AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #1 Skrevet 7. mars 2016 Har bestilt time hos legen for å få henvisning til psykolog. Sliter med angst og depresjon. Senere tenkt å søke om aap. Men holder det med en legeerklæring og en henvisning til psykolog eller er det veldig omfattende og mye greier i tillegg?? Er på noe type kurs gjennom NAV og de har etterspurt legeerklæring på hvorfor det er vanskelig å komme i jobb. Men vil det holde med en slik legeerklæring da? Og evt. til å få innvilget aap?? Anonymkode: 47e94...3a3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #2 Skrevet 7. mars 2016 Sjansen for å få innvilget AAP er nok høyere om man har en spesialisterklæring. Men det kommer også an på saksbehandleren. Det beste er å spørre Nav om hva slags dokumentasjon du trenger. Anonymkode: 78412...282
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #3 Skrevet 7. mars 2016 Jeg har sosial angst, og mottar aap. var nok med legeerklæring for min del. Anonymkode: b3451...732
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #4 Skrevet 7. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sosial angst, og mottar aap. var nok med legeerklæring for min del. Anonymkode: b3451...732 Det var for øvrig nok med legeerklæring for samboeren min også, som også sliter med angst. Anonymkode: b3451...732
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå