Gå til innhold

Innvendig hemoroide

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg har fått en innvendig hemoroide. Kjenner at det pumper blod i den, og det er så ubehagelig og en så utrolig ekkel følelse! Har også blitt mye forstoppet på grunn av den, tror jeg. Har brukt Scheriproct salve en uke uten at det hjalp :( 

Må vel til legen, men får ikke legetime før om en måned. Vil stikkpiller på resept hjelpe? Jeg vil helst slippe å få strikk på den osv, vil at den skal gå bort av seg selv! Er det noen som har hatt innvendige hemoroider og blitt kvitt det? 

Anonymkode: 6b3ed...50e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må nok prøve stikkpiller ja. Det eneste som tar dem bort er strikkbehandling. Så et program engang om laserbehandling av innvendige og utvendige hemoroider. Da gikk de inn med et ultralydapparat og fjernet årene som ga hemoroidene med laser, dette ble gjort i narkose ;) , var i England tror jeg. Men jeg har ikke hørt om denne type behandling i Norge dessverre. For det fjerner jo faktisk årsaken/årene så man slipper å få hemoroidene tilbake, for de kommer tilbake. 

Jeg har slitt mye med hemoroider og de går tilbake med stikkpiller/salve (alt etter som hvor de sitter) ,men de kommer tilbake igjen. Hos meg er det ikke forstoppelse som er årsaken. Svangerskap for 10 år siden var starten, etter det har det bare kommet igjen og igjen.

Anonymkode: c8837...d1f

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må nok prøve stikkpiller ja. Det eneste som tar dem bort er strikkbehandling. Så et program engang om laserbehandling av innvendige og utvendige hemoroider. Da gikk de inn med et ultralydapparat og fjernet årene som ga hemoroidene med laser, dette ble gjort i narkose ;) , var i England tror jeg. Men jeg har ikke hørt om denne type behandling i Norge dessverre. For det fjerner jo faktisk årsaken/årene så man slipper å få hemoroidene tilbake, for de kommer tilbake. 

Jeg har slitt mye med hemoroider og de går tilbake med stikkpiller/salve (alt etter som hvor de sitter) ,men de kommer tilbake igjen. Hos meg er det ikke forstoppelse som er årsaken. Svangerskap for 10 år siden var starten, etter det har det bare kommet igjen og igjen.

Anonymkode: c8837...d1f

Har virkelig ikke lyst til å få strikkbehandlingen, håper jeg kan finne en løsning som holder hemoroiden i sjakk i stedet. Hva heter stikkpillene du tar? 

Anonymkode: 6b3ed...50e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...