AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #1 Skrevet 11. mars 2016 Etter å ha fulgt med her på forumet og diverse andre kanaler virker det på meg som norske menn har blitt noen tafatte, usikre tusseladder som aller helst vil være den som blir "tatt" i senga.. Skjærer alle over en kam, enkelt og greit. Stemmer dette jenter? Anonymkode: f74b2...389
Saraby Skrevet 12. mars 2016 #2 Skrevet 12. mars 2016 Tråden er ryddet for latterliggjøring. -Saraby, mod.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #3 Skrevet 12. mars 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter å ha fulgt med her på forumet og diverse andre kanaler virker det på meg som norske menn har blitt noen tafatte, usikre tusseladder som aller helst vil være den som blir "tatt" i senga.. Skjærer alle over en kam, enkelt og greit. Stemmer dette jenter? Anonymkode: f74b2...389 Anonymkode: a44bd...789 8
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #4 Skrevet 12. mars 2016 En del er tafatte tusseladder ja. Tør ikke snakke til jenta de liker og har ikke peiling på hvordan tilfredsstille en kvinne. Derfor holder jeg meg stort sett til annet enn norske menn. Anonymkode: 653cf...476 2
Cambria Skrevet 12. mars 2016 #5 Skrevet 12. mars 2016 Nei, det stemmer ikke. Noen er tafatte, andre ikke. Slik som personer generelt. 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #6 Skrevet 12. mars 2016 Å være mann som sier at han ønsker å være den som blir "tatt" i senga er vel ikke tafatt, men tøft. Å ha et ønske om å være den som blir "tatt" i senga, men ikke tør å si det er kanskje tafatt. Anonymkode: 17bfc...7d5 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #7 Skrevet 12. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Å være mann som sier at han ønsker å være den som blir "tatt" i senga er vel ikke tafatt, men tøft. Å ha et ønske om å være den som blir "tatt" i senga, men ikke tør å si det er kanskje tafatt. Anonymkode: 17bfc...7d5 Ja. Tøft å stå fram som en tafatt bitch.. Anonymkode: f74b2...389 1
Gjest Castielz Skrevet 12. mars 2016 #8 Skrevet 12. mars 2016 Er vel egentlig ikke så rart? Alt menn gjør er jo galt i disse dager, og det lærer gutter fra ung alder. Så at mange blir forvirret og "tafatte" kan du skylde på skolen, og det (over)feministiske samfunnet.
Kristiansand123 Skrevet 12. mars 2016 #9 Skrevet 12. mars 2016 (endret) 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter å ha fulgt med her på forumet og diverse andre kanaler virker det på meg som norske menn har blitt noen tafatte, usikre tusseladder som aller helst vil være den som blir "tatt" i senga.. Skjærer alle over en kam, enkelt og greit. Stemmer dette jenter? Anonymkode: f74b2...389 Alle menn og kvinner som er i Norge er ikke på dette forumet. Så man kan nok ikke ta "alle under samme kam", på noe som helst. Så da vil jeg heller ikke tro at det stemmer. Endret 12. mars 2016 av Kristiansand123 1
Katten.2.0 Skrevet 12. mars 2016 #10 Skrevet 12. mars 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter å ha fulgt med her på forumet og diverse andre kanaler virker det på meg som norske menn har blitt noen tafatte, usikre tusseladder som aller helst vil være den som blir "tatt" i senga.. Skjærer alle over en kam, enkelt og greit. Stemmer dette jenter? Anonymkode: f74b2...389 Haha, dette var jo et litt søtt forsøk på provosering. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #11 Skrevet 12. mars 2016 De setter i allefall ikke pris på familieetablering og forpliktende forhold. Anonymkode: a7cd1...538 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #12 Skrevet 12. mars 2016 Ser for meg at TS prøver å skape en menn vs. kvinner krangel her Anonymkode: 9e305...f65 4
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #13 Skrevet 12. mars 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter å ha fulgt med her på forumet og diverse andre kanaler virker det på meg som norske menn har blitt noen tafatte, usikre tusseladder som aller helst vil være den som blir "tatt" i senga.. Skjærer alle over en kam, enkelt og greit. Stemmer dette jenter? Anonymkode: f74b2...389 Etter å ha lest mange tråder her på forumet har jeg skjønt at kvinner rett og slett har blitt litt sutrete, masete, usikre og bruker abort som prevensjon. For å summerere opp: klikket for begge kjønn Anonymkode: 90eee...bbc
Leamur Skrevet 12. mars 2016 #14 Skrevet 12. mars 2016 Nja, veldig generaliserende. Men jeg er uenig. Det finnes en god del av de bestemte og de usikre. Jeg liker mine midt i mellom på skalaen. De kan godt være mannemann og sette meg på plass når jeg fortjener det, men jeg setter også pris på en tusseladd (dine ord.) som virkelig prøver hardt for å gjøre dagen min bra! Min er en sånn midt-i-mellom type. And he's a keeper 1
Gjest Spiderman Skrevet 12. mars 2016 #15 Skrevet 12. mars 2016 TS har et poeng. I et samfunn hvor barn blir oppdratt til å tro at likestilling betyr at kjønnsrollene skal være like så er det ikke rart at man blir litt forvirret og at det er vanskelig å definere hva det vil si å være en mann. Det er heller ikke rart at menn genrelt syntes at det er vanskelig å vise interesse for damer når man må skjule intensjonen sin i frykt for å bli beskyldt for seksuell trakasering.
Gjest Klopp Skrevet 12. mars 2016 #16 Skrevet 12. mars 2016 Hahaha, noen er tusseladder, skikkelig tøffelmenn, eller evig guttunger som elsker å såre jenter for sin egen nytelse, de får seg ikke noe ellers stakkars tapere, og andre er skikkelige menn.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #17 Skrevet 12. mars 2016 At feminisme, eller denne feilslåtte og misbrukte varianten som vi lever med har skylda er det ingen tvil om. Menn skal være som kvinner enten de vil eller ikke. Og kvinner skal være som menn, hvis de vil. Anonymkode: f74b2...389 2
Gjest Cartman Skrevet 12. mars 2016 #18 Skrevet 12. mars 2016 Ja. Det er åpenbart noe galt med norske menn. Fint at vi har en handlingskraftig og selvsikker person som deg TS. Hva skulle vårt fedreland gjort uten slike som deg? Vent... Jeg mente mødreland. La oss alle bli mannehatende schizofrene feminister, som lever i en verden fylt til randen med vrangforestillinger og hat. Hvorfor fokusere på positive egenskaper når man kan fokusere på de negative? Hvorfor skal man akseptere menneskers feil og mangler, når man like gjerne kan tråkke dem ned i søla? Hvorfor være snill, når man like gjerne kan være totalt uempatisk, destruktiv og dømmende? Det er trossalt din rett å dømme mannfolk. Alt er mannfolkenes skyld. Kvinnene gjør alt riktig i senga og i samfunnet for øvrig. Det er kjønnet til en person, som avgjør om personen er god eller ond. Feministlogikk 2016.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #19 Skrevet 12. mars 2016 Den 11.3.2016 at 19.46, AnonymBruker skrev: Etter å ha fulgt med her på forumet og diverse andre kanaler virker det på meg som norske menn har blitt noen tafatte, usikre tusseladder som aller helst vil være den som blir "tatt" i senga.. Skjærer alle over en kam, enkelt og greit. Stemmer dette jenter? Anonymkode: f74b2...389 Hvorfor liker dere kvinnfolk feministiske justin Bieber look a like gutter? Han er feministisk som faen i utseende. Jentene nå til dags velger heller han enn en norsk barsk viking mann. Anonymkode: 3a6b9...920
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #20 Skrevet 12. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor liker dere kvinnfolk feministiske justin Bieber look a like gutter? Han er feministisk som faen i utseende. Jentene nå til dags velger heller han enn en norsk barsk viking mann. Anonymkode: 3a6b9...920 Dere kvinnfolk? Anonymkode: 1b10b...24c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå