AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #21 Skrevet 6. mars 2016 Kjenner meg så igjen... Plutselig har jeg null tålmodighet Anonymkode: db449...d7f
Gjest Leonardo Skrevet 6. mars 2016 #22 Skrevet 6. mars 2016 Normalt er jeg i stand til å svare i løpet av 1-2 timer, men jeg har dager hvor det er så travelt at jeg ikke får svart før kanskje til kvelden eller lang tid etter. Men det går aldri mer enn 12 timer. I hvert fall ikke til noen jeg liker.
Hjertrøds Skrevet 6. mars 2016 #23 Skrevet 6. mars 2016 Et øyeblikk siden, Leonardo skrev: Normalt er jeg i stand til å svare i løpet av 1-2 timer, men jeg har dager hvor det er så travelt at jeg ikke får svart før kanskje til kvelden eller lang tid etter. Men det går aldri mer enn 12 timer. I hvert fall ikke til noen jeg liker. Ja å sånn har han vært hele veien. Men nå sa han at han hadde hatt bursdag for sønnen fra 10:30 til 19 om kvelden (familie fra hans side) å det ble tidlig kveld for han var utslitt.. (Jeg spurte ikke han bare sa det) i dag var siste dag med sønnene før nye 2 uker med mammaen og moren til han jeg dater er hjemme på besøk for en lengre periode (da bor hun hos han) så egentlig er det ikke så lenge som det føles å ikke få mld når han har så mye å gjøre. Men skal innrømme at jeg er er litt skeptisk nå men skal i tiden til gode for nå så får vi se :-) takk for innspill :-)
fullførsetningen Skrevet 7. mars 2016 #24 Skrevet 7. mars 2016 Ikke være for pågående sånn at jeg blir stemplet som en creepy stalker. Det lengste jeg klarer å vente hvis jeg virkelig liker noen er to dager. Sånn omtrentlig.
Katten.2.0 Skrevet 7. mars 2016 #25 Skrevet 7. mars 2016 Jeg var litt dårlig på nettopp dette før. For meg var det ofte sånn: 'Denne meldingen fortjener ekstra oppmerksomhet, så jeg må vente litt med å svare pga jeg er litt opptatt nå' ti minutter senere var det selvfølgelig glemt... 1
Hjertrøds Skrevet 7. mars 2016 #26 Skrevet 7. mars 2016 27 minutter siden, fullførsetningen skrev: Ikke være for pågående sånn at jeg blir stemplet som en creepy stalker. Det lengste jeg klarer å vente hvis jeg virkelig liker noen er to dager. Sånn omtrentlig. 12 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Jeg var litt dårlig på nettopp dette før. For meg var det ofte sånn: 'Denne meldingen fortjener ekstra oppmerksomhet, så jeg må vente litt med å svare pga jeg er litt opptatt nå' ti minutter senere var det selvfølgelig glemt... Synes det er en bra tankegang det med å ikke være for pågående. Jobber med det selv som jente. Jeg merker jeg har vokst mye siden forrige forhold. Før var jeg mer hysterisk om ikke mannen svarte eller sånn og sånn det MÅTTE være pga han ikke likte meg også begynt jeg å hakke på meg selv. Å fikk som regel kun tilbake pusten om han sendte mld (dette er noen år tilbake i tid) men har lært at dette er mine indre problemer som har søkt etter oppmerksomhet (knyttet til barndom) og gjort meg desperat etter annerjennelse. På den måten trodde jeg jo forelskelse og elske var noe helt annet enn det egentlig er også. Jeg endte til slutt opp i et voldelig forhold pga dette. Missforstå meg rett ikke lov å slå men ofte er jenter ekstremt usikre og det setter dem i dårlige situasjoner (det gjør det altså ikke greit fordet da men dere skjønner poenget) Så når jeg ser tilbake på de siste dagene hvor han brukte 2 dager på å sende mld. Og i går når jeg spurte om vi skulle avtale dag for daten (vi har en date vi ikke har satt dag på ends) å han ikke svarte. Men svaret kom på morran å det lød: "Ja jeg er med, med eller uten mat" (jeg skal lage middag til han for han har betalt FOR mye for meg hitil synes jeg) svaret viser jo også at han møtes gjerne mer også utenfor denne daten. så er jeg glad for at jeg har vokst å holdt roen. Det ville jo vært direkte ødeleggende om jeg angrep ham for å ikke svare......!! Jeg er blitt god på å jobbe med min usikkerhet og skille barndoms sår fra det som skjer nå! Å til katten: godt du ser det litt selv. Det kan skape unødvendig usikkerhet hos en jente som ikke fortjener det. Men det er også lurt innimellom å holde litt tilbake for da vil du se om jenta har kontroll på seg selv eller er usikker på en dårlig måte! Kvinner og menn er forskjellige. Synes dette er spennede. Å være midt i å høre andres erfaringer. Sojjyyyy for langt svar.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #27 Skrevet 7. mars 2016 Jeg har litt inntrykk av at menn kanskje tenker annerledes enn oss også? Vi jenter kan jo analysere noe helt vilt! Man sier jo ofte at dersom en mann er interessert, tar han kontakt. Og det må jo ikke skje på timen liksom. Jeg synes selv det er fryktelig vanskelig å vente, og jeg har null tålmodigjet for tiden. At det går an... Anonymkode: db449...d7f
Hjertrøds Skrevet 7. mars 2016 #28 Skrevet 7. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har litt inntrykk av at menn kanskje tenker annerledes enn oss også? Vi jenter kan jo analysere noe helt vilt! Man sier jo ofte at dersom en mann er interessert, tar han kontakt. Og det må jo ikke skje på timen liksom. Jeg synes selv det er fryktelig vanskelig å vente, og jeg har null tålmodigjet for tiden. At det går an... Anonymkode: db449...d7f Jaa vi jenter er jammen sære. Hehe. Lærer mye i dating verden. Å gutter bruker ofte litt mer tid. Er de for overøsende er det ofte en varsel lampe. Enten at de er farlige eller for usikre. Nei uff er en jungel av lærdom i allefall.
Tøytigern Skrevet 7. mars 2016 #29 Skrevet 7. mars 2016 Noen ganger må man tenke ut hva man skal svare. Andre ganger har man, som meg, rotet vekk telefonen og ikke sett på den, så man sjekker og svarer når man finner den- av typen under en sofapute eller nede i gulvet ved siden av setet i bilen, eller at den ligger så kjekt igjen på et bord eller noe... () Eller, noen ganger holder man på med feks jobben sin. Eller har ikke tid til å drive med telefonen i pausen sin, fordi man faktisk er sliten av det man gjør og tar en kaffe og (faktisk, OMG!) snakker med kollegaer... (Face to face!) Eller at man er på bensinstasjon og fyller tanken, sjekker luft og olje og/eller vasker bilen, så man svarer ikke før man er ferdig med de tingene. Eller at man handler og betaler for varer. Eller at man rydder i hagen og bærer vekk greiner og sånt. Eller slår plenen. Eller legger ut slangen til hagesprederen. Eller - gudforby- står oppe i en stige og maler en vegg... Det er mange grunner til at man ikke titter ned på telefonen i alle døgnets minutter. Kanskje man ikke er så fylt opp av ting man ønsker å si, heller. Eller vil sende sukkersøte meldinger fram og tilbake, fordi man ikke egentlig er sånn som person at man er voldsomt på å snakke mye og være romantisk høy på sukkerspinn. Men det betyr jo ikke at man ikke liker deg. De aller fleste damer er nevrotisk usikkre og tror en melding betyr at de er aller mest elsket i hele verden. Men man kan faktisk få en melding raskt tilbake fra en som bare pusher ut meldinger av sosial omgangstone, høflighet og gammel vane, også. Selv om de ikke bryr seg så sterkt. Så en melding fra han som tikker inn sekundet etter at du sendte en ivei i hans retning, er ingen garatier for at du er høyt elsket. Jeg, feks, tenker leeenge på hva man BØR skrive, før jeg svarer når jeg ønsker at den andre skal forstå det jeg skriver riktig, når jeg bryr meg veldig mye om hennes reaksjon... Og så er jeg kanskje litt nervøs for å trykke send. Fordi damer kan plutselig tolke alt i verste mening og da blir man så ... ja, man blir litt sånn : ______________________
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #30 Skrevet 7. mars 2016 1 time siden, Tøytigern skrev: Noen ganger må man tenke ut hva man skal svare. Andre ganger har man, som meg, rotet vekk telefonen og ikke sett på den, så man sjekker og svarer når man finner den- av typen under en sofapute eller nede i gulvet ved siden av setet i bilen, eller at den ligger så kjekt igjen på et bord eller noe... () Eller, noen ganger holder man på med feks jobben sin. Eller har ikke tid til å drive med telefonen i pausen sin, fordi man faktisk er sliten av det man gjør og tar en kaffe og (faktisk, OMG!) snakker med kollegaer... (Face to face!) Eller at man er på bensinstasjon og fyller tanken, sjekker luft og olje og/eller vasker bilen, så man svarer ikke før man er ferdig med de tingene. Eller at man handler og betaler for varer. Eller at man rydder i hagen og bærer vekk greiner og sånt. Eller slår plenen. Eller legger ut slangen til hagesprederen. Eller - gudforby- står oppe i en stige og maler en vegg... Det er mange grunner til at man ikke titter ned på telefonen i alle døgnets minutter. Kanskje man ikke er så fylt opp av ting man ønsker å si, heller. Eller vil sende sukkersøte meldinger fram og tilbake, fordi man ikke egentlig er sånn som person at man er voldsomt på å snakke mye og være romantisk høy på sukkerspinn. Men det betyr jo ikke at man ikke liker deg. De aller fleste damer er nevrotisk usikkre og tror en melding betyr at de er aller mest elsket i hele verden. Men man kan faktisk få en melding raskt tilbake fra en som bare pusher ut meldinger av sosial omgangstone, høflighet og gammel vane, også. Selv om de ikke bryr seg så sterkt. Så en melding fra han som tikker inn sekundet etter at du sendte en ivei i hans retning, er ingen garatier for at du er høyt elsket. Jeg, feks, tenker leeenge på hva man BØR skrive, før jeg svarer når jeg ønsker at den andre skal forstå det jeg skriver riktig, når jeg bryr meg veldig mye om hennes reaksjon... Og så er jeg kanskje litt nervøs for å trykke send. Fordi damer kan plutselig tolke alt i verste mening og da blir man så ... ja, man blir litt sånn : ______________________ Så sant! Anonymkode: db449...d7f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå