Gå til innhold

...putta no' i drinken.....

Fremhevede innlegg

Skrevet

dope ned og dopa ned fru Henna... jeg har vel akkurat forklart dere at å bli "dopet ned" er noe fantasifulle jenter finner på,.....

For INGEN av landets politikammere har noensinne funnet dop i drinkene til damer som PÅSTÅR dem har blitt dopa ned...

Greit nå er vi enig om det.

Neste punkt... damer som spiser hyppere av egen fri vilje....

vi vet jo.....

- at kvinnelist er å lure gutten til å tro at gutten lurte jenta......

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, dope ned!

Når det er snakk om hyppere tror jeg det er rette ordet for det. Andre rusmidler vil du antagelig huske fra det som har skjedd,

med hyppere antagelig ikke. Og hva er vel ikke mer effektivt enn det?

At det er vanskelig å påvise i blodet kan ha noe med at de fleste, og da mener jeg de som har blitt voldtatt, ikke springer til legen med det første de våkner. De er fortumlet og ikke minst, de husker ingenting! Da er det vel selfølgelig at man trenger litt tid på seg til å gå gjennom kvelden i hodet. Ting kan dukke opp etterhvert.

Rohypnol har en halveringstid i blodet på 24 timer. Dvs at de sitter i kroppen-og virker ganske lenge.Men såklart ikke like fullt som de første 12 timene.

At de som spiser hyppere frivillig, som du referer til, er sikkert klare over hvordan de virker.

At kvinnfolk på byen skal hive i seg slike, for å sjekke typer, når eneste resultatet er at en ikke husker en dritt fra det (for så å fortelle typen det) høres for meg ut som idioti, og ikke særlig realistisk.

Da får du nesten fortelle meg hvor du finner disse kvinnene!?!

Kanskje på Plata?

Skrevet

Ja, det var altså jeg som skrev forrige innlegget :lol:

Skrevet

Tja.... på qvart-festivalen fant dem tusenvis...

Og blir man egentlig så glemsk av hyppere?

Njaa... vi har vel hver våre historier å fortelle om det og....

Min personlige erfaring... er at denne "glemsomheten" er sterkt oppskrytt... man kunne nesten mistenke det for å være et lite snev av ansvarsfraskrivelse.......

Skrevet

Og når du er tom for argumenter så kommer du med den at det er oppskrytt???

Setter ikke store liten til dine personlige erfaringer her, når det motsier all fakta.

Så også programmet om rohypnol hvor det ble testet ut sammenhengen med rohypnol og hukommelse og også når alkohol kom inn i bildet.

Sjokkerende resultater.

Hvordan kommer dine erfaringer inn, Waco?

Som typen til dama som kommer hjem og forteller at hun ble borte hele natta da noen puttet noe i drinken(...),

han som egentlig putter noe i drinkene til damer og bruker som unnskyldning at "dem gjør det dem og...",

han som blir sjekka opp av dama,som gjør det fordi hun har spist piller...

eller han som sitter hjemme og knasker og irriterer seg over fantasifulle kvinner? :hoho:

Skrevet

Henna la meg si det sånn... dersom du hadde spist ei hypper og drukket en pils... og jeg hadde lånt femhundrekroner av deg,

- Så kan du vedde pengene på, at er det NOE du ville husket.... er det at jeg skylder deg spenn...

Skjønner du?

Tror du ikke jeg har prøvd trikset med hypperfjerne jenter før?

De husker det ALLE SOM EN!...

Og dette er ikke noe jeg finner på.

Men jeg kan være enig at man mister hemningene littegrann (det har jeg også opplevd)... og da kanskje er litt mer tilbøyelige til å være litt mer "frisinnete"...hvis du skjønner hva jeg snakker om....

Waco

....men det er egentlig en litt annen diskusjon....

Gjest Anonymous
Skrevet

waco, du kommer med gjennomtrengende dårlige svar noen ganger....

Du sier du ikke kan svare for hvorfor andre menn putter noe i drinkene til damer, men å svare for alle kvinner OG skjære alle kvinner over en kam, er du kjempeflink til!

Skrevet

Selvfølgelig kan jeg ikke svare på vegne av alle gutter, og selvsagt kan jeg stille spørsmål til alle jenter.

Hva er det som er så vanskelig å forstå med det?

Skrevet

Syns hele greia er litt vel søkt jeg, waco...

Dersom jeg(eller enhver noelunde oppegående kvinne) hadde vært utro i fylla så hadde jeg ikke vært så utrolig feig at jeg skyldte på at noen hadde putta noe i drinken min..

Jeg hadde visst med meg selv hva jeg hadde gjort,og ikke komt med en slik teit unnskyldning.Tror ikke den er særlig velbrukt...

Hva slags kvinner er det egentlig du omgås?!

Dessuten synes jeg det rett og slett utrolig styggt å trekke troverdigheten til de som har opplevd dette i tvil.

Så også programmet hvor ei frivillig gikk med på å teste det og det er ikke tvil om at du ikke er spesielt klar og motstandsdyktig etter å ha tatt dette.

Gjest Anonymous
Skrevet

waco, du sier du ikke kan svare på vegne for alle gutter. Gratulerer! du forstår! selvsagt kan du ikke det, man kan ikke skjære alle over en kam.

Og i innleggene dine skriver du TYDELIG hvordan kvinner er, hvorfor de oppfører seg som de gjør ,og etterpå kommer du med et lite spørsmål eller en oppfordring om at vi må skrive hva vi synes.

hmmmm hjelp.

Skrevet

He he, waco!

Du prater så mye tull at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne... Det er i allefall bortimot umulig å føre en diskusjon basert på logikk og fornuft med deg, slik som du argumenterer. :lol:

Du starter så godt med gode poenger som kunne vært en tankevekker for noen og enhver av "det andre kjønn", men desverre roter du deg bestandig bort i din egen tankerekke.

Synd i grunn, for jeg har sansen for kjernen av mye av det du sier...

Men det gjør ikke noe, synes du er morsom, jeg!

Hadde du skjerpa argumentasjonen din litt kunne du startet mang en spennende diskusjon. :wink:

Ida

• 13 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

.

Anonymkode: 3430e...fc2

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 3430e...fc2

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor så mye "..." herregud blir gæren!

Anonymkode: cffa3...3b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...