Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Snuppi
Skrevet (endret)

Jeg jobbet på en barneskole for noen år siden. I friminuttene hadde vi inspeksjon og jeg skulle inn i gangen hvor 1.klasse har klasserom. Da jeg kom inn i gangen hørte jeg en forferdelig vræling. Jeg fulgte lyden og fant en gutt på 6 år som stod å hylgrein i garderoben. Jeg spurte han om hva som var galt. Han svarte med snott og tårer at noen hadde stjålet det ene erme i jakka!? Jeg så på jakka hans som hang på knaggen og kunne fortelle han at det ene erme bare var vrengt inne i jakka. Å ja, fikk jeg tilbake. Han gikk ut glad og fornøyd. :fnise:

Endret av Snuppi
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den 15. april 2016 at 11.12, Snuppi skrev:

Jeg jobbet på en barneskole for noen år siden. I friminuttene hadde vi inspeksjon og jeg skulle inn i gangen hvor 1.klasse har klasserom. Da jeg kom inn i gangen hørte jeg en forferdelig vræling. Jeg fulgte lyden og fant en gutt på 6 år som stod å hylgrein i garderoben. Jeg spurte han om hva som var galt. Han svarte med snott og tårer at noen hadde stjålet det ene erme i jakka!? Jeg så på jakka hans som hang på knaggen og kunne fortelle han at det ene erme bare var vrengt inne i jakka. Å ja, fikk jeg tilbake. Han gikk ut glad og fornøyd. :fnise:

Hehehe, så herlig! :) Som min lærer sa en gang, isteden for "man lærer så lenge man lever"... : "Man lærer så lenge man har elever!" I dette tilfellet en...festlig historie å dele! :) Herlig å få med seg slike gullkorn på veien! :) 

• Liker 2
Gjest Snuppi
Skrevet
58 minutter siden, Lykkehjerte skrev:

Hehehe, så herlig! :) Som min lærer sa en gang, isteden for "man lærer så lenge man lever"... : "Man lærer så lenge man har elever!" I dette tilfellet en...festlig historie å dele! :) Herlig å få med seg slike gullkorn på veien! :) 

Ja, det er mange gullkorn på veien når en jobber med barn og unge. :)

Skrevet

"Jeg kan ikke ha med honning i barnehagen - XXX er elektrisk mot honning."

• Liker 2
Gjest Mythic
Skrevet

Sønnen min var ca 4 år (dette er mange år siden), og var veldig opptatt av Blekkulf og at han selv var miljødetektiv. En dag var han ute med pappa`n, også fikk han is av han. Poden kaster papiret på bakken, og pappa spør: "Hva gjør du, er ikke du miljødetektiv?" Poden repliserer: "Nei, i dag er jeg snekker".

Gjest Snuppi
Skrevet
18 timer siden, Mythic skrev:

Sønnen min var ca 4 år (dette er mange år siden), og var veldig opptatt av Blekkulf og at han selv var miljødetektiv. En dag var han ute med pappa`n, også fikk han is av han. Poden kaster papiret på bakken, og pappa spør: "Hva gjør du, er ikke du miljødetektiv?" Poden repliserer: "Nei, i dag er jeg snekker".

:fnise:

• 2 måneder senere...
Skrevet

Guttungen på tre tråkker på en brunsnegle, ut kommer innvollene - en hvit stripe inkludert:

"Hæ!? Er det majones i de?"

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg: "God natt, lille venn. Og takk for en fin dag"

3-åringen: "Nei nei nei, du trenger ikke takke meg."

Anonymkode: e149d...237

• Liker 3
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Jenta mi:

"Du må ikke stole på meg 100%. Litt bra, litt dårlig. Stol på meg sånn midt imellom."

😅

Anonymkode: 4a983...69e

• Liker 3
Skrevet

Jobbet i barnehage og kom på jobb en dag med et kviseutbrudd. Kom inn i rommet der det sikkert satt 20 barn og 5 voksne. Ei jente, av de eldste "næææh, har du fått vannkopper du a!" Hun var skikkelig medfølende og greier 😂

Anonymkode: ba746...a60

• Liker 2
Skrevet

Jeg og mannen lå i senga og hørte på at guttene våre gikk på badet en morgen. Storebror på 9 til lillebror på 6: Har du kjæreste nå? Lillebror: Nei. Ikke nå. Storebror: Jo det har du det! Lillebror: Nei jeg har ikke kjæreste. Jeg hater jenter jeg!  Fikk oss en god latter jeg og mannen😂  

Anonymkode: 69880...2dc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...