Gjest Blomsterert Skrevet 10. mars 2016 #21 Skrevet 10. mars 2016 Den Tuesday, March 08, 2016 at 14.00, AnonymBruker skrev: De eneste som skriver Livets harde skole er: 1. Nav-brukere (sosial, ufør, aap) 2. Rusmisbrukere og eks-rusmisbrukere 3. Folk som synes synd på seg selv De som virkelig har hatt et hardt liv og kommet seg opp igjen skriver aldri det der. En ting var å si muntlig tidligere at man hadde gått livets harde skole. Det disse folkene ikke tenker over er at ting faktisk ikke blir likt skriftlig på sosiale medier, som i en samtale med en bekjent på butikken. Jeg ekskluderer alle som har dette på profilen sin både som venner og dater. Ganske enkelt fordi det er et bevis på at de ikke passer sammen med meg. Å sutre offentlig over ting er bare dumt. Dette kan de heller dele med nære venner. Anonymkode: 91a6e...114 Hadde ei som skrev det den gang jeg var på fb. Tøff dame det altså,og en anerkjent kunstner på sitt område. Ja,det kan virke patetisk p skrive det,men det var vel mest tidligere at folk skrev det? Jeg vet ikke. Poenget her er at TS vil latterliggjøre de som sliter. Det er ikke ok! Hvilke mennesker vil det? Ikke bra folk som gjør det. Tenker iblant at de er utilfredse selv,men det får en vel ikke til å føle seg bedre?
Gjest Castielz Skrevet 10. mars 2016 #22 Skrevet 10. mars 2016 Man lærer MANGT mer nyttig fra livet, enn det man gjør på skolen, det er i alle fall sikkert. Mye viktigere lærdom også. Men disse snobbete elitistene er jo SÅÅÅ stolte over at de greide holde seg våkne 45 minutter av gangen, og lese noen bøker. Skole er ikke vanskelig, livet er.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #23 Skrevet 10. mars 2016 3 minutter siden, Castielz skrev: Man lærer MANGT mer nyttig fra livet, enn det man gjør på skolen, det er i alle fall sikkert. Mye viktigere lærdom også. Men disse snobbete elitistene er jo SÅÅÅ stolte over at de greide holde seg våkne 45 minutter av gangen, og lese noen bøker. Skole er ikke vanskelig, livet er. Og bare ignoranter har problemer med å forstå at selv om man har en utdannelse, så er ikke livet automatisk en lek. Det er bare det at vi som både har en utdannelse og har fått kjenne på livets harde side, har vett nok til å ikke påpeke det til en hver tid. Anonymkode: ec672...f90 4
Gjest Castielz Skrevet 10. mars 2016 #24 Skrevet 10. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Og bare ignoranter har problemer med å forstå at selv om man har en utdannelse, så er ikke livet automatisk en lek. Det er bare det at vi som både har en utdannelse og har fått kjenne på livets harde side, har vett nok til å ikke påpeke det til en hver tid. Anonymkode: ec672...f90 Og helt sant, men de du nevner der og sikker og de som ikke er teite nok til å lage slike ignorante tråder som dette her. Men det fjerner fremdeles ikke poenget med mitt innlegg, det er ingen prestasjon å ha verken Bachelor eller Master, det er en pretasjon å oppnå noe produktivt. Og man trenger ingen utdanning for å få til dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå