Gå til innhold

Fryser konstant, ingenting som hjelper?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Nå har det seg sånn at den siste tiden (siste halve året kanskje?) så har jeg vært så utrolig frossen. Familien eller kjæresten kan sitte inne i bare shorts og tskjorte fordi de mener det er varmt, men da er jeg nødt til å pakke meg inn i varme klær. Fryser konstant når jeg går rundt på jobb også, og for en som jobber på sykehjem og er oppe og går konstant, og ikke sitter i ro et sekund så er jo dette rart. Kollegaene mine mener heller ikke at det er kaldt.

Jeg har tatt stoffskifte prøver, så det er hvertfall utelukket. Skal komme meg en tur til legen så snart som mulig jeg har mulighet til det, men er det noen som har en idé på hva årsaken kan være? Har aldri opplevd meg selv som en frossen person tidlig, og når det er så store forskjeller som det er så tror jeg ikke at det bare er det som er grunnen heller..

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest rampenissen72
Skrevet

Hei! Jeg plages også med dette. Fryser mer eller mindre alltid. Pleier å si st alt under 25 grader er for kaldt. 

Har vært på legen å sjekket alt mulig, men de finner ingen grunn til frysingen. Fikk beskjed at det kunne vær dårlig blod omløp, begynte å trene får å bedre det men ingen virkning... Har forsåvidt hatt det sånn siden jeg var liten, så er vant til å alltid måtta ha jakke og bukse mens andre sprader rundt i t-skjorte. 

Røyker/snuser du? Nikotin kan gjør blodomløpet dårligere. 

AnonymBruker
Skrevet

Har du gått ned i kjekt?

Anonymkode: 0e570...704

AnonymBruker
Skrevet

Vekt**

Anonymkode: 0e570...704

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...