Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann!

Skal til Bergen om to uker, og tenkte å ut på fredagen for å feste :-) Er det noen som har noen anbefalinger på hvilke utesteder jeg bør oppsøke og gjøre farlig? :ler:

Elsker å danse, så det bør være muligheter for det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer an på hva musikk du liker og hvor gammel du er. Rick`s , roofgarden, metro og scotsman har jeg likt meg veldig godt :)

Skrevet

Jeg har bare vært på besøk i Bergen.¨'

Likte METRO best. (MUlig jeg tar feil men jeg tror klientellet på Ricks er litt eldre?!)

PS jeg er 27.

Skrevet

Er som brukernavnet mitt sier; 24, og jeg liker dance og rnb... Det eneste utestedet jeg har vært på i Bergen er exodus, hvist det eksisterer enda :ler: Var vel 18 eller 19 da...

Skrevet

Exodus eksisterer. Men det er ikke plassen å gå for jenter over 20. Ei heller TMP og Ovenpå.

Så da står vi igjen med Ricks og Metro.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kan ikke fordra dance og rnb, og hater å danse. Jeg synes derfor Metro er en skikkelig MØKKAPLASS- og antar av samme grunn at du vil like deg godt der.

Skrevet

Favorittuteplassen min er Agora (litt clubbing aktig, house men kan også spela madonna og litt listemusikk).

Men virka som dei fleste går på Roof Garden og Era for å dansa...Cafe Clue og Metro også kanskje...:)

Skrevet

Jeg stemmer for Agora og Metro. Metro er kanskje litt mer "posh" om en liker slikt.

Era er et nytt og ganske bra alternativ, men nattklubben er stengt for tiden (mulig den er åpen igjen innen du kommer), så om du vil danse er nok ikke det stedet å gå.

Personlig synes jeg Roof Garden og Cafe Clue er stappfullt av små jenter med enda mindre klær som nettopp har passert de 20 (og endelig har et annet sted en Exodus å gå på), så vil du treffe folk på din egen alder og oppover hadde jeg nok styrt unna.

Ha en fin helg i Bergen da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...