Persephone Skrevet 9. mars 2016 #1 Skrevet 9. mars 2016 Vi skal på harrytur til Sverige, og han jeg drar med mener vi trenger pass siden schengen avtalen er stramma inn. Det kommer til å ta meg veldig lang tid å dra og hente passet, så da kan jeg ikke bli med. Men trenger jeg egentlig å ha det med?
Druid Skrevet 9. mars 2016 #3 Skrevet 9. mars 2016 2 minutter siden, Persephone skrev: Vi skal på harrytur til Sverige, og han jeg drar med mener vi trenger pass siden schengen avtalen er stramma inn. Det kommer til å ta meg veldig lang tid å dra og hente passet, så da kan jeg ikke bli med. Men trenger jeg egentlig å ha det med? Rent formelt: Ja. Praktisk sett: Nei. Du vil normalt sett klare å sutre deg igjennom basert på annen legitimasjon selv om den ikke har gyldighet i Sverige. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #4 Skrevet 9. mars 2016 Vanlig ID holder i massevis. Anonymkode: e58a2...c0b
Persephone Skrevet 9. mars 2016 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2016 8 minutter siden, Druid skrev: Rent formelt: Ja. Praktisk sett: Nei. Du vil normalt sett klare å sutre deg igjennom basert på annen legitimasjon selv om den ikke har gyldighet i Sverige. Supert! Da slipper jeg å bruke 3-4 timer av dagen min på å hente passet som jeg ikke vet hvor faren min har lagt (oops).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå