Jegern Puahate Skrevet 8. mars 2016 #1 Skrevet 8. mars 2016 (endret) Butikk tur. En triviell men nødvendig affære, mat må en jo ha. Når en kar skal ut blant folk er det ekstremt viktig å komme i "alfa-hann modus". Jeg forberedte meg derfor med å gjenta disse affirmasjonene 200 ganger hver: "Jeg er alfa" "Jeg er kjekk" "Kvinner vil ha meg" Med en solid dose innøvd selvtillit bar ferden ut til nærmeste matbutikk. Det var dessverre i overkant folksomt der inne, noe som byr på en utfordring i seg selv. Møte med andre mennesker = Få tildelt sin plass i det sosiale hierarkiet Jeg strammet og blåste meg opp, samt valgte å stirre enhver som så på meg rett i øynene. Fast øyekontakt = Alpha selvtillit = Sexy mann. Noen så ut til å bli ubekvemme av dette men en ekte alphamann kan ikke ta hensyn til dette, han søker ikke validering fra noen. Etter å ha plukket opp litt kjøtt (proteiner til muskler) gikk jeg til grønnsaksområdet. Grønnsaker er jo mat for sunne vinnere overbeviste jeg meg selv før jeg plukket opp litt brokkoli. Så fikk jeg øye på en skikkelig godsak: en ung kvinne med kalkulert tettsittende klær. Hennes fruktbare former var fullstendig overveldende. Min umiddelbare reaksjon var å se rett ned i bakken, vekk fra fristelsen. Å gi et annet menneske oppmerksomhet = underdanig beta oppførsel. Mens dette holdt på gjentok jeg i mitt hode: "Slapp av Jegern, du er alpha" og "Du styrer showet her". Til ingen nytte, jeg klarte bare ikke motstå den forførende KRAFTEN. Jeg simpelthen MÅTTE ta en kikk på hennes vidunderlige bakdel. De sexy trange buksene overlot lite til fantasien, jeg så rundt meg og merket at andre menn gjemte seg bak diverse hyller for å observere henne fra skjul. Desperate blikk. For noen patetiske beta-kryp tenkte jeg. Så skjedde det, hun snudde seg brått og la merke til meg med et skarpt blikk. "Ditt siklende svin" var uttrykket i hennes ellers vakre ansikt.. Jeg var totalt MAKTESLØS, bare av at hun SÅ på meg ble jeg redusert fra en potensiell alpha mann til et usselt kryp. Denne uhyggelige forvandlingen førte til akutt panikkangst. Virkeligheten = kognitiv dissonans. Jeg fikset det ikke, jeg kastet vekk hele kurven med matvarer og stormet ut av butikken. Jeg husker ikke helt sikkert, men det kan hende at jeg skrek på vei ut. Uansett, jeg kan aldri vise meg der igjen. Vel hjemme, fortsatt høy puls og nevrotiske tankemønstre. Jeg måtte sette på en nød-selvhjelps-CD med over 1000 alpha affirmasjoner bare for å roe meg ned igjen. Etter noen timer var jeg relativt avslappet. Jeg kikket så på kalenderen min, datoen merket i rødt, 8 Mars.. Faen heller, er ikke det den derre kvinnedagen? Da gikk det opp for meg, dette var en planlagt handling fra den unge kvinnens side. Dette var ikke annet enn en MAKTDEMONSTRASJON! Konklusjon, for sin mentale helses skyld bør alle menn under 7 på utseendeskalaen holde seg innendørs på kvinnedagen Endret 8. mars 2016 av Jegern Puahate 18
Hulderen Skrevet 8. mars 2016 #3 Skrevet 8. mars 2016 Finnes det virkelig menn som tenker sånn? "Jeg er alpha, jeg er kjekk, osv" Jeg håper innlegget ditt kun var ment humoristisk, i motsatt fall var det bare patetisk. 14
Dace Skrevet 8. mars 2016 #5 Skrevet 8. mars 2016 Ligger an til å bli en ny klassiker dette. Har savnet historiene dine, Jegern! 5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #7 Skrevet 8. mars 2016 Hadde ikke dette vært en humoristisk historie, og mannen hadde sagt noe, så hadde vel han fått beskjed om at han kom med seksuell trakassering istedenfor at han faktisk hadde kommet med en veldig fin kompliment. Anonymkode: 356b2...bb4
Gjest Herr Heftig Skrevet 8. mars 2016 #8 Skrevet 8. mars 2016 28 minutter siden, Hulderen skrev: Finnes det virkelig menn som tenker sånn? "Jeg er alpha, jeg er kjekk, osv" Jeg håper innlegget ditt kun var ment humoristisk, i motsatt fall var det bare patetisk. Ja, men de er verken alpha, eller særlig kjekke.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #9 Skrevet 8. mars 2016 Synd du ikke møtte på meg, alfakvinnen. Anonymkode: c6211...110
Jegern Puahate Skrevet 8. mars 2016 Forfatter #10 Skrevet 8. mars 2016 1 time siden, Hulderen skrev: Finnes det virkelig menn som tenker sånn? "Jeg er alpha, jeg er kjekk, osv" Jeg håper innlegget ditt kun var ment humoristisk, i motsatt fall var det bare patetisk. Alle menn tenker slik, men få er bevisste eller ærlige om det. Alt dreier seg til syvende siste om makt. Slik er naturen, å benekte dette er naivt barnslig og virkelighetsfjernt.
Saraby Skrevet 8. mars 2016 #11 Skrevet 8. mars 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner, latterliggjøring og hets. -Saraby, mod.
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 8. mars 2016 #12 Skrevet 8. mars 2016 1 time siden, Jegern Puahate skrev: Alle menn tenker slik, men få er bevisste eller ærlige om det. Alt dreier seg til syvende siste om makt. Slik er naturen, å benekte dette er naivt barnslig og virkelighetsfjernt. Jeg kan helt ærlig si at jeg aldri tenker slik. Slutt å legg din egen usikkerhet på andre menn. Det som er naivt barnslig og virkelighetsfjernt er å tro at alle er som deg.
Jegern Puahate Skrevet 8. mars 2016 Forfatter #13 Skrevet 8. mars 2016 (endret) 5 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Jeg kan helt ærlig si at jeg aldri tenker slik. Slutt å legg din egen usikkerhet på andre menn. Det som er naivt barnslig og virkelighetsfjernt er å tro at alle er som deg. Uavhengig av du narrer deg selv til å tro er du en del av dyreriket. Verdenshistorien er bygget på makt og dominering. Du innser ikke disse fakta fordi du har levd et overbeskyttet beta-liv her i Norge. Endret 8. mars 2016 av Jegern Puahate
Jegern Puahate Skrevet 8. mars 2016 Forfatter #14 Skrevet 8. mars 2016 10 minutter siden, Saraby skrev: spekulasjoner, latterliggjøring og hets. -Saraby, mod. = 90% av KG. 1
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 8. mars 2016 #15 Skrevet 8. mars 2016 Et øyeblikk siden, Jegern Puahate skrev: Uavhengig av du narrer deg selv til å tro er du en del av dyreriket. Verdenshistorien er bygget på makt og dominering. Du innser ikke disse fakta fordi du har levd et overbeskyttet beta-liv her i Norge. Jeg vet godt hva verdenshistorien er bygget på. Og jeg vet også at jeg kjenner meg selv mye bedre enn hva du gjør.
a l'orange Skrevet 8. mars 2016 #16 Skrevet 8. mars 2016 (endret) ⭐️ Endret 6. desember 2020 av a l'orange 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #17 Skrevet 9. mars 2016 21 timer siden, Hulderen skrev: Finnes det virkelig menn som tenker sånn? "Jeg er alpha, jeg er kjekk, osv" Jeg håper innlegget ditt kun var ment humoristisk, i motsatt fall var det bare patetisk. Ja Anonymkode: 18913...bd6
Saraby Skrevet 9. mars 2016 #18 Skrevet 9. mars 2016 Tråden er ryddet for personangrep, samt svar til dette. -Saraby, mod.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #20 Skrevet 9. mars 2016 Hjelpemeg ,Ser at det er mange her som mangler humoristisk sans, jeg lo gjennom innlegget,meget bra skrevet TS! Anonymkode: 38aa8...6e6 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå