Gjest helseassistent Skrevet 19. oktober 2004 #1 Skrevet 19. oktober 2004 Er det noen som har tatt kurset helseassistent ved NKI? Hvordan var det? Jeg har lyst til å jobbe som ekstravakt ved sykehjem eller i hjemmetjenesten, men har ingen kurs eller utdanning innen dette. Derfor lurer jeg på om helseassistent ved NKI kan være nyttig. Link til kursbeskrivelse: http://www.nki.no/produkt/studium.xsql?stpID=337E Håper noen har innspill.
Leviin Skrevet 20. oktober 2004 #2 Skrevet 20. oktober 2004 Mange får slike jobber uten noen form for kompetanse over hodet. Sånn sett, behøver du ikke bruke pengene dine på dette her. Det er jo ingen formell utdannelse, på den måten at du neppe får noe annet enn assistentlønn på lik linje med de som ikke har et slikt kurs en gang.. evt kanskje du kan få litt mer, hvis arbeidsgiver er velvillig og ser verdien i kurset. MEN - det er jo bra at du ønsker deg litt mer kunnskaper for å utføre jobben! Jeg anbefaler deg egentlig å rett og slett bare kontakte mulige arbeidsgivere og spørre om de trenger vikar til ekstravakter. Det er det nemlig behov for overalt! Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå