Gå til innhold

Innvandrere arver trygda

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

http://www.nettavisen.no/nyheter/--sjokktall-om-innvandrere-pa-trygd/3423202025.html

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/chok-tal-om-indvandrere-paa-kontanthjaelp-hvad-goer-mettes-tropper/5991305

En opgørelse fra Beskæftigelsesministeriet viser, at blandt samtlige ægtepar, hvor begge parter er på kontanthjælp, er hele 84 procent af ikke-vestlig oprindelse.

Tallet er fra den seneste opgørelse på området fra december 2015.

Samme måned var godt hver tredje af alle på kontanthjælp desuden af ikke-vestlig oprindelse, viser Beskæftigelsesministeriets tal.

Til sammenligning er otte procent af den samlede befolkning mellem 16 og 66 år af ikke-vestlig oprindelse.

Kom dette som noen overraskelse?

Imamer som oppfordrer til trygdesvindel og immigranter som lyver og snyter bør betale tilbake det de har svindlet fra fellesskapet.

Holder det virkelig å si at man ikke vil jobbe? Hva skjer med en nordmann/danske som sier nei til et jobbtilbud fordi de ikke har lyst? Vi blir f*en meg svindlet i eget land av folk vi har prøvd å hjelpe.

Anonymkode: 1f27f...3ef

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi kan nok ikke pensjonere oss før 75 hvis vi skal finansiere alle de som ikke jobber fra den tredjeverden.

Anonymkode: 37541...674

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er tallene fra Norge? Det du linker til er fra Danmark. Man kan ikke automatisk anta at folk fra forskjellige land har fullstendig lik atferd.

Anonymkode: c580d...4ab

Gjest Trollkarlen
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er tallene fra Norge? Det du linker til er fra Danmark. Man kan ikke automatisk anta at folk fra forskjellige land har fullstendig lik atferd.

Ganske sikker på at f.eks somaliere er fremdeles somaliere om de er i Norge eller Danmark.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Trollkarlen skrev:

Ganske sikker på at f.eks somaliere er fremdeles somaliere om de er i Norge eller Danmark.

Mener du at personer fra Somalia ikke har så god jobbmoral? Dessuten står det ikke-vestlige, som omhandler mye mer enn Afrikas Horn.

Gjest Trollkarlen
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Mener du at personer fra Somalia ikke har så god jobbmoral? Dessuten står det ikke-vestlige, som omhandler mye mer enn Afrikas Horn.

Ikke-vestlige er like ikke-vestlig om de er i Norge eller Danmark. 

Skrevet

Mange i Norge som synes det er helt grei faktisk, jeg er ikke en av de 😊

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De er jo fra samme land/sted. Folk fra midtøsten oppfører seg helt likt både i Danmark, Norge og Sverige. 

Anonymkode: b9d2e...7c4

• Liker 5
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi kan nok ikke pensjonere oss før 75 hvis vi skal finansiere alle de som ikke jobber fra den tredjeverden.

Anonymkode: 37541...674

85. Minst.

• Liker 1
Skrevet

Forresten, TS, jeg synes ikke at tallene er særlig sjokkerende. Kun en svært venstrevridd og blind/naiv/dum person kan være sjokkert over noe ''alle'' har visst lenge. Bare at fram til nå ble sannheten omtalt som rasisme, diskriminering, fremmedhat, o.l. mens det var kun den ubehagelige sannheten hele veien. :) 

• Liker 3
Skrevet

Ryddet for personangrep, samt svar til dette.

- Avalon, mod

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, Drizzt skrev:

85. Minst.

De skjeggebarna med høyt hårfeste må jobbe til de er 100 år, ja altså de 14% som kommer seg i jobb.

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mener du at personer fra Somalia ikke har så god jobbmoral?

Dagens :fnise:

Anonymkode: 3aa34...fda

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, Drizzt skrev:

Forresten, TS, jeg synes ikke at tallene er særlig sjokkerende. Kun en svært venstrevridd og blind/naiv/dum person kan være sjokkert over noe ''alle'' har visst lenge. Bare at fram til nå ble sannheten omtalt som rasisme, diskriminering, fremmedhat, o.l. mens det var kun den ubehagelige sannheten hele veien. :) 

Tallene og kunnskapen om deltakelse i arbeidslivet har vært 'rykter' i mange år, men vi har dessverre mange som har valgt og som fortsatt velger å lukke øynene.

Mannen min har MS og har problemer med å gå, derfor har han rett til å parkere i handicap feltet på parkeringsplasser (jeg har aldri tatt lappen). I går hadde han et æren i byen og jeg var med. Skulle bare vente i bilen på ham. Men det var ingen plasser ledige av de fire plassene som var der. Og det er helt greit, men mens jeg venter på ham ser jeg eierne av bilene på handicapplassene komme, alle var immigranter. Alle fire! Ingen av dem hadde problemer med å gå. Og vi bor en en forholdsvis liten by. 

• Liker 2
Skrevet

Hahaha. Det morsomste er at politikerne hardnakket påstår at det er disse som skal jobbe og betale for eldrebølgen og "vi er helt avhengige av dem" i fremtiden. 

Skrevet (endret)

Innvandrer arver ikke trygden. Norske statsborgere arver trygden. Ifølge Stortinget er alle innvandrer nordmenn. Alle innvandrer er nordmenn. Fordi ifølge Arbeiderpartiet som er Norges mektigste parti i Norge. Så er vi alle sammen like. Ingen er forskjellige, men alle er like. Dermed finnes det ingen innvandrer som arver trygden, men nordmenn i Norge.

Grunnen til at innvandrer kalles for Nordmenn. Er fordi vi alle sammen er like ifølge sosialistene.
Sosialister arbeider for likhet. Alle sammen skal være like og ingen skal få lov til være annerledes. 

http://www.aftenposten.no/meninger/sid/Hvorfor-kaller-vi-nordmenn-for-innvandrere-8056460.html

Endret av Sikkerhetsjenta
Skrevet
3 timer siden, Sikkerhetsjenta skrev:

Innvandrer arver ikke trygden. Norske statsborgere arver trygden. Ifølge Stortinget er alle innvandrer nordmenn. Alle innvandrer er nordmenn. Fordi ifølge Arbeiderpartiet som er Norges mektigste parti i Norge. Så er vi alle sammen like. Ingen er forskjellige, men alle er like. Dermed finnes det ingen innvandrer som arver trygden, men nordmenn i Norge.

Grunnen til at innvandrer kalles for Nordmenn. Er fordi vi alle sammen er like ifølge sosialistene.
Sosialister arbeider for likhet. Alle sammen skal være like og ingen skal få lov til være annerledes. 

http://www.aftenposten.no/meninger/sid/Hvorfor-kaller-vi-nordmenn-for-innvandrere-8056460.html

Nettopp! Alle skal ha det like ille og være like dumme. Alle skal få like dårlige vilkår og muligheter. Likhet ftw, sier vi. Ingen får utvikle sin talent for da kommer janteloven og tar dem! 

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Gjest drumpf
Skrevet (endret)

Og du ble født i Norge. Flaks.

Endret av drumpf
Skrevet

Opp til 30% av asylsøkerene i Sverige lider av "psykisk ohälsa". http://www.blt.se/karlskrona/det-behovs-pengar-till-flyktinghalsan/

Jeg kan ikke annet enn å lure på om de har en lignende sykdom som den syriske 20-barnsfaren som ikke kunne lære dansk fordi han var så syk.

Jada, jeg vet at psykiske sykdommer ikke vises på utsiden. Og at når polisen.se rapporterer om steinkasting, molotowcocktails, knallskudd og masseslagsmål nærmest daglig, så er det et "rop om hjelp fra traumatiserte, svake, utsatte grupper". :plystre:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...