Fotballflue Skrevet 5. september 2016 Forfatter #101 Del Skrevet 5. september 2016 13 timer siden, Frk.K skrev: Og når åpner Fluas kunstgalleri? Herlighet for et talent! ps: hvor er tegningen av bikkja, da? Heehe, ja si det 🙈 Tusen takk, så hyggelig sagt 😘 Det var den da, har fått tre hundebestillinger nå, lover å begynne på din når jeg kommer hjem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 5. september 2016 #102 Del Skrevet 5. september 2016 2 timer siden, Fotballflue skrev: Heehe, ja si det 🙈 Tusen takk, så hyggelig sagt 😘 Det var den da, har fått tre hundebestillinger nå, lover å begynne på din når jeg kommer hjem Haha, får du an lik B så skal jeg kjøpe an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 17. september 2016 Forfatter #103 Del Skrevet 17. september 2016 Malt litt mer i dag. Har til og med laget en liten konkurranse på Facebook 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 17. september 2016 #104 Del Skrevet 17. september 2016 Så utrolig vakre! Du burde starte en slik forretning hvor du kan leve av å tegne og male og selge til folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 17. september 2016 Forfatter #105 Del Skrevet 17. september 2016 3 minutter siden, Jacklost skrev: Så utrolig vakre! Du burde starte en slik forretning hvor du kan leve av å tegne og male og selge til folk Tusen takk det er drømmen, har begynt å selge litt, men det tar tid å opparbeide seg noe sånt, dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 7. oktober 2016 Forfatter #106 Del Skrevet 7. oktober 2016 To nye malerier i hus 😁 Det mørke er en bursdagsgave (dumt det blir så dårlig kvalitet her ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 7. oktober 2016 #107 Del Skrevet 7. oktober 2016 Vakre malerier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 8. oktober 2016 Forfatter #108 Del Skrevet 8. oktober 2016 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guarana Skrevet 11. oktober 2016 #109 Del Skrevet 11. oktober 2016 Nydelige malerier! Har selv lyst å lære meg, hvordan begynnte du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. november 2016 #110 Del Skrevet 20. november 2016 På 7.10.2016 den 22.48, Fotballflue skrev: To nye malerier i hus 😁 Det mørke er en bursdagsgave (dumt det blir så dårlig kvalitet her ) Wow! Du er fantastisk flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 20. november 2016 Forfatter #111 Del Skrevet 20. november 2016 (endret) På 11.10.2016 den 12.55, Guarana skrev: Nydelige malerier! Har selv lyst å lære meg, hvordan begynnte du? Tusen takk! Jeg begynte egentlig bare med å klæsje sammen de fargene jeg syns var fine brukte svamp på de første jeg lagde. Hadde aldri malt før, men hadde lyst på noen malerier på veggene hjemme, og kikket litt rundt i butikker, og tenkte vel egentlig bare at det her burde jeg klare å gjøre selv. sånn begynte jeg 3 timer siden, Sola de skrev: Wow! Du er fantastisk flink! Tusen takk her er det nyeste (har justert en del på kontrastene og lysstyrke, for å få mønsteret bedre frem, på bildene.) Endret 20. november 2016 av Fotballflue 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. november 2016 #112 Del Skrevet 20. november 2016 Ååååå! Det der var kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 21. november 2016 #113 Del Skrevet 21. november 2016 Du har et stort talent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå