Gå til innhold

Knipe for å få orgasme?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Dere som klarer å få orgasme under sex (utenom klitorisorgasme), får dere det fordi dere kniper? Jeg har aldri kommet utenom klitorisorgasme, men jeg kniper heller aldri når jeg har sex..

Anonymkode: 64e02...652

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer fordi jeg er DRIT(!!) kåt og hans penis stimulerer/treffer kanskje(?) et eller annet punkt, g-punktet, kanskje(er jo ikke alle som tror på dette). Ofte har jeg allerede hatt klitorisorgasme først. Hender jeg da veksler mellom å knipe og å "presse". 

Anonymkode: ed403...ab6

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer fordi jeg er DRIT(!!) kåt og hans penis stimulerer/treffer kanskje(?) et eller annet punkt, g-punktet, kanskje(er jo ikke alle som tror på dette). Ofte har jeg allerede hatt klitorisorgasme først. Hender jeg da veksler mellom å knipe og å "presse". 

Anonymkode: ed403...ab6

Ok men kunne du kommet sånn om det ikke var for knipingen/pressingen? Er det liksom en avgjørende del av det? Lurer på om det er noe jeg gjør feil. Og den klitorisorgasmen da, sørger du for den selv?

Anonymkode: 64e02...652

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han treffer rett og jeg er kåt nok, kommer jeg flere ganger enten jeg kniper eller ei. Knepet er klitorisorgasme under forspill, gjerne etter å ha stoppet like før noen ganger. Eksen var god til det. Dessverre det eneste han var god til.

Anonymkode: 5fe92...41f

• Liker 1
Skrevet (endret)

Endret av annebanane
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei,  jeg for gpunktsorgasme når han slikker klitoris samtidig som han stimulerer gpunktet med fingrene. Woohoo! Så vanvittig digg og intenst.

Anonymkode: b707b...734

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...