Stueloff Skrevet 8. mars 2016 #1 Del Skrevet 8. mars 2016 Hei! Jeg har begynt å få sansen for disse figurene og har lyst til å starte en liten samling av de jeg liker best, men jeg aner ikke hvor jeg skal begynne. Er det noen som har gode erfaringer med steder som selger disse, gjerne med litt bredt utvalg? Jeg bor ganske usentralt og det er litt tungvint å komme seg til en by, så nettbutikker hadde vært optimalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 11. mars 2016 #2 Del Skrevet 11. mars 2016 Jeg har lurt på det samme. Har sett mye på ebay med ok fraktpris, men har ikke handlet noe enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiberhusk Skrevet 11. mars 2016 #3 Del Skrevet 11. mars 2016 De selges for samme pris både på gamestop og Outland. Er nok billigere online, men der er jeg alltid redd for om jeg får de ekte eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 11. mars 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 11. mars 2016 14 timer siden, Fiberhusk skrev: De selges for samme pris både på gamestop og Outland. Er nok billigere online, men der er jeg alltid redd for om jeg får de ekte eller ei. Har dessverre ingen av de butikkene her jeg bor. Jeg er veldig skeptisk til f.eks. eBay. Vil ikke betale penger for noe som ikke er ekte vare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 12. mars 2016 #5 Del Skrevet 12. mars 2016 (endret) 15 timer siden, Stueloff skrev: Har dessverre ingen av de butikkene her jeg bor. Jeg er veldig skeptisk til f.eks. eBay. Vil ikke betale penger for noe som ikke er ekte vare. Begge har nettbutikk Edit: Mulig jeg lyver, Outland har i det minste. Endret 12. mars 2016 av The Silence Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #6 Del Skrevet 13. mars 2016 Amazon selger Anonymkode: 943dd...236 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiberhusk Skrevet 14. mars 2016 #7 Del Skrevet 14. mars 2016 Eller her : https://forbiddenplanet.com/?q=Pop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 22. mars 2016 Forfatter #8 Del Skrevet 22. mars 2016 Tusen takk for svar alle sammen! Nå har jeg litt å lete igjennom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiberhusk Skrevet 22. mars 2016 #9 Del Skrevet 22. mars 2016 Man kan bestille på Outland sine sider også, sikkert også på Gamestop sine sider (har ikke sjekket). Men det er mange muligheter God shopping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå