Gå til innhold

Ta seg en røyk av og til

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet jo at dette ikke er så sunt, uansett hvor mye man bruker det. Men det kan da umulig være så skadelig å ta seg en-to sigaretter et par dager på rad eller i festlige lag. Tror du det har så mye å si? Og gjør du det selv?

Anonymkode: 2fb24...a57

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det øker risikoen for å dø, men det gjør drikking også. Hvis du har tenkt til å ta livet av deg sakte, hvorfor ikke nyte det?

Jeg røyker kun i byer som begynner med en vokal når jeg drikker, det funker utmerket. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, ambivalentReaction skrev:

Det øker risikoen for å dø, men det gjør drikking også. Hvis du har tenkt til å ta livet av deg sakte, hvorfor ikke nyte det?

Jeg røyker kun i byer som begynner med en vokal når jeg drikker, det funker utmerket. 

:laugh:

Anonymkode: 4093e...9a7

Gjest Plastic Heart
Skrevet

Jeg festrøyker, og ettersom jeg sjeldent er på fest kan jeg fint ta meg en røyk ellers også en gang i blant. Sunt er det ikke, men såvidt det er meg bekjent lever man bare en gang. Cluet er å faktisk holde seg til en gang i blant. Sunn er jeg resten av tiden uansett. Det er helheten som teller. ^^

Skrevet

Jeg røyker kanskje hver fjerde måned. Ser ikke på det som spesielt usunt, verre med drikkingen min :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...