AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #1 Skrevet 9. mars 2016 Hei. Jeg sliter så sykt med hetetokter for tiden. er jeg i overgangsalderen? jeg er 22 år og har fortsatt mensen... jeg ønsker meg barn mer enn noe annet en gang i livet mitt, men det går jo ikke om jeg er i overgangsalderen. jeg går på antidepressiva som hjelper mot deprsjonen og angsten, så tror ikke hetetoktene skyldes dette. har jo ikke hetetokter hele tiden, men våkner en del på natten av at jeg er helt våt.... dør om jeg er i overgangsalderen. Anonymkode: f8342...afa
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #2 Skrevet 9. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg sliter så sykt med hetetokter for tiden. er jeg i overgangsalderen? jeg er 22 år og har fortsatt mensen... jeg ønsker meg barn mer enn noe annet en gang i livet mitt, men det går jo ikke om jeg er i overgangsalderen. jeg går på antidepressiva som hjelper mot deprsjonen og angsten, så tror ikke hetetoktene skyldes dette. har jo ikke hetetokter hele tiden, men våkner en del på natten av at jeg er helt våt.... dør om jeg er i overgangsalderen. Anonymkode: f8342...afa Bare fordi du har hetetokter er du ikke i overgangsalderen... Den er det ikke vanlig å være i før en nærmer seg 50. Dra til legen du Anonymkode: 17508...bce
Zzyzx Skrevet 9. mars 2016 #3 Skrevet 9. mars 2016 (endret) Har du lest pakningsvedlegget på medisinen? Det kan godt hende nattesvette er en bivirkning. Det er iallfall mye mer sannsynlig enn at du har en veldig tidlig overgangsalder. Endret 9. mars 2016 av Zzyzx 1
Fantastica Skrevet 9. mars 2016 #4 Skrevet 9. mars 2016 Nattesvette er en veldig vanlig bivirkning av antidepressiva, som Zzyzx nevner. Ikke stress du, det er normalt. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #5 Skrevet 9. mars 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare fordi du har hetetokter er du ikke i overgangsalderen... Den er det ikke vanlig å være i før en nærmer seg 50. Dra til legen du Anonymkode: 17508...bce vet, har bare hørt historier om de som får det veldig tidlig.. så du tror det er noe alvorlig? har typ helseangst Anonymkode: f8342...afa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå