Gå til innhold

Hvilke sexfantasier har du som du ALDRI ville turt å si høyt ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, mann_86 skrev:

Helt riktig.

Eventuelt født veldig tidlig i 2001, da.

Hvis du spør meg om hvorfor jeg er fiksert på alder, hvorfor spør du ikke alle andre som sine grunner til at de fantaserer om det de gjør?

Fordi jeg ikke lurer?
Feil å stille spørsmål også nå. :hoho:

Anonymkode: aea0a...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg betror til kameraten min at jeg er biseksuell, og at han går med på at jeg suger og svelger han tom.. Bare denne ene natta, for så å aldri snakke om det igjen:rodme:

Anonymkode: 3d455...b85

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sex fantasi.... .... ..... .... jeg har dessverre ingen fantasi. :) Wumwum mente derimot jeg burde poste på et sex forum, så... hvorfor ikke. 
.... uansett hvordan jeg vrir på det, kan jeg ikke se for meg noen interessant måte å gjøre sex interessant på. o_o'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å stappe en diger fisk opp i fitta til en modellpen kvinne så bare halefinnene stikker ut. Kate Perry, Victoria Justice eller Natalie Dormer ville vært gode kandidater :P

Anonymkode: bd5bf...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var gravid fikk jeg sex fantasier om jenter . Ellers har jeg hatt en fantasi på fly spesielt at en random  kjekkfyr skal ta tak i meg og råkline med meg og pule meg på fly dassen . Er i samboer forhold nåda og vi driver med bdsm da han er den dominante . Jeg har litt lyst og vere den dominante og lenke han me håndjern i en stenge gavl og pule han me en dildo i rumpa . Ellers har vi snakka og diskutert trekant . Men jeg er redd en annen dame skal vere bedre en meg så la bort den tanken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg få kick av og bruke dildo i hemmelighet og sån spennende og se om jeg blir busta :P eller ha sex på steder der man er i fare for og bli oppdaget . Har altid hatt lyst og ha sex på en kirke gård faktisk

Anonymkode: a6781...fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har seksuelle fantasier om dirigenten i korpset jeg spiller i. 

Anonymkode: be548...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.3.2016 den 8.21, Mann 42 skrev:

Det har jeg prøvd en gang, og det er litt oppskrytt.

Ain´t that the truth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...