Gjest Snuppi Skrevet 15. april 2016 #21 Skrevet 15. april 2016 (endret) Jeg jobbet på en barneskole for noen år siden. I friminuttene hadde vi inspeksjon og jeg skulle inn i gangen hvor 1.klasse har klasserom. Da jeg kom inn i gangen hørte jeg en forferdelig vræling. Jeg fulgte lyden og fant en gutt på 6 år som stod å hylgrein i garderoben. Jeg spurte han om hva som var galt. Han svarte med snott og tårer at noen hadde stjålet det ene erme i jakka!? Jeg så på jakka hans som hang på knaggen og kunne fortelle han at det ene erme bare var vrengt inne i jakka. Å ja, fikk jeg tilbake. Han gikk ut glad og fornøyd. Endret 15. april 2016 av Snuppi
Lykkehjerte Skrevet 17. april 2016 #22 Skrevet 17. april 2016 Den 15. april 2016 at 11.12, Snuppi skrev: Jeg jobbet på en barneskole for noen år siden. I friminuttene hadde vi inspeksjon og jeg skulle inn i gangen hvor 1.klasse har klasserom. Da jeg kom inn i gangen hørte jeg en forferdelig vræling. Jeg fulgte lyden og fant en gutt på 6 år som stod å hylgrein i garderoben. Jeg spurte han om hva som var galt. Han svarte med snott og tårer at noen hadde stjålet det ene erme i jakka!? Jeg så på jakka hans som hang på knaggen og kunne fortelle han at det ene erme bare var vrengt inne i jakka. Å ja, fikk jeg tilbake. Han gikk ut glad og fornøyd. Hehehe, så herlig! Som min lærer sa en gang, isteden for "man lærer så lenge man lever"... : "Man lærer så lenge man har elever!" I dette tilfellet en...festlig historie å dele! Herlig å få med seg slike gullkorn på veien! 2
Gjest Snuppi Skrevet 17. april 2016 #23 Skrevet 17. april 2016 58 minutter siden, Lykkehjerte skrev: Hehehe, så herlig! Som min lærer sa en gang, isteden for "man lærer så lenge man lever"... : "Man lærer så lenge man har elever!" I dette tilfellet en...festlig historie å dele! Herlig å få med seg slike gullkorn på veien! Ja, det er mange gullkorn på veien når en jobber med barn og unge.
catman Skrevet 23. april 2016 Forfatter #24 Skrevet 23. april 2016 "Jeg kan ikke ha med honning i barnehagen - XXX er elektrisk mot honning." 2
Gjest Mythic Skrevet 23. april 2016 #25 Skrevet 23. april 2016 Sønnen min var ca 4 år (dette er mange år siden), og var veldig opptatt av Blekkulf og at han selv var miljødetektiv. En dag var han ute med pappa`n, også fikk han is av han. Poden kaster papiret på bakken, og pappa spør: "Hva gjør du, er ikke du miljødetektiv?" Poden repliserer: "Nei, i dag er jeg snekker".
Gjest Snuppi Skrevet 24. april 2016 #26 Skrevet 24. april 2016 18 timer siden, Mythic skrev: Sønnen min var ca 4 år (dette er mange år siden), og var veldig opptatt av Blekkulf og at han selv var miljødetektiv. En dag var han ute med pappa`n, også fikk han is av han. Poden kaster papiret på bakken, og pappa spør: "Hva gjør du, er ikke du miljødetektiv?" Poden repliserer: "Nei, i dag er jeg snekker".
catman Skrevet 16. juli 2016 Forfatter #27 Skrevet 16. juli 2016 Guttungen på tre tråkker på en brunsnegle, ut kommer innvollene - en hvit stripe inkludert: "Hæ!? Er det majones i de?" 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #28 Skrevet 16. juli 2016 Jeg: "God natt, lille venn. Og takk for en fin dag" 3-åringen: "Nei nei nei, du trenger ikke takke meg." Anonymkode: e149d...237 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #29 Skrevet 5. november 2016 Jenta mi: "Du må ikke stole på meg 100%. Litt bra, litt dårlig. Stol på meg sånn midt imellom." 😅 Anonymkode: 4a983...69e 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #30 Skrevet 5. november 2016 Jobbet i barnehage og kom på jobb en dag med et kviseutbrudd. Kom inn i rommet der det sikkert satt 20 barn og 5 voksne. Ei jente, av de eldste "næææh, har du fått vannkopper du a!" Hun var skikkelig medfølende og greier 😂 Anonymkode: ba746...a60 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #31 Skrevet 6. november 2016 Jeg og mannen lå i senga og hørte på at guttene våre gikk på badet en morgen. Storebror på 9 til lillebror på 6: Har du kjæreste nå? Lillebror: Nei. Ikke nå. Storebror: Jo det har du det! Lillebror: Nei jeg har ikke kjæreste. Jeg hater jenter jeg! Fikk oss en god latter jeg og mannen😂 Anonymkode: 69880...2dc 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå