waco Skrevet 16. juli 2002 #1 Skrevet 16. juli 2002 Så er de ute på byn disse ungjentene… slår seg løs…. Ektemann, elsker, kjæreste og guttevenner er hjemme….. selvsagt skal pikene få litt selvbekreftelse…. Etter nachspiel… litt for mange vodkabatteri… skulle aldri ha smakt på den wisky’n… åneeei, hva har jeg gjort… uuuhuuhhu… noen har putta no i drinken min…. håper typen går på den…. Og slik finner kvinnene sine unnskyldinger… det ene avis-oppslaget etter det andre… venninnene krisemaksimerer…overgår hverandre i elendighetshistorier… Våren 2000 mente seksten drammensjenter at dem var blitt dopet ned på byn… alle tok blodprøve, de hadde kun alkohol i blodet. - Omtrent halvparten tror de har fått dop i drinken, sier overlege Egil Tynæs ved Legevakten i Bergen. - Jeg kan ikke huske at vi noensinne har påvist at dette har skjedd. - Det blir ofte hevdet, men jeg kjenner ikke til at det er påvist, sier politiavdelingssjef Finn Abrahamsen i Oslo-politiet. - Etter hva jeg husker, har vi aldri funnet noe annet enn alkohol, sier informasjonsleder Trygve Hillestad i Bergens-politiet. - Vi har ikke påvist dop i prøvene, sier politiavdelingssjef Torbjørn Knutsen i Stavanger-politiet. Ja….hva har dere å si til det da jenter….. ante meg sikkert…. Sånn er det… dere er fantasifulle…fytterakkarn…. Nå er heldigvis tallene klare, lurer på hvordan dere skal vri dere unna ansvaret denne gangen. Waco …putta no’ i drinken… ja ønsketenkning er godt……
Gjest care Skrevet 16. juli 2002 #2 Skrevet 16. juli 2002 Jeg tror at Wacco gutten har lyst på skikkelig god gammeldags juling av oss jenter.... Du kan vær glad vi ikke har sjans til å nå deg nå...............
Gjest Tristessa Skrevet 16. juli 2002 #3 Skrevet 16. juli 2002 Egentlig en interressant problemstilling. Hvorfor kan jenter ikke innrømme at de var utro på byn i fylla? Hvorfor kan de ikke innrømme at de og fikk lyst til å knulle en fremmed? Kanskje fordi vi tenker annerledes. Vi jenter skal liksom være så snille og søte og alltid være til trøst, det passer seg liksom ikke å være noe annet etter de gamle kjønnsrollemønstrene. Derfor trengs det noe annet å skylde på, og hvorfor da ikke bruke et vanlig problem på byen i dag? "...tror det var noen som hev noe oppi drinken min..." Hvis en jente ville kvittet seg med typen sin, hadde hun aldri giddet å bry seg med slike unnskyldninger. Det er nok heller de som vil beholde sin kjære, som ikke klarer å holde munn om hva de har gjordt og vil formilde omstendighetene som kommer med disse utsagnene. Selv synes jeg det er en forkastelig måte å gjøre ting enklere for seg selv på, spesielt fordi det er forferdelig å få dop i drinken sin sånn i real life. Så til dem som bruker dette som unnskyldning: SKJERPINGS!!! Lily -som er i bakrus i dag, men uten dop i gårsdagens rødvin...
Maeve Skrevet 16. juli 2002 #4 Skrevet 16. juli 2002 Har du skåret alle jenter over en kam, Waco? Tenk det finnes jenter som ikke kommer med den unnskyldingen ovenfor sine ektemenn, samboere og kjærester!! Jeg er en av de, og jeg rører ikke alkohol i det hele tatt!! "Maeve"
Dahlia Skrevet 16. juli 2002 #5 Skrevet 16. juli 2002 Hmmm, jeg har sett en dokumentar på Discovery om dette... fra England... og politiet tok opp problemet med å påvise f.eks rohypnol i blodet etter et viss antall timer... Men at enkelte bruker det som bevisst unnskyldning.. javisst... men ikke skjær alle over en kam
ida Skrevet 16. juli 2002 #6 Skrevet 16. juli 2002 He he waco! Leste samme artikkelen - tenkte meg at du kom til å gripe sjangsen! Hvis du leste hele artikkelen vill du også sett at pga visse kjemiske prosesser i kroppen kan dopet være ute av blodet i løpet av noen timer. Så det så! Det er sikkert jenter som ikke klarer å stå for det de har gjort også, men er det egentlig så mye værre å utnytte noen som er dopa enn noen som er døddrukne? mvh Ida
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2002 #7 Skrevet 16. juli 2002 yes ida! nå kommer du med et svar som ikke waco fyren ikke kan sno seg unna... Du har det med å vri og vende på det du vil ta opp du waco! Og for den saks skyld så er det vanlig at jenter blir dopa ned av fremmede mannfolk på et diskotek! Hva slags monstre er egentlig mannfolk?(for å skjære alle folk over en kam som du også waco gjør) Kan waco fyren forklare meg hvorfor mannfolk er så jævlige at de doper ned jenter, for at de på liv og død skal ha seg et nummer? Hvorfor er kåtheten så stor blant mannfolk at de setter andres liv i fare? fyyyy!
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2002 #8 Skrevet 16. juli 2002 yes ida! nå kommer du med et svar som ikke waco fyren ikke kan sno seg unna... Du har det med å vri og vende på det du vil ta opp du waco! Og for den saks skyld så er det vanlig at jenter blir dopa ned av fremmede mannfolk på et diskotek i syden! Hva slags monstre er egentlig mannfolk?(for å skjære alle folk over en kam som du også waco gjør) Kan waco fyren forklare meg hvorfor mannfolk er så jævlige at de doper ned jenter, for at de på liv og død skal ha seg et nummer? Hvorfor er kåtheten så stor blant mannfolk at de setter andres liv i fare? fyyyy!
tingeling Skrevet 16. juli 2002 #9 Skrevet 16. juli 2002 waco: når jeg var 16 år var jeg på en fest. jeg vet at det ble brukt en del dop der. selv har jeg aldri rørt annet enn alkohol. jeg drakk totalt tre drinker i løpet av kvelden: to små glass med martini blandet med sprite, og en sex-on the beach (dette var lite for meg på den tiden, så jeg ville hverken da eller nå bli full av dette) . etter dette husker jeg ikke noe, men våknet neste dag, naken i en seng. fikk i etterkant høre at jeg hadde "hatt sex" med tre gutter. det tok meg 3-4 dager å komme meg fysisk. og et år hos psykolog for å få noenlunde orden på livet mitt etter dette. vet fremdeles ikke hva som egentlig skjedde. som mange før meg sier: det finnes flere typer dop som forsvinner ut av kroppen etter bare noen timer. dette er et vekjent fenomen i england og usa, men politiet i norge henger som vanlig etter. i mitt tilfelle har jeg ingen anelse om hva jeg fikk. det kan rett og slett ha vært sovemedesin. uansett tok det meg såpass mange dager å skjønne noesomhelst at jeg ikke tenkte på å gå til legen. jeg anmeldte heller ikke saken, siden man i det norske rettsystemet står meget svakt i denne typen saker. uansett: om jentene var 'borte' pga dop eller alkohol spiller egentlig liten rolle. sex med en person som ikke er bevisst er fremdeles ulovlig. Å fremstille det som et problem at jenter bruker "noen må ha puttet noe i drinken min" som en unskyldning overfor kjæresten, er ikke bare en vill overdrivelse, men også ganske grusomt mot de som faktisk har opplevd dette. Waco: greit nok at du liker å provosere her på KG, men ikke gjør ting verre enn de allerede er for de jentene og guttene som har vært utsatt for seksuelle overgrep. de har det jævelig nok som det er. tingeling
Gjest Nelle (ikke innlogget) Skrevet 16. juli 2002 #10 Skrevet 16. juli 2002 Tingeling: Bra svar! (men en veldig kjip opplevelse!!) En annen ting Waco: Jenter kan oppleve at det "smeller" selv etter minimale alkoholinntak litt avhengig av hvor de er i menssyklusen. Husker selv en gang jeg drakk en halv drink (ikke spesielt sterkt blandet), og lå rett ut i timesvis etterpå. Det KAN være pga syklusen, det KAN være på grunn av noe annet. Ofte vet man ikke, men greia er at slike ting skjer -og det må være helt jævlig å våkne opp dagen etter uten å huske en dritt -og da særlig om man ligger naken i en seng sammen med en gutt man definitivt IKKE ønsker å ligge naken ved siden av. Nelle
waco Skrevet 16. juli 2002 Forfatter #11 Skrevet 16. juli 2002 Sannheten er at andelen som våkner opp med feil partner fordeler seg likt mellom gutter og jenter... Så kan man jo lure da... om gutta rett og slett er flinkere med å legge ting bak seg? Man skulle nesten tro dere mener at sex er noe dere kvinner gir gutter... Og for ikke glemme nittini-komma-nittini sannsynlig at jenta har spist hyppere av egen FRI VILJE.... Jeg lyver ikke når jeg sier at en del jenter drikker seg kåte... Noen vil kalle det ansvarsfraskrivelse.... Dere spør meg om hvorfor noen gutter puler på ei dame som er kanakas full..... sikkert fordi at gutten er like drita... Jeg har til dags dato ALDRI SETT ELLER HØRT om et ENESTE TILFELLE hvor det er en EDRU gutt som puler ei dritfull skreppe som ligger å raver på gulvet... Aldri... Men det er sånn det er.... jammen hvorfor har gutten sex med jenta når hun er så full... men hvorfor lurer jenta gutten da? Helvete eller... jeg kan ikke svare for alt det guttene gjør feil. Jeg HATER å gjøre damer innbilske.... dvs... putte no i drinken hennes... bære henne på ryggen oppover Karl Johan.... opp trappene.... nitti kilo daukjøtt.... tung og svær.... uverøren.... legge dundra på gulvet... pule henne uten respons... akkurat som man puler ei Sacco-sekk.... Idioti.
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2002 #12 Skrevet 16. juli 2002 Det virker som om vi har klart å provosere waco nå, og det har du fortjent siden du har provosert oss så mye, og ikke nok med det, kom med noe bedre svar enn det du gjorde da! Du som har svaret på alt: hvorfor er det bare gutter(for å skjære alle over en kam som du gjør) som doper ned jenter for å få seg et nummer? hvorfor lar menn det andre hodet styre følelsene?
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2002 #15 Skrevet 17. juli 2002 her sletter du unødvendig mye, Hege. Jeg mener at waco nå kan begynne å komme med innlegg som ikke bare provoserer folk. Du gjør alt du kan for å starte utspekulerte tråder waco, og det håper jeg du forstår at du ikke kan fortsette med. Kan du forresten svare på spørsmålet mitt? Hvorfor er det sånn at det er mange menn i utlandet doper ned jenter for å få seg et nummer? Hvorfor tror du at mannfolk(for å skjøre alle menn over en kam) lar sine behov styre over fornuften og lar stakkars damer få lide?
waco Skrevet 17. juli 2002 Forfatter #16 Skrevet 17. juli 2002 Helvete eller... jeg kan ikke svare for alt det guttene gjør feil. Jeg HATER å gjøre damer innbilske.... dvs... putte no i drinken hennes... bære henne på ryggen oppover Karl Johan.... opp trappene.... nitti kilo daukjøtt.... tung og svær.... uverøren.... legge dundra på gulvet... pule henne uten respons... akkurat som man puler ei Sacco-sekk.... .....egentlig litt synd at jeg må gjenta meg for noen....
Gjest care Skrevet 17. juli 2002 #17 Skrevet 17. juli 2002 Nå må du fan meg skjerpe deg waco. Jeg vet at du er ironisk, men ikke vær usmaklig.
waco Skrevet 17. juli 2002 Forfatter #18 Skrevet 17. juli 2002 Herregud damer...er det plutselig feil at jeg ikke ville putte dop i drinken til jenter også nå da???? Jeg får svare for meg selv. Jeg ville aldri gjort kasta bort penger på dop til uvitende damer. Hva andre gjør, det kan vel ikke jeg svare for... ... men at dere skulle bli sure for DET også... ja det er vel mildes talt overraskende.... Waco
Gjest Nathalie Skrevet 17. juli 2002 #19 Skrevet 17. juli 2002 Hvis man føler for å være utro, så får man jaggu stå for det etterpå!! Enten man sier noe til typen/dama eller ikke... Men jeg VET faktisk at det er en del som kommer med falske forklaringer/beskyldninger etter de har vært utro, fordi de har angret... DET blir bare for dumt.... Har man pult noen andre enn den man er i lag med, så får man iallfall la være å unnskylde det etterpå... Det er alltid en grunn til utroskap er det ikke? Og er man ikke i et forhold, så ser ikke jeg hva som er så galt med å ha sex hvis man har lyst... Men det er nå min mening, da...
Henna Skrevet 17. juli 2002 #20 Skrevet 17. juli 2002 Trenger du en unnskyldning for neste helgs nachspiel, Waco? Kjipt å gå hjem når det eneste man får med seg hjem er de som har vært på rundgang før deg... Og da tenker jeg på slike kvinnfolk som du selv har beskrevet du har erfaring med, og det virker som de er av det slaget.. Merkelig at dette skjer som oftest bare den ene veien.Og i tillegg til at vi er av det svake kjønn, ja da mener jeg fysisk, så må dere i tillegg dope oss ned for å klare å håndtere oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå