lene24 Skrevet 19. oktober 2004 #1 Skrevet 19. oktober 2004 Heisann! Skal til Bergen om to uker, og tenkte å ut på fredagen for å feste :-) Er det noen som har noen anbefalinger på hvilke utesteder jeg bør oppsøke og gjøre farlig? Elsker å danse, så det bør være muligheter for det...
Himmelblå Skrevet 21. oktober 2004 #2 Skrevet 21. oktober 2004 kommer an på hva musikk du liker og hvor gammel du er. Rick`s , roofgarden, metro og scotsman har jeg likt meg veldig godt
*Emma* Skrevet 21. oktober 2004 #3 Skrevet 21. oktober 2004 Jeg har bare vært på besøk i Bergen.¨' Likte METRO best. (MUlig jeg tar feil men jeg tror klientellet på Ricks er litt eldre?!) PS jeg er 27.
lene24 Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2004 Er som brukernavnet mitt sier; 24, og jeg liker dance og rnb... Det eneste utestedet jeg har vært på i Bergen er exodus, hvist det eksisterer enda Var vel 18 eller 19 da...
Dru Skrevet 21. oktober 2004 #5 Skrevet 21. oktober 2004 Exodus eksisterer. Men det er ikke plassen å gå for jenter over 20. Ei heller TMP og Ovenpå. Så da står vi igjen med Ricks og Metro.
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2004 #6 Skrevet 21. oktober 2004 Jeg kan ikke fordra dance og rnb, og hater å danse. Jeg synes derfor Metro er en skikkelig MØKKAPLASS- og antar av samme grunn at du vil like deg godt der.
Søtpotita Skrevet 22. oktober 2004 #7 Skrevet 22. oktober 2004 Favorittuteplassen min er Agora (litt clubbing aktig, house men kan også spela madonna og litt listemusikk). Men virka som dei fleste går på Roof Garden og Era for å dansa...Cafe Clue og Metro også kanskje...
Gjest gjest1 Skrevet 26. oktober 2004 #8 Skrevet 26. oktober 2004 Jeg stemmer for Agora og Metro. Metro er kanskje litt mer "posh" om en liker slikt. Era er et nytt og ganske bra alternativ, men nattklubben er stengt for tiden (mulig den er åpen igjen innen du kommer), så om du vil danse er nok ikke det stedet å gå. Personlig synes jeg Roof Garden og Cafe Clue er stappfullt av små jenter med enda mindre klær som nettopp har passert de 20 (og endelig har et annet sted en Exodus å gå på), så vil du treffe folk på din egen alder og oppover hadde jeg nok styrt unna. Ha en fin helg i Bergen da!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå