AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #21 Skrevet 8. mars 2016 Det er sexy med menn som tør å vise at de er interessert i deg og begjærer deg. Det er usexy med menn som er slibrige og klår. Anonymkode: ca43a...40a
Okapi Skrevet 8. mars 2016 #22 Skrevet 8. mars 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Den mest påtrengene kompisen jeg har er også han jeg kjenner med desidert flest seksualpartnere. Han hadde rundet 30 partnere da han var 21. Hvor mange han har nå aner jeg ikke. Grunnen til at han fortsetter er at det tydeligvis fungerer ofte nok til at han synes det er verdt stygge blikk, tilsnakk fra dørvakter og trusler fra sjalu kjærester. Nå skriver jeg kompis, men han er egentlig mer enn bekjent nå for tiden. Har ikke snakket med ham på noen år nettopp på grunn av at det er slitsomt å være ute blant folk sammen med ham Anonymkode: df3f8...925 Kjenner også en fyr som er sånn. Maksimalt sosialt klønete, men fullstendig fryktløs og gir aldri opp. Henger på dem til de jager ham vekk, og så går han videre til neste. Det fungerer også, han drar som regel en eller annen med hjem fra byen.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #23 Skrevet 8. mars 2016 Jeg plukker meg alltid ut en feiteste og styggeste dama på utestedet og egler meg innpå henne. Kan telle på en hånd de gangene de ikke har kost seg å få oppmerksomhet.. Anonymkode: ee8d6...7a9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå