Gå til innhold

Cashpoints for å betale regninger?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som vet om man får cashpoints på norwegian kortet om man betaler regninger med kortet?

Anonymkode: 51467...d48

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på det samme! Og så lurer jeg på om man får cash points med en gang man har kjøpt noe med kortet? Altså, jeg tenkte å bruke kortet hver gang jeg handler for større beløp, og så overføre pengene fra min konto inn på 'kortet' når jeg kommer hjem. Sånn at det ikke skal bygge opp noe gjeld/renter. Men får man poengene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du får ikke det ved regningsbetaling, kun når du f.eks. legger inn en bestilling på H&M eller andre nettsider / bruker kortet i butikk. 

Anonymkode: 43f63...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Meaty skrev:

Jeg lurer på det samme! Og så lurer jeg på om man får cash points med en gang man har kjøpt noe med kortet? Altså, jeg tenkte å bruke kortet hver gang jeg handler for større beløp, og så overføre pengene fra min konto inn på 'kortet' når jeg kommer hjem. Sånn at det ikke skal bygge opp noe gjeld/renter. Men får man poengene da?

JA, man tjener poeng på kortet hver gang man drar det for å betale. Ellers blir det en dårlig deal for oss forbrukere :fnise:

Anonymkode: 1eef5...d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Meaty skrev:

Rentene kommer ikke før etter fakturaen. Du har fra 15 til 45 dagers rentefri betaling. Kjøp med kortet gir poeng, men ikke overføring fra kortet eller rentebetaling (og de har uansett gebyrer så det ville ikke ha lønt seg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om man får cashpoints på norwegian kortet om man betaler regninger med kortet?

Anonymkode: 51467...d48

Hvilket kort? 

Anonymkode: 31b3b...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket kort? 

Anonymkode: 31b3b...ac7

99% sikker at hun mener Norwegiankortet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

JA, man tjener poeng på kortet hver gang man drar det for å betale. Ellers blir det en dårlig deal for oss forbrukere :fnise:

Anonymkode: 1eef5...d84

Visste ikke om poengene ble summert hver måned, sånn at man bare fikk poeng på det man har utestående på fakturaen,  litt rart forklart. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Meaty skrev:

Visste ikke om poengene ble summert hver måned, sånn at man bare fikk poeng på det man har utestående på fakturaen,  litt rart forklart. 😛

Dato Beskrivelse Beløp
12. mar 2016 Bank Norwegian
Opptjening kredittkort
6,28
11. mar 2016 Bank Norwegian
Opptjening kredittkort
2,00
10. mar 2016 Bank Norwegian
Opptjening kredittkort
0,49
9. mar 2016 Bank Norwegian
Opptjening kredittkort
1,64

Så vidt jeg kan se er det ingen summering når fakturaen kommer. De kommer daglig (kun en gang om dagen). Usikker på om det er forsinkelse på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...