AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #1 Skrevet 8. mars 2016 Jeg har et problem. Jeg er fullt klar over at jeg har et hull i en tann, jeg kan se det i speilet. Jeg har lenge skjønt at jeg burde gå til tannlegen om dette, men jeg rett og slett skammer meg over det. Det å ha et hull i tanna, og det at jeg kvier meg til å dra til en tannlege om det. Jeg har ikke sagt det til samboeren min engang... Tror at skammen kan ha noe med den forrige tannlegen min å gjøre, hvor han hver gang sa "du MÅ ditt, og du MÅ datt" med skikkelig oppgitt ansiktuttrykk, det var det jeg oppfattet ihvertfall og likte han mindre og mindre for hver gang. Ja, jeg pusser tenner morgen og kveld, bruker fluor munnskyll en sjelden gang, men bruker ikke tanntråd. Og dess lengre jeg venter med å ta kontakt med tannlegekontoret ang hullet, dess mer føler jeg skamfull... Anonymkode: ad282...86c
GammelKaktus Skrevet 8. mars 2016 #2 Skrevet 8. mars 2016 Herlighet, et hull er ingenting Og jo fortere du får det fikset jo bedre, det forsvinner ikke av seg selv vet du. Få deg en skikkelig tannlege som du føler deg komfortabel med. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå