AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #101 Del Skrevet 22. februar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: At jeg (mann) er 16 (hadde det vært lovlig hadde jeg ønsket jeg var yngre) og blir voldtatt av en kvinne på 40+. Å bli holdt nede og tvunget med på litt av hvert... Fuck, da hadde jeg følt meg heldig! Anonymkode: 10a5f...96f Det trenger jo ikke være lovlig så lenge det kun er en fantasi.... Forøvrig er voldtekt ulovlig uansett alder. Anonymkode: 243e9...ba6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2nje Skrevet 22. februar 2017 #102 Del Skrevet 22. februar 2017 Fantaserer om å ha sex med en mann i 40-åra, helst faren til en jeg kjenner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #103 Del Skrevet 22. februar 2017 Fantaserer om å bli tatt skikkelig av flere maskuline og deilige menn, der de bare bruker kroppen min som de vil og tar helt styringen over meg. Om jeg hadde likt det irl vet jeg ikke 😂 Ellers fantaserer jeg om at typen min dominerer og knuller to unge jenter (ala 18 år, han er 30). Veldig rart siden jeg er supersjalu og sannsynligvis hadde dødd av hjertesmerte om det faktisk hadde skjedd 🙈 Anonymkode: 23a34...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #104 Del Skrevet 22. februar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fantaserer om å bli tatt skikkelig av flere maskuline og deilige menn, der de bare bruker kroppen min som de vil og tar helt styringen over meg. Om jeg hadde likt det irl vet jeg ikke 😂 Ellers fantaserer jeg om at typen min dominerer og knuller to unge jenter (ala 18 år, han er 30). Veldig rart siden jeg er supersjalu og sannsynligvis hadde dødd av hjertesmerte om det faktisk hadde skjedd 🙈 Anonymkode: 23a34...12b Jeg er også veldig sjalu, men fantaserer om at mannen knuller og slikker den unge jenta som jobber på kontoret hans. Fantaserer om at han slikker henne på spisebordet der, men jeg er så sjalu så det forteller jeg han ikke Anonymkode: ea9c8...e11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #105 Del Skrevet 22. februar 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er også veldig sjalu, men fantaserer om at mannen knuller og slikker den unge jenta som jobber på kontoret hans. Fantaserer om at han slikker henne på spisebordet der, men jeg er så sjalu så det forteller jeg han ikke Anonymkode: ea9c8...e11 Hahaha. Godt det ikke bare er meg 😂 Føler meg litt merkelig sammensatt akkurat der 🙊 Anonymkode: 23a34...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #106 Del Skrevet 22. februar 2017 Ser på meg sjøl som en hero mann, men har lenge hatt lyst til å ha sex med en ladyboy elle shemale. Onaner er mye etter dette på nett. Tenner dog ikke på menn, selv om dette er unge menn med jentekropp. Anonymkode: 0e6ed...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #107 Del Skrevet 23. februar 2017 Da jeg var rundt 13 år så lå jeg i badekaret med dusjhodet og fantaserte om at slur fra Harry Potter kom inn med den sorte kappa si og bare hadde sex med meg. er for flaut å fortelle det til noen hehe...... Anonymkode: 2f8ce...7da 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #108 Del Skrevet 23. februar 2017 1. Fantaserer om at kjæresten min knuller en ung sprek 18-25 åring. Hun har passert 40. At hun blir knullet av en stor kuk og nyter det veldig og får mange orgasmer. At hun tar styringen, rir han og får mange orgasmer. At han spruter henne full av sæd og er klar 15 min etterpå og tar henne oppetter en vegg... 2. Å være på swingersclub og velge ut to perfekte menn til min kjæreste. Se på at hun blir knullet. 3. At kjæresten min fikser en deilig jente på 18 år som jeg knuller og hun også har sex med. 4. At jeg og kjæresten er på en strand i Kroatia og soler oss nakne og ser et flott par hvor han har en diger kuk. Hun er fantastisk pen. De har sex med hverandre. Vi ser på og får være med. 5. Å se en ung dame få orgasme av å ri en hest. Se at hun skjelver i beina/rumpa med deilige ridebukser på. 6. Å knulle to av min kjærestes venninner. i trekant eller imens hun ser på. 7. Se to unge damer som er døtre av noen jeg kjenner ha sex med hverandre og bruke en stor dildo til å knulle hverandre med. 8. Å være 16 igjen og bli knullet av de deilige vikarene som vi hadde av og til. På tentamen ute på lufterunde... Anonymkode: ed7d1...9d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #109 Del Skrevet 23. februar 2017 Å måtte kle av seg og bli tvunget til å runke på en jentefest mens de filmer Anonymkode: 24593...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 23. februar 2017 #110 Del Skrevet 23. februar 2017 (endret) . Endret 7. mars 2017 av mann_86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #111 Del Skrevet 23. februar 2017 Jeg fantaserer om at kjæresten min puler og slikker meg mens to eller flere menn ser på. Kjøresten min er røff og bestemt. De andre spør om å få bli med, men får ikke lov av han. Mennene begynner å runke i stedet. Kjæresten min begynner å runke rett før han kommer og spruter masse på meg. Anonymkode: a6898...af8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #112 Del Skrevet 24. februar 2017 Bloodplay, typ skjære dem lett opp på brystkassa og lår etc, under akten. Måtte ha vært en frisk og helst veldig blek person med synlige blodårer! Anonymkode: eb895...87a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #113 Del Skrevet 25. februar 2017 På 23.2.2017 den 13.55, mann_86 skrev: Å prøve ei jente født i år 2000. Fullt lovlig, men umoralsk. Hvorfor akkurat 2000? Og hvorfor så fiksert på alder? Altså jeg lurer helt oppriktig. Er det sånn at du hadde takket nei om hun var født i 2002 liksom? Anonymkode: aea0a...f36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annetnavn_ Skrevet 25. februar 2017 #114 Del Skrevet 25. februar 2017 Kunne nok turt å si den høyt... "Tie me up and do what you like" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 25. februar 2017 #115 Del Skrevet 25. februar 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor akkurat 2000? Og hvorfor så fiksert på alder? Altså jeg lurer helt oppriktig. Er det sånn at du hadde takket nei om hun var født i 2002 liksom? Anonymkode: aea0a...f36 Det håper jeg da.. siden de født i 2002 ikke er lovlige enda ? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #116 Del Skrevet 25. februar 2017 2 minutter siden, Strixa skrev: Kunne nok turt å si den høyt... "Tie me up and do what you like" *Binder fast Strixa og setter seg til å spille CS* Anonymkode: 10a5f...96f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annetnavn_ Skrevet 25. februar 2017 #117 Del Skrevet 25. februar 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: *Binder fast Strixa og setter seg til å spille CS* Anonymkode: 10a5f...96f snu meg da slik at jeg kan se på skjermen hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #118 Del Skrevet 25. februar 2017 Jeg har en fantasi om å tilfredsstille en jente som er mye yngre enn mine 47 år. Litt sånn sugardaddy, men fantasien er at hun er litt uerfaren, sliter litt med selvtilliten, har ikke så veldig bra draget på jevnaldrende. I fantasien så er hun enten blond eller rødhåret, noen kilo ekstra, og er naturlig uten mye sminke og fancy klær og glir inn i mengden som en av mange. I motsetning til hennes jevnaldrende finner jeg henne veldig sexy og viser både med hengivenhet og ord hvor deilig jeg synes hun er. Deilig å se hvordan selvtilliten hennes blir gradvis oppbyggd, hvordan hun blir tryggere seksuelt og klarer å nyte sex og se på seg selv som sexy. En dag vi har en av våre hemmelige møter forteller hun meg hvordan hun har forført den mest ettertrakta studenten på skolen og gitt han en skikkelig sexopplevelse. Han har i ettertid prøvd alt han kan for å få møte henne igjen, men hun holder han på pinebenken. Når hun rir meg den kvelden så bøyer hun seg frem og hvisker meg i øret, jeg er klar for å stå på egne bein...... Anonymkode: 47198...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 25. februar 2017 #119 Del Skrevet 25. februar 2017 (endret) På 25.2.2017 den 10.48, kattepusen skrev: På 25.2.2017 den 10.35, AnonymBruker skrev: Endret 7. mars 2017 av mann_86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #120 Del Skrevet 25. februar 2017 Fantaserer om kjekke menn jeg har sett på TV. Et spennende liv med hvor sex er hovedfokus. Masse sex. Vill sex. Hvor mye av fantasien går ut på å hisse hverandre opp med bilder og sms. Hisse hverandre opp bland folk og så må vi bare. Mye oral. Gjerne også litt at han er dominant. Ikke kvelning, binding, eller munnknulling, men at han holder meg fast, bruker kroppsvekten sin mot meg. Er gift med verdens beste, men dette med å dominere er ikke for han..... Anonymkode: a9653...333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå