AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #121 Del Skrevet 25. februar 2017 Tenner på at ei dame skal fise i ansiktet mitt. Anonymkode: 174e2...a4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #122 Del Skrevet 25. februar 2017 3 timer siden, mann_86 skrev: Helt riktig. Eventuelt født veldig tidlig i 2001, da. Hvis du spør meg om hvorfor jeg er fiksert på alder, hvorfor spør du ikke alle andre som sine grunner til at de fantaserer om det de gjør? Fordi jeg ikke lurer? Feil å stille spørsmål også nå. Anonymkode: aea0a...f36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #123 Del Skrevet 25. februar 2017 Sex slaven til ett par 😅 Anonymkode: 18101...c0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #124 Del Skrevet 26. februar 2017 At jeg betror til kameraten min at jeg er biseksuell, og at han går med på at jeg suger og svelger han tom.. Bare denne ene natta, for så å aldri snakke om det igjenAnonymkode: 3d455...b85 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drakan Skrevet 26. februar 2017 #125 Del Skrevet 26. februar 2017 sex fantasi.... .... ..... .... jeg har dessverre ingen fantasi. Wumwum mente derimot jeg burde poste på et sex forum, så... hvorfor ikke. .... uansett hvordan jeg vrir på det, kan jeg ikke se for meg noen interessant måte å gjøre sex interessant på. o_o' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #126 Del Skrevet 26. februar 2017 Å stappe en diger fisk opp i fitta til en modellpen kvinne så bare halefinnene stikker ut. Kate Perry, Victoria Justice eller Natalie Dormer ville vært gode kandidater Anonymkode: bd5bf...b25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lokmeister2016 Skrevet 27. februar 2017 #127 Del Skrevet 27. februar 2017 Da jeg var gravid fikk jeg sex fantasier om jenter . Ellers har jeg hatt en fantasi på fly spesielt at en random kjekkfyr skal ta tak i meg og råkline med meg og pule meg på fly dassen . Er i samboer forhold nåda og vi driver med bdsm da han er den dominante . Jeg har litt lyst og vere den dominante og lenke han me håndjern i en stenge gavl og pule han me en dildo i rumpa . Ellers har vi snakka og diskutert trekant . Men jeg er redd en annen dame skal vere bedre en meg så la bort den tanken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #128 Del Skrevet 27. februar 2017 jeg få kick av og bruke dildo i hemmelighet og sån spennende og se om jeg blir busta eller ha sex på steder der man er i fare for og bli oppdaget . Har altid hatt lyst og ha sex på en kirke gård faktisk Anonymkode: a6781...fd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #129 Del Skrevet 1. mars 2017 Jeg har seksuelle fantasier om dirigenten i korpset jeg spiller i. Anonymkode: be548...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Derpderp Skrevet 1. mars 2017 #130 Del Skrevet 1. mars 2017 På 7.3.2016 den 8.21, Mann 42 skrev: Det har jeg prøvd en gang, og det er litt oppskrytt. Ain´t that the truth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå