AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #1 Skrevet 10. mars 2016 Jeg liker en dame godt, men synes hun er litt for tynn. Selv er jeg overvektig og liker nok damer som har litt for mye på kroppen.Allikevel så liker jeg denne tynne damen også, men holder igjen med å kunne bli hennes pga dette. Tenker jeg veldig feil eller skal jeg heller finne meg ei som er overvektig.Jeg kjenner henne godt og at hun liker meg skjønner jeg ikke. Hun er veldig attraktiv på alle måter. Ikke vanskelig for henne å få seg en kjekk mann, men hun vil ha meg som har minst 40 kilo for mye. Er jeg overfladisk? Anonymkode: 839c4...b43
Okapi Skrevet 10. mars 2016 #2 Skrevet 10. mars 2016 Å bry seg om utseendet er ikke overfladisk i seg selv, det er det først når det overskygger alt annet. Dropper du henne på grunn av dette her er du kanskje litt overfladisk. Ellers synes jeg det tredje avsnittet er litt snålt. Du skriver at du foretrekker en som har "litt for mye på kroppen", så hvorfor er det så vanskelig å forestille seg at hun kanskje gjør det samme? Er forresten ultratilbud på smågodt for tida. Kan jo plukke opp et millitonn og invitere på filmkveld? 7
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #3 Skrevet 10. mars 2016 Hmm.. Du er sikker på at du ikke tenker slik fordi du er sikker på at hun kan få noe bedre enn deg? Hvis jenta liker deg og du liker henne må du stole på at det er rett. Ikke avslutt noe for tili fordi du er redd for å bli såret... Anonymkode: 4d1f2...a61
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #4 Skrevet 10. mars 2016 2 minutter siden, Okapi skrev: Å bry seg om utseendet er ikke overfladisk i seg selv, det er det først når det overskygger alt annet. Dropper du henne på grunn av dette her er du kanskje litt overfladisk. Ellers synes jeg det tredje avsnittet er litt snålt. Du skriver at du foretrekker en som har "litt for mye på kroppen", så hvorfor er det så vanskelig å forestille seg at hun kanskje gjør det samme? Er forresten ultratilbud på smågodt for tida. Kan jo plukke opp et millitonn og invitere på filmkveld? Ja, ser den med siste avsnittet. Det er vel kanskje fordi jeg er overvektig selv og tidligere damer også har vært litt chubby. Samtidig så kan jo hun få nesten hvem hun vil, men vil ha meg. Ja, kanskje jeg skal kjøpe inn noe smågodt til henne 😀 Anonymkode: 839c4...b43
Gjest cheshirecat Skrevet 10. mars 2016 #5 Skrevet 10. mars 2016 (endret) Det er greit å ha utseendemessige preferanser, mange har det. Men viss den er så dominerende at du vraker ei dame du egentlig liker godt og kan muligens se for deg at det vil skje noe med, så ja, da vil jeg si du er overfladisk, og det er ditt tap. Endret 10. mars 2016 av cheshirecat
Kamikatze Skrevet 10. mars 2016 #6 Skrevet 10. mars 2016 Ingen grunn til å engste seg. Etter noen måneder i sofaen sammen med deg og ostepopen, vil hun matche dine preferanser perfekt. Overflatisk? En skal jo tenne på det en stapper i køya... Det er ingen lov som sier at en kun får lov til å like ens eneggede tvilling. Ser du deg rundt finner du par der de to er alle tenkelige konstellasjoner av ulike størrelser og karaktertrekk.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #7 Skrevet 10. mars 2016 Jeg synes det er synd hvis du dropper henne bare pga at hun er tynn. Jeg var selv veldig glad i en mann for en god stund siden, men jeg var for tynn for han. Det såret meg veldig at kun det var grunnen han oppga for å ikke ville ha meg. Tenkt deg selv hvis du hadde like en dame og hun avviste deg fordi du er overvektig. Ville ikke det såret deg? Anonymkode: 839c4...b43
annebanane Skrevet 10. mars 2016 #8 Skrevet 10. mars 2016 At din preferanse er noen med mer på kroppen er helt greitt. Akkurat som det er greitt at andre vil ha de med mindre på kroppen. Men dersom du finner henne attraktiv ellers, tenner på henne og liker henne som person - da synest jeg ikke du skal droppe henne. Bare fordi en har en preferanse, så betyr det ikke at alle en liker passer inni rammen som en har sett for seg. Dessuten, opp med selvtilliten! Hun kan da fint like noen overvektige hun også, akkurat som deg.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #9 Skrevet 10. mars 2016 Jeg er kjempetynn og kjæresten min er utrent. Vi falt for personlighetene til hverandre og inspirerer hverandre til å forbedre utseende vårt. Han forer meg med mat så jeg sakte men sikkert legger på meg og jeg tar han med på trening så han får en mere fit kropp. Om det kun er vekten hennes som gjør at du nøler er du teit, en vekt står aldri på stedet hvil og er ikke så vanskelig å gjøre noe med. Anonymkode: 009ad...124
Fandenivoldsk Skrevet 10. mars 2016 #11 Skrevet 10. mars 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er synd hvis du dropper henne bare pga at hun er tynn. Jeg var selv veldig glad i en mann for en god stund siden, men jeg var for tynn for han. Det såret meg veldig at kun det var grunnen han oppga for å ikke ville ha meg. Tenkt deg selv hvis du hadde like en dame og hun avviste deg fordi du er overvektig. Ville ikke det såret deg? Anonymkode: 839c4...b43 Du vet vi kan se at dette innlegget har samme anonymkode som TS, sant? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå