ned, er de som aldri har oppleved noe annet enn den vaglende ustødige stolen med to skjeve bein.. Da er det ikke rart at man ser for seg alt vil tippe, om man kutter den ene. 

Endret av cheshirecat
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen ganger kan man innse hva man har når man har sprella fra seg litt ;-)  man jokker litt på elskerinne så finner man ut at nei jeg vil ikke ha det slik jeg elsker min kone. Men takk for den lille pausen jeg fikk sammen med deg. Det er mer vanlig enn folk tror :-)  Du er jo med en utro mann. Og det er ikke sikkert han holder seg tro mot deg evig heller.  

Altså, nå var det ikke megTS som skrev dette innlegget..

Anonymkode: 5092e...e07

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, Lou Salome skrev:

Hørt om alenemødre før? Det er sånne folk som tar vare på barn alene og som ikke har en mann boende hos seg.    Noen barn av slike alenemødre vokser opp og skrytet til og med av at de har hatt en god oppvekst, tenk det?! Tenkte jeg bare skulle opplyse deg om at slike damer finnes, for i innlegget ditt virker det ikke som du vet om disse damene. 

Ts

Gjest Bella88
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hørt om alenemødre før? Det er sånne folk som tar vare på barn alene og som ikke har en mann boende hos seg.    Noen barn av slike alenemødre vokser opp og skrytet til og med av at de har hatt en god oppvekst, tenk det?! Tenkte jeg bare skulle opplyse deg om at slike damer finnes, for i innlegget ditt virker det ikke som du vet om disse damene. 

Ts

Du er jo ikke særlig glup da kjære deg som orker og gidder og kanskje måtte gå gjennom dette alene og det frivillig uff skal ikke engasjere meg mer. Lykke til. Håper du ender opp lykkelig.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Bella88 skrev:

Du er jo ikke særlig glup da kjære deg som orker og gidder og kanskje måtte gå gjennom dette alene og det frivillig uff skal ikke engasjere meg mer. Lykke til. Håper du ender opp lykkelig.

Takk for det, håper jeg ender opp lykkelig jeg også. Når det kommer til glup eller ikke glup, så har man utallige eksempler på kvinner som går igjennom dette alene, mange frivillig og noen lott mer ufrivillig. 

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Et barn som har kommet til som resultat av utroskap... Ja, sett i gang, det går selvsagt helt greit det. MEN: Når kona til elskeren finner ut at elskerinnen er gravid, tror du da at alle vil bli gode venner etterpå? Tror du at du og elskeren vil ha et godt og lykkelig liv? Nei, samarbeidet hans med eksen vil bli veldig problematisk, antagelig vil barna hans hate deg, vennene hans tar parti, familien hans vil mislike deg fordi du brøt opp familien hans osv.

Jeg har allerede gitt deg råd om å ta abort og avslutte dette forholdet. Det er faktisk det eneste virkelig gode rådet du har fått. Men du har selvsagt ikke svart på dette. Du håper at noen skal si at "Kjærligheten er størst av alt" - men sannheten er at du er i en suppe du kommer til å slite å komme deg ut av.

Du blir ikke bare sliten elskerinne etterhvert. Du blir sliten og bitter alenemor. Lykke til!

Anonymkode: 29763...ffb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fra en tidligere elskerinne til en annen så vil jeg anbefale deg å la han legge alle kortene på bordet og stå stormen av. Heller nå enn når barnet blir større. En ting er å være i et forhold basert på løgner, en helt annen ting er å føde et barn inn i dette. Jeg har vært i en lignende situasjon, min mann gikk tilslutt fra kona, vi ble etterhvert et par og fikk ganske raskt et barn sammen. Men det er ingen dans på roser, har man startet forholdet med løgner må man nok i de fleste tilfeller arbeide dobbelt så hardt for å opprettholde tillit, troskap, lojalitet. Helt sentrale ting i et forhold. 

Denne mannen har på ett eller annet tidspunkt valgt å få ikke bare ett, men to barn med kona så det er nok flere sider av saken enn den han forteller. Er man forelsket ser man ikke alltid realitetene. Du kan forsvare rollen din så mye du vil, men når alt kommer til alt får du egentlig bare "smulene" av denne mannen. Mye av tiden sin bruker han sammen med familien og kona som han allerede har. Ser ikke du din egen verdi som verdt mer enn bare disse øyeblikkene dere har sammen? Og ønsker du virkelig å frata at barnet du nå venter muligheten til å ha en pappa som er tilstede, muligheten til å bli kjent med søsken, besteforeldre etc ? 

Anonymkode: 3a19c...410

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Herregud at det finnes så dumme kvinnfolk. 

Anonymkode: 35117...5e9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld da. Det var tydeligvis ikke den erfaringen du ville høre om. Beklager.

Anonymkode: cc0df...5f6

Helt i orden. Trenger ikke beklage...

TS

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra en tidligere elskerinne til en annen så vil jeg anbefale deg å la han legge alle kortene på bordet og stå stormen av. Heller nå enn når barnet blir større. En ting er å være i et forhold basert på løgner, en helt annen ting er å føde et barn inn i dette. Jeg har vært i en lignende situasjon, min mann gikk tilslutt fra kona, vi ble etterhvert et par og fikk ganske raskt et barn sammen. Men det er ingen dans på roser, har man startet forholdet med løgner må man nok i de fleste tilfeller arbeide dobbelt så hardt for å opprettholde tillit, troskap, lojalitet. Helt sentrale ting i et forhold. 

Denne mannen har på ett eller annet tidspunkt valgt å få ikke bare ett, men to barn med kona så det er nok flere sider av saken enn den han forteller. Er man forelsket ser man ikke alltid realitetene. Du kan forsvare rollen din så mye du vil, men når alt kommer til alt får du egentlig bare "smulene" av denne mannen. Mye av tiden sin bruker han sammen med familien og kona som han allerede har. Ser ikke du din egen verdi som verdt mer enn bare disse øyeblikkene dere har sammen? Og ønsker du virkelig å frata at barnet du nå venter muligheten til å ha en pappa som er tilstede, muligheten til å bli kjent med søsken, besteforeldre etc ? 

Anonymkode: 3a19c...410

Takk for gode råd! 

TS

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flaks at du er så superintelligent da, så jevner det seg ut litt!;) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig TS. Jeg håper at du klarer å sortere vekk all den dritten du får her. For i den situasjonen du er i nå er det det siste du trenger.

Får du god hjelp og støtte av vennene dine?

Anonymkode: 67d8c...142

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig TS. Jeg håper at du klarer å sortere vekk all den dritten du får her. For i den situasjonen du er i nå er det det siste du trenger.

Får du god hjelp og støtte av vennene dine?

Takk! Ja, får veldig god hjelp der. Her inne så tar jeg også med meg de gode rådene jeg får av noen få, mens resten går bare inn ene øret og ut det andre...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk! Ja, får veldig god hjelp der. Her inne så tar jeg også med meg de gode rådene jeg får av noen få, mens resten går bare inn ene øret og ut det andre...

Godt å høre. Du høres i hvertfall ut som ei dame som kommer til å takle det som kommer helt fint!

Masse lykke til!

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Godt å høre. Du høres i hvertfall ut som ei dame som kommer til å takle det som kommer helt fint!

Masse lykke til!

Takk!;)

Skrevet

Hvis du kaller deg sliten nå, bare vent til den dagen han ikke kan være med på fødselen, eller den dagen han finner seg ei enda yngre berte å pule på, eller den dagen du sitter der og skal stole på han. Til og med da, kan du ikke være så sliten som det kona hans tydeligvis er. Håper dere sliter ut hverandre!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, La Divan skrev:

Hvis du kaller deg sliten nå, bare vent til den dagen han ikke kan være med på fødselen, eller den dagen han finner seg ei enda yngre berte å pule på, eller den dagen du sitter der og skal stole på han. Til og med da, kan du ikke være så sliten som det kona hans tydeligvis er. Håper dere sliter ut hverandre!

Synes det er vanskelig og skulle skimte noen råd der inne iblant alt det visvaset du kommer med.  Så beklager  at jeg ikke får det med meg. Det som kanskje kan hjelpe er hvis du leser problemstillingen en gang til og samtidig prøver å være litt mer nøyaktig i formuleringene dine. Da kan det hende jeg får med meg de rådene du kommer med. Ha en fortsatt trivelig aften!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...