Gå til innhold

Hvilke sexfantasier har du som du ALDRI ville turt å si høyt ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
12 minutter siden, Mysticgirl skrev:

:lur:

:lur:

Anonymkode: 1885e...348

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sex med en kvinne, trekant med både mann og kvinne, og trekant med to menn, der jeg blir tatt i begge hull. Får holde meg til fantasiene mine gitt. 

Anonymkode: 82038...281

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli slikket av en annen kvinne. Vil ikke gi det tenner meg ikke, men kun å få.

Trekant med kjæresten, en annen kvinne og meg. Og en med en annen mann.

ingen skumle fantasier men tror ikke kjæresten er helt med, særlig ikke på trekant.. Så det forblir fantasi.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mine er homoerotiske. Å måtte suge en på basketlaget mitt, han har en utrolig stor pikk. Ser ham i dusjen og når han trener i tights, stooor bul. Og å måtte sleike hans svette sokker etter trening eller kamp, at det blir min straff om vi taper en kamp. En annen er å suge en tilfeldig gutt på f.eks en bussholdeplass. Når jeg sier gutt tenker jeg en mellom 18 og 25 år, så relativt ung. 

Anonymkode: 5366d...8da

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det som er tragisk med alle disse fantasiene som blir skrevet om i denne tråden, er at de er så vanlige at de ikke er risikabel å fortelle om. Ser at det ikke er noen som forteller om de dypeste fantasiene, ikke engang som anonym. Ville bare gjøre folk litt mer oppmerksomme på at folk skriver bare ting som er trygt på forum, selv om de skriver som anonym. De færreste røper de mest hemmelige fantasier, ikke engang til sin nærmeste kjæreste. Noe å tenke på!

Anonymkode: a9aec...2d1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det som er tragisk med alle disse fantasiene som blir skrevet om i denne tråden, er at de er så vanlige at de ikke er risikabel å fortelle om. Ser at det ikke er noen som forteller om de dypeste fantasiene, ikke engang som anonym. Ville bare gjøre folk litt mer oppmerksomme på at folk skriver bare ting som er trygt på forum, selv om de skriver som anonym. De færreste røper de mest hemmelige fantasier, ikke engang til sin nærmeste kjæreste. Noe å tenke på!

Vel, jeg har ingen interesse om å røpe det for min samboer, selv om det er vanlige fantasier. Det er noe jeg ønsker å ha for meg selv helt enkelt.

Anonymkode: 82038...281

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har mange fantasier, og har spesielt en som aldri vil kunne aksepteres. Det er viktig å forstå at dette er kun fantasi, men jeg tenner på at vakre kvinner blir hengt. Da tenker jeg både på foranledningen, at hun blir bakbundet og får tauet rundt halsen, og det som skjer etterpå. Dette har selvsagt med sadisme å gjøre, å tenne på å påføre smerte og ydmykelse, ødelegge noe vakkert. Jeg tror ikke dette er et totalt avvik heller. Da ville man ikke sett slike ting i filmer og tv-serier, slik som dette. Mennesker liker å både påføre og påføres smerte.

Anonymkode: bd5bf...b25

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 11. mars 2016 at 12.08, AnonymBruker skrev:

Noe som faktisk er normalt etter å ha opplevd voldtekt.

Anonymkode: 8c4cc...87d

What? Kan det være at hele min seksuelle nytelse stammer fra tidligere overgrep? 😱 Hvorfor er dette vanlig?

Anonymkode: 62a0a...511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 måneder senere...

At jeg (mann) er 16 (hadde det vært lovlig hadde jeg ønsket jeg var yngre) og blir voldtatt av en kvinne på 40+. Å bli holdt nede og tvunget med på litt av hvert... Fuck, da hadde jeg følt meg heldig!

Anonymkode: 10a5f...96f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At jeg (mann) er 16 (hadde det vært lovlig hadde jeg ønsket jeg var yngre) og blir voldtatt av en kvinne på 40+. Å bli holdt nede og tvunget med på litt av hvert... Fuck, da hadde jeg følt meg heldig!

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 97161...649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 97161...649

23.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha sex med en høygravid, underdanig dame. Pluss litt mishandling. 

Anonymkode: 9e861...1f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er meget enkle. De liker gjerne BDSM og playrape greier. Menn er mye mer sammensatte sånn seksuellt sett, de liker det meste. Forskjellene er store og menn har mye flere fetisjer enn damer.

Anonymkode: aada7...862

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kvinner er meget enkle. De liker gjerne BDSM og playrape greier. Menn er mye mer sammensatte sånn seksuellt sett, de liker det meste. Forskjellene er store og menn har mye flere fetisjer enn damer.

Enig, man ser f.eks. ikke kvinner som liker fot fetisj eller strømpebuksefetisj eller sånn. Tror de fleste damer liker tanken på å bli brukt osv, noe lenger enn det klarer damer ikke å tenke.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en fantasi om at min mann kler seg ut som "Høgger'n" i Vazelina Bilopphøggers og tar meg i en gammel Opel. :hjerter_rundt:

Neida. xD Mine fantasier er ganske klisje, egentlig, ikke noe sykt eller grusomt. I mitt hode går det i brannmenn og andre uniformerte barskinger. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

10 minutter siden, FruSmith skrev:

Enig, man ser f.eks. ikke kvinner som liker fot fetisj eller strømpebuksefetisj eller sånn. Tror de fleste damer liker tanken på å bli brukt osv, noe lenger enn det klarer damer ikke å tenke.

hahahahaha... guh jeg håper dere spøker.  

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Kansje ikke relevant, for jeg har kan godt si dette høyt, da jeg bryr meg nada)

Ihvertfall, det har seg slik, at min elskling er så ung og så latterlig vakker, finlemmet og glatt. Vi snakker typ angelic vakker! Fikk se ett bilde av ham hvor søstrene hans hadde sminket ham og kledd ham i kvinneklær, og jeg bare :alice::wow::hjerter:  

Sagt det til ham, at jeg likte det, men tror ikke han skjønner at jeg faktisk LIKTE-LIKTE, det liksom. Er nok for fjern hele tanken for ham, dette kommer jeg neppe til å få oppleve.  :cry3:

Meeen, jeg har spart på bildet! :mynona:

Endret av Perle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er virkelig sex med samme kjønn det spenstigste folk kommer på? Det er jo kanskje den vanligste fantasien, og ganske døllt, kjedelig og stuerent!

Anonymkode: 3d455...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...