lille_fiol Skrevet 10. mars 2016 #1 Skrevet 10. mars 2016 Jeg og kjæresten tenker å ta en langhelg til en av disse plassene. Har forelsket meg i et koselig hotell jeg fant i Gdansk, men tror kjæresten min har veldig lyst til å dra til Amsterdam. Han har vært der før og sier det er så fint og romantisk der. Jeg liker å reise til plasser hvor det er koselige små brosteinsgater, mye fin og sjarmerende arkitektur, kjekke barer og restauranter. Er ikke så glad i plasser med svære gater og store kjøpesentre, men det må gjerne ikke være helt dødt heller da vi er unge. Liker veldig godt sånne små hus langs kanaler, typisk sånn man ser på bilder fra Amsterdam. Hvor ville dere ha dratt, og er det noe forskjell i priser på disse 3 plassene?
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #2 Skrevet 10. mars 2016 Har ikke vært i Gdansk eller Amsterdam, men elsket Praha Veldig billig er det også. Anonymkode: 74e63...5d3
Purple Basil Skrevet 10. mars 2016 #3 Skrevet 10. mars 2016 Amsterdam er mye mer sjarmerende enn Gdansk. Flott arkitektur, god mat og mye spesielt å se 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #4 Skrevet 10. mars 2016 Gdansk er koselig. Flotte bygninger, god mat, billig shopping. Ikke en kjempestor by, men veldig hyggelig for en helg. Anonymkode: 40856...a15
Viand Skrevet 10. mars 2016 #5 Skrevet 10. mars 2016 Amsterdam, uten tvil! Var nettopp på tur der med kjæresten min. Det var utrolig romantisk å rusle gjennom byen. Det er så flott arkitektur der og alle kanalene er fantastiske! 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #6 Skrevet 11. mars 2016 Jeg hadde reist til Wroclaw, I Polen. Flott arkitektur, mange koselige restauranter. Polens flotteste by, men masse turismen har ikke fått overtak enda, slik at du fortsatt kan få god og billig mat etc rundt Rynek. Av hoteller i Wroclaw kan jeg annbefalle Scandic, noen kvartaler i fra Rynek. Sofitel, eller om du vil slå på stortromma Hotel Monopol som var Hitlers favoritt hotell I Wroclaw. Anonymkode: 75234...cac
LouiseL Skrevet 14. mars 2016 #7 Skrevet 14. mars 2016 Definitivt Amsterdam! Jeg har vært alle stedene. 1
bullehurk Skrevet 14. mars 2016 #8 Skrevet 14. mars 2016 10 timer siden, LouiseL skrev: Definitivt Amsterdam! Jeg har vært alle stedene. Samme her. Så enig så enig. Ingenting å lure på ! 1
Gjest marizz Skrevet 18. mars 2016 #9 Skrevet 18. mars 2016 Gdansk er ganske koselig, men om man skal shoppe på man nesten på kjøpesenter. Ikke vært de andre stedene!
Mynona Skrevet 18. mars 2016 #10 Skrevet 18. mars 2016 Jeg har væt alle tre stedene og Praha er absolutt min favoritt. Gdansk er litt kjedelig synes jeg.
Starheart Skrevet 18. mars 2016 #11 Skrevet 18. mars 2016 (endret) Den 10.3.2016 at 21.26, lille_fiol skrev: Jeg og kjæresten tenker å ta en langhelg til en av disse plassene. Har forelsket meg i et koselig hotell jeg fant i Gdansk, men tror kjæresten min har veldig lyst til å dra til Amsterdam. Han har vært der før og sier det er så fint og romantisk der. Jeg liker å reise til plasser hvor det er koselige små brosteinsgater, mye fin og sjarmerende arkitektur, kjekke barer og restauranter. Er ikke så glad i plasser med svære gater og store kjøpesentre, men det må gjerne ikke være helt dødt heller da vi er unge. Liker veldig godt sånne små hus langs kanaler, typisk sånn man ser på bilder fra Amsterdam. Hvor ville dere ha dratt, og er det noe forskjell i priser på disse 3 plassene? Anbefaler Amsterdam Jeg elsker den byen! En fantastisk pen by. Romantisk by, fine bygninger, og kjempekoselige kanaler. Fine resturanter, god mat.. Du har alt av aktiviteter der. I tillegg kjempeflotte høy-stjerners hoteller, til rimelig pris. Er det en by som jeg skal tilbake til så er det Amsterdam. Fineste byen jeg vet!!!. Endret 18. mars 2016 av Starheart 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå