Gå til innhold

Sannheten om Muslimer i Danmark

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Her er den omtalt og mye diskuterte dokumentaren om muslimer i Danmark. Jeg har sett alle 3 episoder.
Kan oppsummere litt
1. Muslimer har 4 koner
2. Imam oppfordrer muslimer til å erobre Danmark
3. Kvinner har ikke lov til å jobbe
4. Mannen skal forsørge kvinnen
5. Kvinnens eneste oppgave er å tilfredsstille mannen seksuelt
6. Mange hankjønn og hunkjønn lever på dansk trygdeytelser
7. Dødsstraff hvis du forlater Islam
8. Mye mye mer på dokumentaren fra Danmark.

Episode 1

Episode 2

Episode 3

Endret av Sikkerhetsjenta
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe nytt egentlig, men spennende å se venstresidens bortforklaring denne gangen og rettferdiggjøringen av den liberale innvandringspolitikken samme venstreside har ført og vil fortsette med. :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Sikkerhetsjenta skrev:

Her er den omtalt og mye diskuterte dokumentaren om muslimer i Danmark. Jeg har sett alle 3 episoder.
Kan oppsummere litt
1. Muslimer har 4 koner
2. Imam oppfordrer muslimer til å erobre Danmark
3. Kvinner har ikke lov til å jobbe
4. Mannen skal forsørge kvinnen
5. Kvinnens eneste oppgave er å tilfredsstille mannen seksuelt
6. Mange hankjønn og hunkjønn lever på dansk trygdeytelser
7. Dødsstraff hvis du forlater Islam
8. Mye mye mer på dokumentaren fra Danmark.

Episode 1

Episode 2

Episode 3

Takk :): Skal se de i kveld.

http://ekstrabladet.dk/nationen/indvandrer-slap-for-aktivering-ku-ikke-roere-ved-medisterpoelse/5994183

- Hvad fanden er det lige der sker ????

- Jeg f.eks har haft en blodprop i hjertet, var dårlig nok blevet raskmeldt, før jeg skulle ud og skulle skrive ansøgninger.

Vi kan sgu ikke sige at vi ikke vil vaske op
- Synes sgu ikke det er fair, der bliver gjort så stor forskel.

- Os danskere kan sgu ikke sige: 'ej jeg vil ikke vaske op , det ødelægger mine fingre'.

- Det svar vi får det er: SÅ TAG ET PAR HANDSKER PÅ.

- Gud fri mig vel.

Har vi denne forskjellsbehandlingen i Norge?

Anonymkode: 8573a...523

Skrevet

Høy! Dette er ikke kvinneguiden lengre, dette er muslimguiden. hehhehehee

• Liker 1
Skrevet

Hehe, hva står på forsiden av avisene? Muslim, imamer, asylsøkere, Angela Merkel, patruljere gatene, overfall i Østersund, innvandringskritiske partier stjeler stemmer i fleng, overgrep i svømmebasseng, asylbranner.... Ikke en dag nesten, uten en reportasje. Og er det ikke en reportasje, så er det et innlegg under meninger, en kronikk, et blogginnlegg og debatt om nivået på debatten og folk som er så fæle at de vitser når asylsøkere forsøker å henge seg, om det er rasistisk å (innsett hva som helst her)....

Veldig aktuelt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, ops2 skrev:

Hehe, hva står på forsiden av avisene? Muslim, imamer, asylsøkere, Angela Merkel, patruljere gatene, overfall i Østersund, innvandringskritiske partier stjeler stemmer i fleng, overgrep i svømmebasseng, asylbranner.... Ikke en dag nesten, uten en reportasje. Og er det ikke en reportasje, så er det et innlegg under meninger, en kronikk, et blogginnlegg og debatt om nivået på debatten og folk som er så fæle at de vitser når asylsøkere forsøker å henge seg, om det er rasistisk å (innsett hva som helst her)....

Veldig aktuelt.

Dessverre er det mange som ikke skjønner hva som skjer, og siden de ikke skjønner det og det derfor ikke interesserer dem - da skal heller ikke noen andre heller gjøre det.

Det er bare så enkelt at man lar vær å gå inn i tråder som virker irriterende. Så enkelt.

Anonymkode: 8573a...523

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Ja vi forstår du er besatt av Islam og kan ikke skrive om noe annet,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...