Gjest O.G. Skrevet 10. mars 2016 #41 Del Skrevet 10. mars 2016 2 timer siden, Endaen skrev: Jeg var inne på blogglisten.no og sjekket Camilla Pihls lesertall for en stund siden, de er veldig merkelige. Hun har ingen lesere på masse dager, og så én dag hvor hun har et bra antall. Ser ut som om hun trikser med trafikken for å få høye lesertall innimellom i stedet for jevnt over lave. Noen som skjønner noe av dette? Jeg ble nysgjerrig. Som dere ser i linken har hun denne uka ingen lesere, men jeg sjekket før og da var det én dag med rundt 10 000, de andre ingen.http://blogglisten.no/blogg?q=www.camillapihl.no Hva er greia? Vet ikke, men det er helt klart en sak for Rampelysmafiaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Endaen Skrevet 10. mars 2016 #42 Del Skrevet 10. mars 2016 Ja, det var det jeg syntes! Men da må jeg kanskje nesten lage en egen tråd for at folk skal klikke seg inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 10. mars 2016 #43 Del Skrevet 10. mars 2016 3 minutter siden, Endaen skrev: Ja, det var det jeg syntes! Men da må jeg kanskje nesten lage en egen tråd for at folk skal klikke seg inn. Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Endaen Skrevet 10. mars 2016 #44 Del Skrevet 10. mars 2016 (endret) Postet dette i en annen CP-tråd, men tenkte det ville være lettere å få svar i en ny tråd. Dette var det jeg skrev: Jeg var inne på blogglisten.no og sjekket Camilla Pihls lesertall for en stund siden, de er veldig merkelige. Hun har ingen lesere på masse dager, og så én dag hvor hun har et bra antall. Noen som skjønner noe av dette? Jeg ble nysgjerrig. Som dere ser i linken har hun denne uka ingen lesere, men jeg sjekket før og da var det én dag med rundt 10 000, de andre ingen.http://blogglisten.no/blogg?q=www.camillapihl.no Hva er greia? Innlegg ryddet for spekulasjoner Nordvesta, mod. Endret 29. mars 2016 av Nordvesta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 10. mars 2016 #45 Del Skrevet 10. mars 2016 Sannelig om jeg vet, men jeg ble nysgjerrig. Derfor gikk jeg inn på UI sine sider, de pleier å ha statistikk for sine bloggere. Der fant jeg henne ikke (jøye meg for et dårlig oppsett på siden til UI, men nok om det). Så gikk jeg inn på bloggen hennes og finner ingen referanser til UI. Nederst på siden hennes er det Friendly, altså firmaet til Peters og henne som det henvises til. Ofte skjer det noe med blogglisten når bloggerne skifter plattform, så nå begynner jeg å lure på om hun har avsluttet samarbeidet med UI, allerede. Ikke så rart ettersom det er døden for imaget å havne som reklamemodell for ispinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Endaen Skrevet 10. mars 2016 #46 Del Skrevet 10. mars 2016 Hadde ikke fått med meg at hun var innom UI en gang, trodde hun fikset det bra nok selv med Friendly i ryggen. Disse rare lesertallene har vært slik siden jul, i hvert fall. Jeg sjekket ikke før det. Da merket jeg bare at jeg ikke fant henne på blogglisten overhodet og dermed sjekket jeg tallene og de var så rare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 10. mars 2016 #47 Del Skrevet 10. mars 2016 Hvis det har vært slik siden før jul, så kan det ha noe med byttet til UI. På linkedinprofilen til UI så står det om overgangen hennes https://www.linkedin.com/company/united-bloggers Bloggere som ikke er del av blogg.no, må selv registrere seg ved ulike endringer så det er det som kan være forklaringen. Når det er sagt så våger jeg påstanden om at noe må ha skjedd, for hun er ikke å finne hos UI lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 10. mars 2016 #48 Del Skrevet 10. mars 2016 Tror egentlig ikke lesertallene er all verden uansett for jeg vet ikke om noen som leser bloggen på regelmessig basis, bare surfer innom når de har fått med seg noe sladder annet steds fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Endaen Skrevet 10. mars 2016 #49 Del Skrevet 10. mars 2016 Nei, den bloggen (har blitt) dødsdøll, jeg tror lesertallene er elendige og kanskje dette er en måte å dekke litt over det på? Hun har også alltid vært en mester i umerka reklame. Folk gir CBE pes for det, men Camilla Pihl er dronningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 10. mars 2016 #50 Del Skrevet 10. mars 2016 9 minutter siden, Endaen skrev: Nei, den bloggen (har blitt) dødsdøll, jeg tror lesertallene er elendige og kanskje dette er en måte å dekke litt over det på? Hun har også alltid vært en mester i umerka reklame. Folk gir CBE pes for det, men Camilla Pihl er dronningen! Mistror deg ikke her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 10. mars 2016 #51 Del Skrevet 10. mars 2016 (endret) 1 time siden, Endaen skrev: Nei, den bloggen (har blitt) dødsdøll, jeg tror lesertallene er elendige og kanskje dette er en måte å dekke litt over det på? Hun har også alltid vært en mester i umerka reklame. Folk gir CBE pes for det, men Camilla Pihl er dronningen! Sant. Hun er typen som har nærbilde av en splitter ny Carla & Jade veske på Instagram, men nevner kun at neglelakken er sponset Endret 10. mars 2016 av Unika 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 11. mars 2016 #52 Del Skrevet 11. mars 2016 15 timer siden, CecilieX skrev: Ofte skjer det noe med blogglisten når bloggerne skifter plattform, så nå begynner jeg å lure på om hun har avsluttet samarbeidet med UI, allerede. Ikke så rart ettersom det er døden for imaget å havne som reklamemodell for ispinner. Litt off topic, men hva er det med de ispinnene? Ingen av de har blogget, instagrammet eller snappet noe om de, så må være en dårlig deal for produsenten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 11. mars 2016 #53 Del Skrevet 11. mars 2016 20 minutter siden, Sol79 skrev: Litt off topic, men hva er det med de ispinnene? Ingen av de har blogget, instagrammet eller snappet noe om de, så må være en dårlig deal for produsenten. Det kan være flere forklaringner på det 1. Kampanjen settes i gang nærmere is-sesongen, da kommer innlegg. Det blir spennende å se hvordan dette skal fremstilles i et evt innlegg, f.eks. om man skal fremstille seg som svært delaktig i prosessen) 2. Dette er bakdelen med å være i UI. Man er en merkevare, og nye produkter låner glansen av din merkevare for å speile den glansen på produktet. Derfor er det ikke så viktig med blogginnlegg, man ordner det utmerket ved å klaske bildet på isen. Jeg tror UI har fått mye penger for dette, og bloggerne har enten ikke hatt vetorett eller de har fått mye penger selv. Taperene er CBE og CP som ikke burde ønske å assossieres med noen skarve is. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 28. mars 2016 #54 Del Skrevet 28. mars 2016 Den 9. mars 2016 at 20.16, Endaen skrev: Nei, den bloggen (har blitt) dødsdøll, jeg tror lesertallene er elendige og kanskje dette er en måte å dekke litt over det på? Hun har også alltid vært en mester i umerka reklame. Folk gir CBE pes for det, men Camilla Pihl er dronningen! CP bloggen var nok en av de første jeg begynte å lese, den gangen Friendly hadde en nettside som het girlfriend. Camilla virker veldig sympatisk og har mye goodwill i bransjen ser det ut til. Hun har definitivt hele veien vært veldig dårlig på å merke innlegg, selv når hun blir konfrontert så velger hun ofte å ikke svare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 28. mars 2016 #55 Del Skrevet 28. mars 2016 Den 10.3.2016 at 10.23, CecilieX skrev: Det kan være flere forklaringner på det 1. Kampanjen settes i gang nærmere is-sesongen, da kommer innlegg. Det blir spennende å se hvordan dette skal fremstilles i et evt innlegg, f.eks. om man skal fremstille seg som svært delaktig i prosessen) 2. Dette er bakdelen med å være i UI. Man er en merkevare, og nye produkter låner glansen av din merkevare for å speile den glansen på produktet. Derfor er det ikke så viktig med blogginnlegg, man ordner det utmerket ved å klaske bildet på isen. Jeg tror UI har fått mye penger for dette, og bloggerne har enten ikke hatt vetorett eller de har fått mye penger selv. Taperene er CBE og CP som ikke burde ønske å assossieres med noen skarve is. Den ene av dem Snap'et begge ispinnene hemningsløst noen dager uten merking for en tid tilbake - rett etter at det ble omtalt i media. Det ble fort stille om dem på snap igjen, men det er muligheter for at ispinnene nok dukker opp nærmere sol og sommertid, ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 28. mars 2016 #56 Del Skrevet 28. mars 2016 Jeg leser bloggen hennes et par ganger i uka, så noen lesere må det i hvert fall være tipper det er noe krøll enn at det er forsøk på noe juks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg