Gå til innhold

"Super Mario" til playstation


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min har kjøpt seg Playstation 4 og jeg har også lyst til å kjøpe meg et spill 😂 Jeg elsker Super Mario og er fullstendig klar over at jeg ikke får dette til Playstation, men finnes det noen lignende spill som er verdt å bruke penger på?

Anonymkode: a67fb...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm... Usikker. Rayman kanskje? Vet ikke om du foretrekker de gamle Mariospillene, eller de nye 3D-versjonene. Prøv å Google "ps4 platformer games", se hva som er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fiberhusk skrev:

Hmmm... Usikker. Rayman kanskje? Vet ikke om du foretrekker de gamle Mariospillene, eller de nye 3D-versjonene. Prøv å Google "ps4 platformer games", se hva som er :)

Tusen takk for svar :) Jeg likte best de gamle hvor man løpte rundt og hoppet på rare dyr osv :P Skal sjekke Rayman! Takk!

Anonymkode: a67fb...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg hadde Crash Bandicoot til PS1 og 2, du kan jo sjekke ut om det er noe for deg? Aner ikke om det finnes til PS4, men husker det var et plattformspill jeg koste meg mye med i min ungdom :)

Anonymkode: f16d5...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Little big planet 3 er gøy.

Anonymkode: ca3b4...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg PS3, men regner med at en del av disse også finnes til PS4:

  • Little big planet: 1,2,3
  • Rayman Origins + Legends
  • Puppeteer
  • Tearaway (3d)
  • Braid skal visst være bra
  • Limbo
  • Guacamelee
  • Spelunky (har ikke prøvd)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for tips folkens! Skal sjekkes ut :)

TS

Anonymkode: a67fb...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rayman (Origins og Legends) er gode valg, og sikkert de på den plattformen som minner mest om klassiske Mario-spillene. Om du med "de gamle" tenker NES og slikt og kan leve med en slik look går det jo an å vurdere Shovel Knight. Trine, Braid og Limbo er også verdt en kikk, men de er litt mer orientert rundt problemløsning enn å bare hoppe rundt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...