AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #1 Skrevet 8. mars 2016 Har et lite flaut problem. Det har seg slik at jeg er overvektig, det vil si store lår. Store lår som gnisser mot hverandre. Har nettopp kjøpt meg nye jeans og har nå fått sår på innsiden av lårene. Har ikke noe liggende, vet at zinksalve brukes av de som får sår mellom lårene. Men jeg har ikke dette liggende. Det jeg har er; Den siste er ansiktskrem, men dette er de tre salve-lignende produktene jeg har. Får ikke kommet meg ut å handlet noe, både på grunn av tid og penger før på Fredag! Noe av disse tre som kan funke? Tenkte å smøre i kveld og la det virke over natten.. Det går så vondt! Anonymkode: 99ea1...07e
Gjest Dwight Skrevet 8. mars 2016 #2 Skrevet 8. mars 2016 Smør på med vanlig fuktighetskrem og sov uten bukse i dag! Ellers så kan jeg anbefale å ta på litt talkum, det hjelper mot fuktigheten og gjør at du ikke gnager
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #3 Skrevet 8. mars 2016 Har du pyrisept-pulver? Tror jeg ville ha tatt på det, ligget med spredte bein slik at sårene får luft til å tørke og lege seg. Anonymkode: 3aa8b...0c7
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #4 Skrevet 8. mars 2016 1 minutt siden, Dwight skrev: Smør på med vanlig fuktighetskrem og sov uten bukse i dag! Ellers så kan jeg anbefale å ta på litt talkum, det hjelper mot fuktigheten og gjør at du ikke gnager Burde jeg gå for cosmica? Tenker siden det er et lite sår og veldig ømt og sårt rundt. Cosmica har vell ikke så mye parfyme og slikt jeg tenker på. Vaselin gjør det vell bare våtere og verre? Cosmica eller atrix? Atrix tror jeg har parfyme, den lukter veldig mye ihvertfall... ts Anonymkode: 99ea1...07e
Gjest Dwight Skrevet 8. mars 2016 #5 Skrevet 8. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Burde jeg gå for cosmica? Tenker siden det er et lite sår og veldig ømt og sårt rundt. Cosmica har vell ikke så mye parfyme og slikt jeg tenker på. Vaselin gjør det vell bare våtere og verre? Cosmica eller atrix? Atrix tror jeg har parfyme, den lukter veldig mye ihvertfall... ts Anonymkode: 99ea1...07e Jeg har tatt på så fet krem som mulig, men det fungerer også med håndkrem, så jeg hadde brukt atrix Vask over det en gang først, tørk godt og ta på krem før leggetid. Det kommer il å være mye bedre i morgen!
GammelKaktus Skrevet 8. mars 2016 #6 Skrevet 8. mars 2016 Nå har jeg og tjukke lår men har aldri opplevd å få gnagsår når jeg har brukt jeans, skjørt da får fine skrubbsår Hva slags jeans er det du har fått deg?
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #7 Skrevet 8. mars 2016 20 minutter siden, Dwight skrev: Jeg har tatt på så fet krem som mulig, men det fungerer også med håndkrem, så jeg hadde brukt atrix Vask over det en gang først, tørk godt og ta på krem før leggetid. Det kommer il å være mye bedre i morgen! Ok da bruker jeg den i kveld. Håper det blir bedre til i morgen :D 25 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev: Nå har jeg og tjukke lår men har aldri opplevd å få gnagsår når jeg har brukt jeans, skjørt da får fine skrubbsår Hva slags jeans er det du har fått deg? De er litt for store, ganske baggy. Fikk dem av mamma, men skal gi de tilbake for de er så store at de sklir ned. Også blir det lår mot lår ts Anonymkode: 99ea1...07e
GammelKaktus Skrevet 8. mars 2016 #8 Skrevet 8. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok da bruker jeg den i kveld. Håper det blir bedre til i morgen :D De er litt for store, ganske baggy. Fikk dem av mamma, men skal gi de tilbake for de er så store at de sklir ned. Også blir det lår mot lår ts Anonymkode: 99ea1...07e Ja da skjønner jeg
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #9 Skrevet 8. mars 2016 Det er ikke sikkert det er nødvendig å smøre seg, sår trenger heller luft for å gro. I morgen bør du ha på deg noe mykt, aller helst en bomullstights eller lignende, det "glir" godt sånn at gnagsåret får fred. Ingen stive jeans eller strømebukser som siger ned. Hilsen en med erfaring Anonymkode: 84ae0...d5b 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 9. mars 2016 #10 Skrevet 9. mars 2016 (endret) Prøv bandalettes. Har selv lår som er borti hverandre helt øverst selv om jeg ikke er overvektig,og bruker disse under skjørt. Perfekt mot å motvirke sår hud der http://www.bandelettes.com/ Ikke sklir de ned heller pga gummikant inni nederst og øverst Endret 9. mars 2016 av Mysticgirl
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #11 Skrevet 9. mars 2016 14 timer siden, FrøkenMånestråle skrev: Ja da skjønner jeg Jeg skjønner ikke! Hvis buksene er så store at de glir så langt ned at det blir lår mot lår så må det jo være noe fundamentalt galt. Og hva med et belte for å få buksene til å sitte oppe? Anonymkode: 119a2...e17
GammelKaktus Skrevet 9. mars 2016 #12 Skrevet 9. mars 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke! Hvis buksene er så store at de glir så langt ned at det blir lår mot lår så må det jo være noe fundamentalt galt. Og hva med et belte for å få buksene til å sitte oppe? Anonymkode: 119a2...e17 Jeg tolket det slik at moren har kjøpt jeans til henne, men de er for store. Hun har kanskje ikke lagt merke til det før hun gikk ut og derfor har hun fått slike skrubbsår.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå