AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #1 Skrevet 9. mars 2016 Har du tatoveringer? Bruker du solkrem? Jeg har 4 tatoveringer. Tre små, en stor, alle på underarmene mine. Jeg drar alltid genseren opp slik at armene er synlige. Drar den opp til over albuen. En vane, gjør det når det er 20 grader og 20 minus grader ute. Vil helst at tatoveringene ikke skal miste farge på grunn av sol, året rundt! Jeg hater solkrem, bruker det aldri. Men vil bruke det kun på tatoveringene. Har noen spørsmål om det;- Hvilken styrke bør jeg gå for? - Blir jeg brun på armene, men hvit der hvor tatoveringen er? Altså, ikke smøre inn hele armen fra fingertupp til skulder. Men kun der hvor tatoveringen er. Anonymkode: d944e...827
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #2 Skrevet 9. mars 2016 Bruker alltid faktor 50 på tatoveringene hvis de ikke er tildekket, blir ikke hvit der tatoveringen er. Du bør bruke solkrem uansett om du hater det, tenk så stor sjansen for å få kreft er hvis du aldri bruker det. Anonymkode: 2a377...d38
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #3 Skrevet 9. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bruker alltid faktor 50 på tatoveringene hvis de ikke er tildekket, blir ikke hvit der tatoveringen er. Du bør bruke solkrem uansett om du hater det, tenk så stor sjansen for å få kreft er hvis du aldri bruker det. Anonymkode: 2a377...d38 Jeg er aldri ute å soler meg. Sitter aldri i parken eller på stranden. Det er til og fra buss, butikk, lege etc. Men vil beskytte tatoveringene mine. Så solfaktor 50 er å anbefale? Dersom jeg er ute, f.eks restaurant og sitter ute, da bruker jeg solkrem. Men ikke vær dag. Jeg går med "åpne" armer året rundt og vil beskytte tatoveringene. Angrer på at jeg tok de på armene, for jeg tenkte ikke over min dårlige vane og sol ts Anonymkode: d944e...827
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #4 Skrevet 9. mars 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er aldri ute å soler meg. Sitter aldri i parken eller på stranden. Det er til og fra buss, butikk, lege etc. Men vil beskytte tatoveringene mine. Så solfaktor 50 er å anbefale? Dersom jeg er ute, f.eks restaurant og sitter ute, da bruker jeg solkrem. Men ikke vær dag. Jeg går med "åpne" armer året rundt og vil beskytte tatoveringene. Angrer på at jeg tok de på armene, for jeg tenkte ikke over min dårlige vane og sol ts Anonymkode: d944e...827 Da jeg tok mine fikk jeg beskjed om å bruke faktor 50 hvis jeg skulle være i solen i løpet av det neste året eller noe sånt, og så har jeg bare fortsatt med det. Man kan jo ikke bekytte dem for mye mot solen liksom. Men jeg er lys i huden og brenner lett, så jeg bruker mye faktor 50 uansett da. Anonymkode: 2a377...d38
Rosaprosa20 Skrevet 9. mars 2016 #5 Skrevet 9. mars 2016 Du burde bruke solfaktor 50 på tatoveringene, og du blir ikke bleikere der du har faktor 50
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå