Sikkerhetsjenta Skrevet 12. mars 2016 #1 Skrevet 12. mars 2016 (endret) Hva er grunnen til at så mange innvandrere mislykkes på skolen? Hvorfor øker kriminaliteten i Norge, Sverige og Danmark for hvert eneste år?Idag skal jeg gi dere svaret. Jeg skal dere den ultimate sannheten om hvorfor innvandrer dropper ut av skolen. Her er artikkelen fra norsk media. http://www.dt.no/nyheter/drammen/nyheter/sju-av-ti-innvandrergutter-dropper-ut/s/2-2.1748-1.8536966 Grunn nummer 1: Innvandrer har ikke respekt for læren. Grunn nummer 2: Ingen respekt for lover i denne nasjon. De respektere kun Sharia og Koranen. Grunn nummer 3 Endret 12. mars 2016 av Sikkerhetsjenta 4
Drizzt Skrevet 12. mars 2016 #2 Skrevet 12. mars 2016 Jeg ser at integreringen går såååå bra at det er bare å importere et par hundre tusen til. 4
Gjest Trollkarlen Skrevet 12. mars 2016 #3 Skrevet 12. mars 2016 FIn berikelse dette her. Jeg håper 2016 blir året der flere hundre tusen finner veien til Norge. Disse folkene er akkurat det vi trenger i disse dager.
Gjest Castielz Skrevet 12. mars 2016 #4 Skrevet 12. mars 2016 Akkurat samme erfaring som blir beskrevet i disse filmene har jeg hatt med utlendinger av Afrikansk opprinnelse, eller fra midtøsten. Ingen respekt, total mangel på høflighet, og alt kunne ordnes med vold. Heldigvis var det ikke mange av dem der hvor jeg vokste opp, og de fikk alltid trippelt igjen om de prøvde å tøffe seg. Men å forsvare seg mot disse ble selvsagt vridd om til "rasistisk vold" av lærerne og media i omegn, så det var veldig gøy....
Sikkerhetsjenta Skrevet 12. mars 2016 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2016 (endret) Lurer på hvordan de skal skaffe inntekter til den norske nasjonen. Norge blir jo fattigere og fattigere. Hvis alle skal leve av NAV så blir det jo ingen som betaler skatt til systemet. Hjelper lite med formueskatt da. Viste dere at 90% av Norges rikinger ikke har norsk passport? Alle nordmenn som er rike har utenlandsk passport og har ikke lenger norsk passport. Her har sosialistene mye å tenke på! De ønsker formueskatt. At de rike skal bidra mest, men de rike flytter ut av Norge og skifter statsborgeskap. Så klager Arbeiderpartiet på at de rike ikke betaler skatt. HAHAHA! Hvorfor skal de betale skatt til Norge når de har utenlandsk statsborgeskap? http://www.nettavisen.no/mener/milliardr-flukt-fra-norge-pa-grunn-av-formueskatt/3423182534.html Endret 12. mars 2016 av Sikkerhetsjenta 3
Sikkerhetsjenta Skrevet 12. mars 2016 Forfatter #7 Skrevet 12. mars 2016 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Passport??? Anonymkode: e8c49...6f1 Passport er det engelske ordet for Pass. Har du ikke fått med deg at vi lever i en internasjonal verden?https://en.wikipedia.org/wiki/Passport Dessuten så lurer jeg på hvordan Norge skal holde NAV systemet oppe. Arbeiderpartiet innfører formueskatt og alle rikinger flytter ut av Norge. De skifter statsborgeskap og er derfor ikke lenger norske borgere. Så klager Arbeiderpartiet på at de rike ikke betaler nok skatt. Så setter AP opp skatten enda mer. Hvordan skal nordmenn med utenlandsk statsborgeskap betale skatt til Norge. Jeg har enda ikke forstått denne tankegangen til Arbeiderpartiet. Arbeiderpartiet kan ikke tvinge rike nordmenn til å betale skatt i Norge når de har utenlandsk statsborgeskap. Hvordan skal Norge finansiere innvandrer hos NAV uten rike nordmenn? Alle rike nordmenn skifter statsborgeskap til utenlandsk. Hvordan skal Arbeiderpartiet finansiere NAV når de ikke lenger kan stjele penger fra rike nordmenn? Hele systemet kollapser. Innvandrer kommer til å bo på gaten og bli uteliggere. NAV slutter å eksistere fordi det ikke lenger finnes rikinger som AP kan stjele fra. Endret 12. mars 2016 av Sikkerhetsjenta 4
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #8 Skrevet 12. mars 2016 20 minutter siden, Castielz skrev: Akkurat samme erfaring som blir beskrevet i disse filmene har jeg hatt med utlendinger av Afrikansk opprinnelse, eller fra midtøsten. Ingen respekt, total mangel på høflighet, og alt kunne ordnes med vold. Heldigvis var det ikke mange av dem der hvor jeg vokste opp, og de fikk alltid trippelt igjen om de prøvde å tøffe seg. Men å forsvare seg mot disse ble selvsagt vridd om til "rasistisk vold" av lærerne og media i omegn, så det var veldig gøy.... Sloss du mye med folk fra Midtøsten, Nord-Afrika og Afrikas Horn? (de tre områdene det er flest ikke-vestlige i Norge). Og media/lærere vred det til at det var rasistisk vold? Høres ut som et korrupt media og tvilsomme lærere. Anonymkode: 3a713...908
Gjest Castielz Skrevet 12. mars 2016 #9 Skrevet 12. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Sloss du mye med folk fra Midtøsten, Nord-Afrika og Afrikas Horn? (de tre områdene det er flest ikke-vestlige i Norge). Og media/lærere vred det til at det var rasistisk vold? Høres ut som et korrupt media og tvilsomme lærere. Anonymkode: 3a713...908 Pft, det er jo dette som de de "riktige" holdningene og meningene i Norge. Å være hvit er en skam. Er ikke verre for personene av utenlandsk opprinnelse enn å skrike rasisme, så kommer de selvhatende PK Maoistene du finner i norsk utdanning og media løpende etter som flaskelam.
Sikkerhetsjenta Skrevet 12. mars 2016 Forfatter #11 Skrevet 12. mars 2016 (endret) 16 minutter siden, runi skrev: Våre skattepenger før dem Jeg liker å leve et selvstendig liv. Det vil si at jeg ikke ønsker hjelp fra staten. Arbeiderpartiet ønsker at alle skal være avhengelig av staten. Det er slik NAV systemet fungerer. Arbeiderpartiet ønsker at hele Norges befolkning skal være avhengelig av staten. Arbeiderpartiets største svakhet AP nekter å innse at mennesker er forskjellige. AP krever at alle mennesker skal være like. Endret 12. mars 2016 av Sikkerhetsjenta 5
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #12 Skrevet 12. mars 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sloss du mye med folk fra Midtøsten, Nord-Afrika og Afrikas Horn? (de tre områdene det er flest ikke-vestlige i Norge). Og media/lærere vred det til at det var rasistisk vold? Høres ut som et korrupt media og tvilsomme lærere. Anonymkode: 3a713...908 Før vi begynner å skylde på vanskeligstilte flyktninger, må vi feie for egen dør og se hva skolen gjør feil når den ikke klarer å få med seg innvandrerne i tilstrekkelig grad. Jeg tror neppe at nordmenn ville gjort det noe bedre i arabisk skole enn afrikanske/arabiske gutter gjør i Norge. Anonymkode: 131f5...f87 1
Gjest Castielz Skrevet 12. mars 2016 #13 Skrevet 12. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Før vi begynner å skylde på vanskeligstilte flyktninger, må vi feie for egen dør og se hva skolen gjør feil når den ikke klarer å få med seg innvandrerne i tilstrekkelig grad. Jeg tror neppe at nordmenn ville gjort det noe bedre i arabisk skole enn afrikanske/arabiske gutter gjør i Norge. Anonymkode: 131f5...f87 Nordmenn hadde vel neppe fått lov å studere i disse skolene, vi er jo vantro undermennesker i deres øyne, tross alt.
Sikkerhetsjenta Skrevet 12. mars 2016 Forfatter #14 Skrevet 12. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Før vi begynner å skylde på vanskeligstilte flyktninger, må vi feie for egen dør og se hva skolen gjør feil når den ikke klarer å få med seg innvandrerne i tilstrekkelig grad. Jeg tror neppe at nordmenn ville gjort det noe bedre i arabisk skole enn afrikanske/arabiske gutter gjør i Norge. Anonymkode: 131f5...f87 Innvandrer i Norge prater flytende norsk. Det er Islam som er problemet. Hvordan kan en person som er født i Norge og prate flytende norsk. Erklære Jihad mot Norge? De prater flytende norsk, går på norsk skole og fullført norsk utdanning. De har utdanning så det er ikke fattigdom som er problemet. Det er Islam. Det er altfor lett for muslimer å skylde på andre. Hvordan har det seg at Buddhister og Hinduer klarer seg like godt som nordmenn? Fra 1:17 prater han flytende norsk. Han prater flytende norsk. 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #15 Skrevet 12. mars 2016 1 time siden, Sikkerhetsjenta skrev: Passport er det engelske ordet for Pass. Har du ikke fått med deg at vi lever i en internasjonal verden? Jeg vet hva passport er. Men når du lager en tråd om å droppe ut av skolen må du da kunne skrive på norsk. Anonymkode: e8c49...6f1 5
Sikkerhetsjenta Skrevet 12. mars 2016 Forfatter #16 Skrevet 12. mars 2016 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet hva passport er. Men når du lager en tråd om å droppe ut av skolen må du da kunne skrive på norsk. Anonymkode: e8c49...6f1 Ordet pass er ikke norsk. Nordmenn stjeler ord fra andre nasjoner. Så derfor bruker jeg heller ordet passport. 2
Gjest Cartman Skrevet 12. mars 2016 #17 Skrevet 12. mars 2016 Mange gutter sliter med pga måten skolen er organisert på. Blir veldig stillesittende, statisk og kjedelig. Dette er et problem, som ikke bare gjelder innvandrergutter. Vi bør reorganisere skolesystemet. Noen elever er svært praktiske, men de må likevel ha masse teori gjennom en tiårig grunnskole. Vi trenger teoretikere og praktikere, ikke bare teoretikere. Når det er sagt, så er det et spesielt problem med islam. Det er ikke tilfeldig at så mange unge mennesker drar til den islamske staten. Vi kan overvåke dem, men da ender vi opp med et overvåkingssamfunn. Den beste løsningen er å redusere innvandringen kraftig og gradvis få mer kontroll på situasjonen. Det er uakseptabelt med terrorceller i Norge. Regjeringen må faen meg få ut fingern og gjøre noe.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #18 Skrevet 12. mars 2016 3 minutter siden, Sikkerhetsjenta skrev: Ordet pass er ikke norsk. Nordmenn stjeler ord fra andre nasjoner. Så derfor bruker jeg heller ordet passport. Jeg regner med at du mener at ordet "datamaskin" ikke heller er norsk da og alltid bruker "computer"? Hva med fryser? Du sier vel "freezer"? Anonymkode: e2b4a...11a 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #19 Skrevet 12. mars 2016 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet hva passport er. Men når du lager en tråd om å droppe ut av skolen må du da kunne skrive på norsk. Anonymkode: e8c49...6f1 Det er veldig mange som skal skrive på norsk, men som skriver ord som Norsk eller Nordmann med store forbokstaver. Men ord som Norsk eller Nordmann skal egentlig ikke skrives med store for-bokstaver. Med mindre man skal begynne en setning med akkurat disse ordene da... Anonymkode: d5830...5f1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #20 Skrevet 12. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig mange som skal skrive på norsk, men som skriver ord som Norsk eller Nordmann med store forbokstaver. Men ord som Norsk eller Nordmann skal egentlig ikke skrives med store for-bokstaver. Med mindre man skal begynne en setning med akkurat disse ordene da... Anonymkode: d5830...5f1 Hva har det med meg å gjøre? Dette vet jeg utmerket godt. Anonymkode: e8c49...6f1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå