Gå til innhold

Hvordan kan noen være så utrolig kravstore?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Mann 26 her.
Har datet litt de siste månedene og må si jeg blir litt overrasket over hva jenter(og sikkert mange fyrer krever)

Har vært på date med jenter som sitter å ramser opp en hel haug med krav angående
karriere, penger, bil,  klesstil, livsstil, utseende, personlig osv. og det er helt ærlig en veldig stor turnoff.
Disse personene må da ha ekstremt høye tanker om seg selv? Hvorfor skal de fortjene dette?

Jeg vil bare finne ei jeg deler felles interesser med, som liker meg like godt som jeg liker henne, og som jeg kan slappe av å være meg
selv sammen med.
Jeg føler rett og slett som menneske at jeg ikke har en rett til å stille slike krav av en annen person, og ha slike høye forventninger 
til andre.

hvorfor kan ikke dette være nok?

Er det jeg som er gammeldags??

Endret av losingedge
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror du har vært uheldig og møtt feil jenter 😉 Jeg har få krav til drømmemannen, og i hovedsak så ønsker jeg noen å dele hverdagen med, le med, og en som er snill og medmenneskelig. Status, penger og karriere bryr jeg meg lite om, livet og mennesker man møter handler om så mye mer enn det 🙂

Anonymkode: 06489...081

• Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet

Alle har rett til å stille så mange og høye krav de vil. De trenger ikke ha høyere tanker enn andre om seg selv for det. De får vel det de ønsker,så da er det jo fint. Det vil vi jo alle. Det er ikke noe galt i det.

Like lite som det er noe galt i å være som deg.

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg vedder på at du ikke tenker tanken på å snakke med feks en lett overvektig dame selv. 

Anonymkode: 1f153...3ff

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

(Kvinne 28 her).

Jeg synes dette høres skikkelig spesielt ut. Jeg har aldri datet en mann som har holdt på slik, og så vidt jeg vet gjør ingen av venninne mine det heller. 

Hvor møter du egentlig disse damene, og er dette den første gangen de nevner en liste med krav? 

Jeg synes ikke du er gammeldags. Man skal kunne stille krav til en partner, men en slik smørbrødliste som du nevner blir i overkant for meg.

Anonymkode: dc664...896

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, losingedge skrev:

Mann 26 her.
Har datet litt de siste månedene og må si jeg blir litt overrasket over hva jenter(og sikkert mange fyrer krever)

Har vært på date med jenter som sitter å ramser opp en hel haug med krav angående
karriere, penger, bil,  klesstil, livsstil, utseende, personlig osv. og det er helt ærlig en veldig stor turnoff.
Disse personene må da ha ekstremt høye tanker om seg selv? Hvorfor skal de fortjene dette?

Jeg vil bare finne ei jeg deler felles interesser med, som liker meg like godt som jeg liker henne, og som jeg kan slappe av å være meg
selv sammen med.
Jeg føler rett og slett som menneske at jeg ikke har en rett til å stille slike krav av en annen person, og ha slike høye forventninger 
til andre.

Noen, og mange på kg, har ikke forstått at det ikke er de materielle tingene eller pengene de skal leve sammen med, men personligheten til et menneske. Er det rart mange går fra hverandre etter å ha funnet ut at :de ikke passer sammen:  ?

Anonymkode: fd0cb...f21

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å lese noen profiler på datingsider, så ser du at menn også har kravlister. Det går begge veier. Og begge kjønn klager på hverandre, men ingen vil gjøre noe med det. 

Anonymkode: f3f0b...7c1

• Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen, og mange på kg, har ikke forstått at det ikke er de materielle tingene eller pengene de skal leve sammen med, men personligheten til et menneske. Er det rart mange går fra hverandre etter å ha funnet ut at :de ikke passer sammen:  ?

Anonymkode: fd0cb...f21

Å ha stabil og god økonomi er for mange veldig viktig,og det er jo ikke så rart da økonomiske problemer også skaper samlivsproblemer. 

Det sto ikke så mye om materielle ting i HI,annet en bil? 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, losingedge skrev:

Mann 26 her.

selv sammen med.
til andre.

Vel, det er et fenomen av vår tid. Jentene blir bombadert med instagram, snapchat og andre medier. Pluss sine sosiale nettverk som de omgåes med i hverdagen. De drømmer om å ha det like fint som Tone Damli eller Pilotfrue som har funnet sin drømmemann. KG kvinnene kan si at det gjelder ikke de, men de blir påvirket om de vet det eller ikke til en hvis grad.

Anonymkode: cf152...8cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har møtt noen slike menn. Ene ville ikke date meg for jeg har en skjev tann :P å huff så leit for meg at han ikke ville date meg. Han sa det helt ut av det blå "hadde det ikke vært for den tanna kunne jeg datet deg" - jeg lo og gikk.

Andre ganger har jeg møtt menn og følt det som et forhør. Slike gidder jeg ikke bruke mye tid på. De må gjerne stille krav, men for meg er det turn-off.

Anonymkode: f9c4b...75d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

De må vel takle krav tilbake da? 

Jeg er advokat og tjener 5 mill i året, fin bil og masse muskler. For den pakken vil jeg ha en kvinne som er pen, slank (og holder seg slik), sier ikke imot meg og suger kuk to ganger om dagen unntatt søndag. Skal vi date?

Anonymkode: 5908d...365

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De må vel takle krav tilbake da? 

Jeg er advokat og tjener 5 mill i året, fin bil og masse muskler. For den pakken vil jeg ha en kvinne som er pen, slank (og holder seg slik), sier ikke imot meg og suger kuk to ganger om dagen unntatt søndag. Skal vi date?

Anonymkode: 5908d...365

Ts er mann, du sier du vil ha en kvinne og spør om han vil date?

Anonymkode: 76cdd...1f2

• Liker 1
Skrevet
53 minutter siden, Blomsterert skrev:

Alle har rett til å stille så mange og høye krav de vil. De trenger ikke ha høyere tanker enn andre om seg selv for det. De får vel det de ønsker,så da er det jo fint. Det vil vi jo alle. Det er ikke noe galt i det.

Like lite som det er noe galt i å være som deg.

Er ingen som får det de ønsker med for mange krav. Alle mennesker er forskjellige og har dårlige pg gode sider. Vi er mennesker ikke roboter. Det er faktisk ikke mulig å forme et menneske inn til å bli nøyaktig slik man krever og ønsker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Maleficenta skrev:

Er ingen som får det de ønsker med for mange krav. Alle mennesker er forskjellige og har dårlige pg gode sider. Vi er mennesker ikke roboter. Det er faktisk ikke mulig å forme et menneske inn til å bli nøyaktig slik man krever og ønsker.

Det stemmer, men om noen da heller velger å være single, så får det være deres problem. 

• Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet

Det er jo mange som kan innfri kravene som var nevnt i HI? Om de ikke får innfridd krav,så er det jo deres tap,og de gjør hva de vil med det. Om de senker krav eller forblir single.

Nå er det vel ikke ment som å forme noen,for det er vel akkurat det en vil slippe: -)

Vi har ulike forventninger og krav,alt etter som hvem vi selv er. Om noen ønsker mer eller motsatt av meg bryr meg ikke nevneverdig. En kan ikke ta alt personlig,men innse at en blir valgt,og også valgt bort. Ikke noe å henge seg opp i tenker jeg da.

Dessuten er det mange som har mange krav,men møter en som de liker uansett om vedkommende fyller de eller ikke: -) 

Jeg syns personlig det er mer som skurrer om andre ikke har noen krav i det hele tatt,eller bare at en partner skal være "snill og grei". Det forteller jo veldig lite om en person.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer, men om noen da heller velger å være single, så får det være deres problem. 

Jojo men det er mange single som har urealistiske krav og går rundt og er misfornøyde fordi de ikke klarer å finne noen..

Skrevet (endret)

Man har all rett til å ha sine krav. Om man finner en person med en altfor lang(liste:fnise:) en, det er jo noe annet.

Det har en del med alder å gjøre også ofte. Det kalles vel modning, og vi har alle gått gjennom prosessen i mer eller mindre grad. Noen desverre i mindre grad.

Endret av Cordelia
lagt til
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Maleficenta skrev:

Jojo men det er mange single som har urealistiske krav og går rundt og er misfornøyde fordi de ikke klarer å finne noen..

Er også mange som har realistiske krav og er misfornøyde fordi de ikke klarer å finne noen. Og jeg vil tro det er bedre å gå singel med et håp om å finne noen en å være i et forhold man mistrives i.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, losingedge skrev:

Mann 26 her.

selv sammen med.
til andre.

Kanskje du treffer feil damer? Jeg tror ikke helt på de som klager på at alle andre er sååå kravstore, mens de selv stiller omtrent ingen krav. Kanskje du rett og slett er mest interessert i de peneste jentene?

Anonymkode: 30fda...39e

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...