AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #1 Skrevet 8. mars 2016 Hei! jeg har en veninne som er tvangsinnlagt pga anoreksi og bulumi. Hun har forfølge døgnet rundt og får ike være alene på toalettet osv. hun fortalte meg idag at hun ikke tørr å dusje når hun har dette tilsynet, og har ikke dusjet på en mnd(!) jeg er bekymret for henne og prøver å si at hun må gjøre det, blir værre jo lenger henne utsetter det. noen tips til hvordan jeg kan hjelpe henne? Hva kan hun gjøre, tenke? er det mulig å kreve å få dusje alene? Eller at hun dusjer når jeg er på besøk uten personale for eks? (Hun har lov til å være alene på rommet når hun har besøk) hjelp. Vil gjerne hjelpe henne Anonymkode: 9a643...65b
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #3 Skrevet 8. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei! jeg har en veninne som er tvangsinnlagt pga anoreksi og bulumi. Hun har forfølge døgnet rundt og får ike være alene på toalettet osv. hun fortalte meg idag at hun ikke tørr å dusje når hun har dette tilsynet, og har ikke dusjet på en mnd(!) jeg er bekymret for henne og prøver å si at hun må gjøre det, blir værre jo lenger henne utsetter det. noen tips til hvordan jeg kan hjelpe henne? Hva kan hun gjøre, tenke? er det mulig å kreve å få dusje alene? Eller at hun dusjer når jeg er på besøk uten personale for eks? (Hun har lov til å være alene på rommet når hun har besøk) hjelp. Vil gjerne hjelpe henne Anonymkode: 9a643...65b Det høres ut som en fin løsning. Men dere bør snakke med personalet først Anonymkode: d8a8e...89f 3
Gjest supernova_87 Skrevet 8. mars 2016 #4 Skrevet 8. mars 2016 Hun kan sikkert dusje når du er der, hvis du er med inn på badet, og passer på at hun ikke kaster opp i dusjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå