Gå til innhold

Mensen igjen etter ei uke fri, ugh :-/

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg er 24 år og går på Cerazette, den har jeg gått på i mange år og av og til kan jeg glemme ei pille og da får jeg ei uke mørkebrun "mensen" etterhvert med mye blødning, vondt i magen, kvalme og alt.

Jeg hadde det for en uke siden nå, altså hatt en uke fri og vært flink med pilla, men nå blør jeg igjen? Merket igår og forgårs at jeg var ekstremt kvalm, deppa og rar i magen (jeg blir det før mensen).

Men uff, hvorfor? Dette ødelegger sexlivet mitt! :sjenert: Også blir jeg jo så dårlig og blør utrolig mye også :(  og så nedfor jeg blir da.. 

Noen som har hatt likens eller? Ble bekymret jeg nå.. 

Anonymkode: 6a9b4...db0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bytter du ikke bare prevensjon?

Anonymkode: 3d274...249

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bytter du ikke bare prevensjon?

Nei, for jeg er egentlig ganske fornøyd med cerazette. Før fikk jeg aldri mensen av det, og jeg tåler ikke annen prevensjon med mye østrogen eller hva det er i "normale" ppiller og mye av prevensjon? Får høyt blodtrykk av det, derfor jeg tar minipillen.. Og jeg blir så dårlig av mensen at det er meningen jeg ikke skal få det. Har jeg mange andre alternativ da? :| 

Men nå har det bare rota seg til..

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har jeg mange andre alternativ da? :| 

Spiral, kondom.

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spiral, kondom.

Jeg snakket faktisk med legen om det, og han ville ikke sette inn spiral på kvinnfolk som ikke har føda :|  (han er også gynekolog). 

Kondom, vel, da får jeg jo mensen. Det er uaktuelt å ikke gå på noe og få det. :s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...