Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det verre?

Anonymkode: e7569...cc0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må nesten komme med eksempler.

Anonymkode: 624a3...da6

• Liker 3
Skrevet

Ja.

• Liker 2
Gjest Castielz
Skrevet

Tja, vil påstå påtrengenede tiggere eller prostituerte er verre.

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må nesten komme med eksempler.

Anonymkode: 624a3...da6

Var på en fest, og en mann snakket konstant til meg, selv om jeg ignorerte han. 

Også tok han på meg hele tiden, overalt. Selv hvor mange ganger jeg dyttet han vekk.

Han har funnet meg på sosiale medier, og jeg har rett og slett blokkert. Så innpåsliten.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Også tok han på meg hele tiden, overalt. Selv hvor mange ganger jeg dyttet han vekk.

Han har funnet meg på sosiale medier, og jeg har rett og slett blokkert. Så innpåsliten.

Lurer på hva som surrer i hodet på dem da, jeg... Skjønner ikke at de tror de kommer noen vei slik de holder på. Er nok ikke første gang de gjør det, liksom, men likevel prøver de på samme måte :-P 

Anonymkode: 2a7ce...88c

Skrevet

Ikke at jeg driver på slik, men det har sikkert fungert en gang eller to, da (selv om jeg har vansker med å se det for meg...). Og slik er det. Da har de fått et incentiv til å fortsette. Enten det, eller så er de bare dumme.

Skal det bli noe på deg som mann, så må du prøve deg. Lik det eller la vær, men det er tvilsomt at det kommer til å endre seg, med mindre damer begynner å bli tilsvarende pågående.

Skrevet

Påtrengede kvinnfolk stiller nok på lik linje.

• Liker 2
Gjest Fox Mulder
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da skal du ikke se bort ifra at han finner deg her også, bare å passe seg :fnise:

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Brob skrev:

Påtrengede kvinnfolk stiller nok på lik linje.

Sikkert, men nå vet jeg i hvert fall hvordan menn har det, når kvinner er plagsomme

• Liker 1
Gjest Spiderman
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner problemet ditt, men hvor kommer behovet for å sutre om dette på kvinneguiden fra?

Kan du ikke bare si fra istedet for å være diva og klage. En hver oppegående person hadde skjønt at ikke denne fyren har sosiale antenner. Innerst inne er du nok glad for oppmerksomheten :sprettoy:

Skrevet

Ja, jeg vil anta det fins mye verre ting enn påtrengende menn. At huset ditt brenner ned uten at du har betalt forsikringspremie, foreksempel...

Skrevet

Finnes langt verre ting enn menn/damer som er litt vel interesserte! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Beste måten å hevne seg på damer med divanykker på er å bli en player. Drit i deres følelser sliik de driter i dine.

Anonymkode: c1acf...f4c

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det går over når du er 50, etter en gradvis avtrapping fra du ca er 40. Kanskje en stund til, men likevel. For øvrig er menn svin.

SM

Skrevet
2 minutter siden, SailorMac skrev:

Det går over når du er 50, etter en gradvis avtrapping fra du ca er 40. Kanskje en stund til, men likevel. For øvrig er menn svin.

SM

Damer over 40 er jo bare nydelig. Kvinner er som vin vet du 

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Ragnar89 skrev:

Damer over 40 er jo bare nydelig. Kvinner er som vin vet du 

Du er en hyggelig fyr! Jeg ser at svaret mitt var litt kjipt, og det var litt malapropos- selvsagt har denne kvinnen rett til å være i fred for slibrige middelaldermenn. 

SM

AnonymBruker
Skrevet

Med unntak av stalkere av begge kjønn, det var ikke det du mente TS?, så klager generelt kvinner her på KG mer på manglende oppmerksomhet fra potensielle beilere enn for mye oppmerksomhet.

Hva er det dere KG kvinner egentlig vil ha?

Anonymkode: 63b82...f82

AnonymBruker
Skrevet

Etter hva jeg har lest, og til dels erfart, bruker kvinner noen ganger begrepet stalker om en person som kanskje viser sin interesse på en litt Klein måte, men som fortsatt ikke avviker særlig mye fra "normalen" (hva nå enn det er..).

Og jeg snakker ikke om de tilfellene som sender ca. 70+ meldinger om dagen, men maks 2, også etterhvert kanskje bare en annenhver dag, eller i ny og ne når man får et svar, etterhvert som man merker at interessen fra den andre kanskje er litt lunken. I perioder viser personen allikevel interesse (som ved å spørre 2 ganger om jeg har snapchat når jeg så klart og tydelig nei første gangen...fordi jeg hadde skjønt at vedkommende ikke var særlig interessert...)

Og allikevel blir man kalt en stalker som ikke tar et hint.

Jævla bitch.

Anonymkode: c1acf...f4c

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hva som surrer i hodet på dem da, jeg... Skjønner ikke at de tror de kommer noen vei slik de holder på. Er nok ikke første gang de gjør det, liksom, men likevel prøver de på samme måte :-P 

Anonymkode: 2a7ce...88c

Den mest påtrengene kompisen jeg har er også han jeg kjenner med desidert flest seksualpartnere. Han hadde rundet 30 partnere da han var 21. Hvor mange han har nå aner jeg ikke. Grunnen til at han fortsetter er at det tydeligvis fungerer ofte nok til at han synes det er verdt stygge blikk, tilsnakk fra dørvakter og trusler fra sjalu kjærester.

Nå skriver jeg kompis, men han er egentlig mer enn bekjent nå for tiden. Har ikke snakket med ham på noen år nettopp på grunn av at det er slitsomt å være ute blant folk sammen med ham

Anonymkode: df3f8...925

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...