Gå til innhold

Gnien venninne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, Fireball skrev:

Hvis de er gode venner, sier man ifra om en eventuell slik situasjon i stedet for å snylte/bidra minimalt overfor de andre.

Desverre er det ikke alle som har såppas selvinnsikt så de innser at deres oppførsel gjennomskues. Hun kan være flau over sin situasjon. Jeg står ved det jeg sier at man ikke kan uttale seg om andres økonomiske situasjon med 100% sikkerhet.  Men jeg har aldri sagt at det er ok å oppføre seg slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 9.3.2016 at 9.54, AnonymBruker skrev:

Hun både bommer snus og har med egen snus i veska, til tross for at hun ikke snuser... Er det mer i HI som bare er diktet opp?

Anonymkode: 22f73...c68

Takk! Tenkte akkurat det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, melatonin skrev:

Desverre er det ikke alle som har såppas selvinnsikt så de innser at deres oppførsel gjennomskues. Hun kan være flau over sin situasjon. Jeg står ved det jeg sier at man ikke kan uttale seg om andres økonomiske situasjon med 100% sikkerhet.  Men jeg har aldri sagt at det er ok å oppføre seg slik.

Problemet er nok at hun har penger nok, men at det er en livsstilinflasjon som gjør til at hun "aldri har penger". Kjenner mange slike, det er ikke pengene som er problemet, men hvordan de bruker penger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, O.G. skrev:

Problemet er nok at hun har penger nok, men at det er en livsstilinflasjon som gjør til at hun "aldri har penger". Kjenner mange slike, det er ikke pengene som er problemet, men hvordan de bruker penger. 

Da er det nok sånn da. Siden du kjenner mange "slike" sitter vel du med fasiten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, melatonin skrev:

Da er det nok sånn da. Siden du kjenner mange "slike" sitter vel du med fasiten. 

Kjenner du ingen slike du`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3/9/2016 at 20.22, AnonymBruker skrev:

Kanskje dere skal finne på andre ting enn å bruke penger hele døgnet. Går an å besøke hverandre og bare se en film eller prate, ta en kopp kaffe sammen. Virker som om dere lever et wannabe sex og singelliv- liv

Anonymkode: ebde3...5a2

For noe tøv. Man lever ikke et "wannabe sex og singeliv-liv" bare fordi man liker å samles rundt god mat og drikke i blant. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...