Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har lyst til å dele gullkorna som blir slengt ut i heimen?

Dattera mi på fem:

"Nå spyr jeg på ekte, som en skikkelig spion!"

"Hm?"

"Som en spy-ån, da!"

:)

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sønn på 8 fortalte meg en dag at: 

" jeg liker bedre å leke med jentene for jenter er ikke så kompliserte":fnise:  det er mulig han forandrer mening om noen år

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Stesønn på 5:

Pappa! Tissen min er stor! Betyr det at jeg er forelska?

Anonymkode: 95116...6b9

• Liker 13
Gjest Holititten
Skrevet

Da jeg var 15 og hadde regulering, sa et av barna jeg var trener for, at hun kunne se at jeg hadde pyntet meg, siden jeg hadde satt øredobber på tennene. Og at hun ville ha det, for det "var såååå fint!". Haha!:Hehe:

Skrevet

Vi ble nødt til og avlive katten vår for noen dager siden. Jentungen synes naturlig nok det er kjempe trist, og begynte så smått og snakke om en ny. Jeg sa at "nå får vi vente og komme over dette først. Ikke vet jeg om vi vil ha en ny heller, for nå har vi mistet to stykker på kort tid!"

Da kommer det fra jentungen: "Kan vi ikke dra på ett barnehjem og se om vi finner ett barn vi har lyst på i steden da?"

• Liker 20
  • 1 måned senere...
Skrevet

- "Sove godt, lille prinsesse!"

- "Du kan godt kalle meg dronning."

• Liker 25
Skrevet
Den 12. mars 2016 at 4.38, Fluttershy skrev:

Vi ble nødt til og avlive katten vår for noen dager siden. Jentungen synes naturlig nok det er kjempe trist, og begynte så smått og snakke om en ny. Jeg sa at "nå får vi vente og komme over dette først. Ikke vet jeg om vi vil ha en ny heller, for nå har vi mistet to stykker på kort tid!"

Da kommer det fra jentungen: "Kan vi ikke dra på ett barnehjem og se om vi finner ett barn vi har lyst på i steden da?"

Så nydelig... <3 

Skrevet
8 timer siden, catman skrev:

Herlig!!! :) 

• Liker 3
Skrevet
Den 12. mars 2016 at 0.50, Holititten skrev:

Da jeg var 15 og hadde regulering, sa et av barna jeg var trener for, at hun kunne se at jeg hadde pyntet meg, siden jeg hadde satt øredobber på tennene. Og at hun ville ha det, for det "var såååå fint!". Haha!:Hehe:

Fantastisk! :) 

Skrevet (endret)

Så vittig! (Skulle her egentlig først sitere anonymbruker med stesønn på 5)

Endret av Lykkehjerte
Skrevet
Den 11. mars 2016 at 10.31, paulinemor skrev:

Min sønn på 8 fortalte meg en dag at: 

" jeg liker bedre å leke med jentene for jenter er ikke så kompliserte":fnise:  det er mulig han forandrer mening om noen år

Ler...ja det kan jammen hende at den meningen snur! ;) 

• Liker 1
Skrevet
Den 11. mars 2016 at 0.33, catman skrev:

Noen som har lyst til å dele gullkorna som blir slengt ut i heimen?

Dattera mi på fem:

"Nå spyr jeg på ekte, som en skikkelig spion!"

"Hm?"

"Som en spy-ån, da!"

:)

Hehehe, det er så utrolig gøy med gullkorn fra disse små! :):) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Datteren min var 4 år og ramset opp noen bokstaver som hun kunne. Storebror spør om hun kan den bokstaven, og den bokstaven og den bokstaven. Og hun kunne alle de.

Så sier jeg: - Jeg tror hun kan de fleste bokstavene jeg nå. 

Snudde meg mot fireåringen for å spørre henne: Det stemmer vel det at du kan de fleste bokstavene nå, xxx? Og jenta svarte: - Ja, jeg kan de fleste bokstavene, men de ikkefleste - de kan jeg ikke. 

Anonymkode: 8decf...957

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Moren min fortalte en gang at da søsteren min var liten og så far naken for første gang lo hun hjertelig. Min mor spurte hva hun lo av og hun svarte; "Pappa har hale."

Anonymkode: f6344...dbf

• Liker 8
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Datteren min var 4 år og ramset opp noen bokstaver som hun kunne. Storebror spør om hun kan den bokstaven, og den bokstaven og den bokstaven. Og hun kunne alle de.

Så sier jeg: - Jeg tror hun kan de fleste bokstavene jeg nå. 

Snudde meg mot fireåringen for å spørre henne: Det stemmer vel det at du kan de fleste bokstavene nå, xxx? Og jenta svarte: - Ja, jeg kan de fleste bokstavene, men de ikkefleste - de kan jeg ikke. 

Anonymkode: 8decf...957

Hehehe,... bokstavelig talt! ;) 

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Moren min fortalte en gang at da søsteren min var liten og så far naken for første gang lo hun hjertelig. Min mor spurte hva hun lo av og hun svarte; "Pappa har hale."

Anonymkode: f6344...dbf

Ler godt! :) 

AnonymBruker
Skrevet

Minien hadde vært tidlig ute o hagens bærbusker på "frokosttur", ulovlig sådann. 

Mini kom strålende inn på kjøkkenet med en stor skjærefjær i hånden: - Denne må ha kommet fra en morgenfugl kom det strålende med fuglefjæra i hånden. 

Anonymkode: 5c942...18d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dagens vits fra 4 åringen;

-skal jeg fortelle en vits? 

-ja.

-det var en gang to tomater (osv osv..)

-skal jeg fortelle en til?

-ja?

-hvorfor ler dvergene når de spiller fotball? Fordi gresset kiler de i rumpa!!

😂😂😂  gudene vet hvor hun har lært den... 

Anonymkode: 69a99...319

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Snart 6åringen fikk tilsnakk for tulling ved sengetid.

"Okei søta" Han forteller at han har lært det i barnehagen.

Spør om han sier det til de i barnehagen og..

"Nei, bare til "jentevenn", og da blir hun helt vill!" Skal si de begynner tidlig.. :fnise: 

Lillebror på 3,5 har hatt en uke der han har tatt masse stikkpiller pga operasjon, og det har ikke alltid vært like moro. Storebror (han på snart 6) har høy feber, og stikkpille paracet er det eneste vi har i hus, så han må få en.. Han har ikke lyst, og sier det høyt. Da kommer det fra lillebror med ett smil: Jeg kan holde bena hans fast, så kan han få stikkpille.. :D Sier at han ikke kan det, men han kan jo fortelle storebror at det ikke er så ille.. Lillebror ler, og forteller at stikkpillen er kjempestor, og det gjør kjempevondt..

Jada, ble ikek stikkpille på storebror.. :P 

Anonymkode: da963...cc0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Den 12. mars 2016 at 12.38, Fluttershy skrev:

7 timer siden, catman skrev:

Haha, disse lo jeg høyt av!! :biggrin:

Anonymkode: 5afb3...cf6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...