Gå til innhold

Noen! Jobb snart i boks.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.Jeg har vært på et jobbintervju hos en stor bedrift jeg er interessert i(Lærling).Det gikk overraskende bra.Mest sannsynlig så vil jeg få jobben der. I forhold til hva jeg tenker da. Det har gått snart tre uker nå. Ringte kontaktpersonen jeg fikk i bedriften, forrige onsdag,15 dager nå da. Han sa at dem hadde mye å gjøre og han måtte snakke med sjefen sin først. Sjefen sin var ikke til stedet forrige uke da. Han sa at jeg skulle få et svar i løpet av starten denne uka da. Sjefen hans er han som gav han beskjed om å innkalle meg inn da. Tok kontakt med han først jeg. Så kontakt personen sa at jeg kunne både ringe han og sende han E-post. Så mitt spørsmål er da! Burde jeg ringe han i løpet av fredag eller sende han E-post?  Hva er lurt.

Takk på forhånd :)

Anonymkode: 68ff9...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei.Jeg har vært på et jobbintervju hos en stor bedrift jeg er interessert i(Lærling).Det gikk overraskende bra.Mest sannsynlig så vil jeg få jobben der. I forhold til hva jeg tenker da. Det har gått snart tre uker nå. Ringte kontaktpersonen jeg fikk i bedriften, forrige onsdag,15 dager nå da. Han sa at dem hadde mye å gjøre og han måtte snakke med sjefen sin først. Sjefen sin var ikke til stedet forrige uke da. Han sa at jeg skulle få et svar i løpet av starten denne uka da. Sjefen hans er han som gav han beskjed om å innkalle meg inn da. Tok kontakt med han først jeg. Så kontakt personen sa at jeg kunne både ringe han og sende han E-post. Så mitt spørsmål er da! Burde jeg ringe han i løpet av fredag eller sende han E-post?  Hva er lurt.

Takk på forhånd :)

Anonymkode: 68ff9...898

Dårlig skrevet! Beklager.

Anonymkode: 68ff9...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei.Jeg har vært på et jobbintervju hos en stor bedrift jeg er interessert i(Lærling).Det gikk overraskende bra.Mest sannsynlig så vil jeg få jobben der. I forhold til hva jeg tenker da. Det har gått snart tre uker nå. Ringte kontaktpersonen jeg fikk i bedriften, forrige onsdag,15 dager nå da. Han sa at dem hadde mye å gjøre og han måtte snakke med sjefen sin først. Sjefen sin var ikke til stedet forrige uke da. Han sa at jeg skulle få et svar i løpet av starten denne uka da. Sjefen hans er han som gav han beskjed om å innkalle meg inn da. Tok kontakt med han først jeg. Så kontakt personen sa at jeg kunne både ringe han og sende han E-post. Så mitt spørsmål er da! Burde jeg ringe han i løpet av fredag eller sende han E-post?  Hva er lurt.

Takk på forhånd :)

Anonymkode: 68ff9...898

Hvis du er lovet et svar i løpet av starten på den uken vi i morgen er halvveis i, så ville jeg ikke ventet til fredag tror jeg.

Da ville jeg ringt i morgen etter lunch og hørt hva de har bestemt seg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte tilbake forrige torsdag. Han tok ikke opp, fordi han var i møtet, men ringte meg tilbake og sa at jeg måtte vente litt sånn at han får pratet med de andre i ledelsen. Alt tyder positivt fortsatt. Burde jeg ringe tilbake etter en stund eller bare vente?

Prosessen tar litt tid, vanlig det.

Anonymkode: 68ff9...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke kontaktet de mer, det kan virke litt masete. Bare ha is i magen nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, MalloryK skrev:

Jeg ville ikke kontaktet de mer, det kan virke litt masete. Bare ha is i magen nå

Skjønner!Grunnen som gjør at jeg stresser litt er at jeg slutter på den ene jobben min den 31.mars. Så jeg vil da rett hoppe i den andre jobben i istedenfor å tape noen måneder av læretiden min.

Takk for svar :)

Anonymkode: 68ff9...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...