Gå til innhold

Hvilken kaffekopp er best?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt sært men altså, jeg er student og bruker ekstremt mye av min våkne tid med snuta nede i bok og med kaffekoppen i hånda. Såpass mye at jeg nå vil investere i nye kopper som er fine, gode å holde i og som holder bra på varmen.

 

har tittet på forskjellige, le creuset, iittala, Mummi, Menu termokrus, og wik & walsøe men vet liksom ikke hvor gode de er da jeg ikke har erfaring med noen av dem. 

 

Noen som har noen favorittkopper å anbefale? :tongue:

Anonymkode: f68b2...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Favorittkoppene mine sånn volum og fasongmessig er Mummikoppene.

Anonymkode: dd260...4c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Lexington. Den er stor og rund og god å holde i :D Brenner meg ikke på den koppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både kaffe og te smaker best når de drikkes fra benporselenskopper eller krus. Disse er noe dyre, men finnes ikke noe bedre.

Anonymkode: 3497e...c40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Bjørn Wiinblad-krusene mine. Blir så glad når jeg åpner skapet om morgenen og tar ut en kopp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig glad i kaffe latte krusene fra Eva Solo. Store nok til å tilfredstille koffeinbehovet mitt og gode å holde i pga silikonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med mine fra Le Creuset! Det eneste minuset må være at de er ikke så veldig store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, maipai skrev:

Jeg er veldig fornøyd med mine fra Le Creuset! Det eneste minuset må være at de er ikke så veldig store.

Nei, men det er egentlig greit for min del. Men synes du de holder bedre på varmen enn vanlige tynnere porselenskopper? :)

Anonymkode: f68b2...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, gohege skrev: