Gjest Odense Skrevet 18. oktober 2004 #1 Skrevet 18. oktober 2004 Argh..Sitter med en SVÆR semester oppg. i Ped. og vurderer virkelig å bare å gi en god f# i hele greia. Tror det har lekket ut en del av min inteligens den siste tiden, forstår jo søren meg ikke noe av denne dritt oppg! :evil: Går andre år på allmenlærer..Sitter og angrer,har også en diger norsk oppg. som snart skal inn...Har heller ikke begynt å lese på ped. eksamen, har ikke tid har jo så mange oppgaver! Vet jeg syter her,at det er mange studenter som jobber og kaver med det samme, men jeg måtte bare få ut frustrasjon..Er SÅÅÅÅÅÅÅ lei... :-( :-(
Arkana Skrevet 18. oktober 2004 #2 Skrevet 18. oktober 2004 Det er ikke lett nei. Jeg har semesteroppgaveinnlevering 20 november, og har enda ikke begynt fordi jeg har eksamen neste torsdag! Altfor tidlig med eksamen i oktober. :-x
Lythande Skrevet 19. oktober 2004 #3 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg vet hvordan du har det. Det er akkurat likt på førskolelærerlinja. Vi har oppgaver til opp over øra og de skal inn 1.november, ped.oppgave som skal inn i morgen og som skal legges frem på fredag + at eksamenskontoret roter med ped.eksamensdatoen. Nå har de flyttet den fra 8. desember til 1.desember - midt i praksis oppsummeringen vår. :evil:
Samantha Skrevet 19. oktober 2004 #4 Skrevet 19. oktober 2004 Eg veit ikkje kordan du har det, men eg vil helst ikkje vite det heller. Har tenkt å begynne på allmennlærar til hausten... Trudde ikkje det var så hardt eg! Hehe... Takal!!! :trøste:
Gjest gjest1 Skrevet 19. oktober 2004 #5 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg føler med deg! Sitter med en oppgave selv nå, og er så lei at jeg snart kaster pc'en ut av vinduet mens jeg ler hysterisk... Jeg synes det ofte hjelper å snakke med noen fra klassen og ha litt brainstorming før man begynner på oppgaven. Men lykke til..husk, når du har skrevet innledningen så er du mer enn halvveis
Gjest Madam Felle Skrevet 19. oktober 2004 #6 Skrevet 19. oktober 2004 Føler virkelig med deg. Sitter slev her med prosjektoppgave i amtematikk, som ejg burde være ferdig med denne uken. For ellers får jeg ikke tid til å forberede meg til eksamen. Men blir ikke ferdig, for jeg kommer heller ikke skikkelig i gang. Og aner ikke helt hva jeg skal gjøre, og hvor jeg skal begynne. Vi har lov til å bli lei vi også
Gjest Odense Skrevet 19. oktober 2004 #7 Skrevet 19. oktober 2004 Takker for oppmuntring og gode ord jenter :-) Er ikke så greit å vere student når jula puster deg i nakken... :-?
Felicia Femina Skrevet 19. oktober 2004 #8 Skrevet 19. oktober 2004 Jobba på nu, jenter. Dere kommer til å være sååå glade for at dere ikke gav opp når dere er ferdige!
smile Skrevet 20. oktober 2004 #9 Skrevet 20. oktober 2004 Jobba på ja!!!!! Det blir så deilig etterpå! Selv har jeg sluttett studentlivet i vår etter mange år med oppgaver(allmennlærer) og nå savner jeg studentilværelsen selv om oppgavene ødela både nattesøvn og fritid....Frustrernde med folk som tror de kan seile gjennom lærerutdanningen!!! Men til en liten trøst, du lærer masse av slike oppgaver, det syntes iallefall jeg. Lykke til!!!!
Gjest Gjesten Skrevet 20. oktober 2004 #10 Skrevet 20. oktober 2004 Og så er det bra at du har erfaring med å ha arbeid som heng over deg, for det vil berre fortsette, i alle fall om du underviser på ungdomsskulen :-?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå