Gå til innhold

Innflytter til Hamar søker råd!!!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er du kjent på Hamar eller fra Hamar... jeg søker råd, tips og veiledning :)

På grunn av både jobb og skole situasjon har jeg valgt å flyttet til Hamar. Prisene er høye, men igjennom student skipnaden har jeg fått tak i en rimelig leilighet.  

Jeg har barn og ønsker ett rolig og barne vennlig område. Gjerne nær til frilufts områder. Jeg er litt ute etter å bli kjent generelt med byen. Hvor er det bra å bo - på lengre sikt? Hvilke barneskoler er ikke anbefalt og hvilke har rykte på seg til å være bra? Sånn generelt ... :)

Takk på forhånd

Anonymkode: 5b870...ed6

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den 13. mars 2016 at 17.50, AnonymBruker skrev:

På grunn av både jobb og skole situasjon har jeg valgt å flyttet til Hamar. Prisene er høye, men igjennom student skipnaden har jeg fått tak i en rimelig leilighet.  

Jeg har barn og ønsker ett rolig og barne vennlig område. Gjerne nær til frilufts områder. Jeg er litt ute etter å bli kjent generelt med byen. Hvor er det bra å bo - på lengre sikt? Hvilke barneskoler er ikke anbefalt og hvilke har rykte på seg til å være bra? Sånn generelt ... :)

Takk på forhånd

Hei! Jeg er fra Hamar og bor der nå. Ingeberg er et boligområde ca 4 km fra Hamar sentrum. Litt billigere enn selve sentrum, mange barnefamilier bosatt der, og en flott barneskole med store uteområder. Om vinteren er det skøytebaner, hoppbakke, akebakker og skiløyper i nærheten. Fine turstier om sommeren. Jeg har selv vokst opp i nærheten og trivdes kjempebra! Mer landlige omgivelser, må regne med å kjøre bil mye om vinteren. Fint å sykle til byen om sommeren. 

Ønsker du å bo i nærheten av sentrum og i byen, så kan områder rundt ankerskogen være fint. Der er det også friluftsområder, og det er nærme både barneskole, ungdomsskole og flere videregående skoler. Vet ikke noe særlig om greveløkka barneskole, men det er en relativt ny skole med stort uteområde.

Gjest Handymanhedmark
Skrevet
Den ‎12‎.‎03‎.‎2016 at 21.50, AnonymBruker skrev:

Takk på forhånd

Bare å si fra hvis du trenger hjelp til noe 😊 Bor en halvtimes tid unna 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...