AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #1 Skrevet 6. mars 2016 Det evige "hvorfor svarer han ikke spørsmålet" Men la oss se bort i fra det negative. Si at svaret lar vente på seg av helt andre grunner enn at du ikke liker henne lenger. Hva er naturlige årsaker for at dere ikke svarer en jente dere LIKER. For følelsen man sitter igjen med er jo at han ikke vil mer, at han ikke tenker noe særlig på henne, at han ikke bryr seg osv. Jeg VET at dette ikke alltid stemmer. Ta meg for eksempel. Jeg kan godt svare når jeg har satt meg godt ned i sofaen på kvelden pga en hektisk dag, selv om mld kom flere timer i forveien. Det betyr ikke at jeg liker gutten mindre! Så ja...........eksempler på naturlige årsaker, altså dere liker enda jenta men et sent svar kan kommer fordi...............? Anonymkode: 91ddc...55d
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #2 Skrevet 6. mars 2016 At man er introvert og gir menneskene generelt i livet deres lite oppmerksomhet. Noe som betyr at som kjærester vil du få lite komplimenter og nærhet, men heller risikere at han sitter 18 timer på PCn og gamer Anonymkode: 5e0cd...90b
Hjertrøds Skrevet 6. mars 2016 #3 Skrevet 6. mars 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: At man er introvert og gir menneskene generelt i livet deres lite oppmerksomhet. Noe som betyr at som kjærester vil du få lite komplimenter og nærhet, men heller risikere at han sitter 18 timer på PCn og gamer Anonymkode: 5e0cd...90b Det hørtes ikke særlig fristende ut 2
Gjest Cartman Skrevet 6. mars 2016 #4 Skrevet 6. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: At man er introvert og gir menneskene generelt i livet deres lite oppmerksomhet. Noe som betyr at som kjærester vil du få lite komplimenter og nærhet, men heller risikere at han sitter 18 timer på PCn og gamer Anonymkode: 5e0cd...90b Det er ingen sammenheng mellom det å være introvert og gi mennesker lite oppmerksomhet. Introverte har masse følelser og positivitet. Det tar bare litt tid før du blir kjent med dem. Jeg er selv introvert og kan gi folk jeg bryr meg om mye oppmerksomhet, støtte og kjærlighet. Det finnes introverte mennesker som gamer 18 timer i døgnet og det finnes ekstroverte mennesker som flørter, forfører og puler damer hele uka. Ingen av dem gi mye av seg selv. De har personlige problemer, som ikke representativt for den vanlige introverte og ekstroverte person.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #5 Skrevet 6. mars 2016 19 minutter siden, Cartman skrev: Det er ingen sammenheng mellom det å være introvert og gi mennesker lite oppmerksomhet. Introverte har masse følelser og positivitet. Det tar bare litt tid før du blir kjent med dem. Jeg er selv introvert og kan gi folk jeg bryr meg om mye oppmerksomhet, støtte og kjærlighet. Det finnes introverte mennesker som gamer 18 timer i døgnet og det finnes ekstroverte mennesker som flørter, forfører og puler damer hele uka. Ingen av dem gi mye av seg selv. De har personlige problemer, som ikke representativt for den vanlige introverte og ekstroverte person. Interessant at dette ordet dukket opp faktisk. Aldri tenkt over det i sammenhengen med han jeg dater og meg. Men beskrivelsen når jeg søker det opp er jo ganske lik. Bare at han både en tilstedeværende type og viser meg oppmerksomhet. Men fortsatt lurer jeg på hva en normal grunn for at han plutselig er stille og ikke svarer på mld er.......lurer jo! Jeg blir ofte stressa når mennesker går utenfor den væremåten de har lagt frem at se har.....ved forandring begynner jeg å vandre i tankene. Men tenker fortsatt at det er en normal forklaring. Anonymkode: 91ddc...55d
Gjest Cartman Skrevet 6. mars 2016 #6 Skrevet 6. mars 2016 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Interessant at dette ordet dukket opp faktisk. Aldri tenkt over det i sammenhengen med han jeg dater og meg. Men beskrivelsen når jeg søker det opp er jo ganske lik. Bare at han både en tilstedeværende type og viser meg oppmerksomhet. Men fortsatt lurer jeg på hva en normal grunn for at han plutselig er stille og ikke svarer på mld er.......lurer jo! Jeg blir ofte stressa når mennesker går utenfor den væremåten de har lagt frem at se har.....ved forandring begynner jeg å vandre i tankene. Men tenker fortsatt at det er en normal forklaring. Anonymkode: 91ddc...55d Han kan ha egne problemer. Han kan ha mye å gjøre på jobben eller problemer på privaten. Noen mennesker mister interessen og slutter derfor å svare. Det kan være mange årsaker. Jeg tror et stort problem er tolking av andre mennesker. Vi tolker alle menneskene rundt oss og noen ganger tolker vi feil. Vi kan tro en uempatisk person er empatisk. Vi kan tro at personen ikke er glad i oss, mens faktumet er det motsatte. Jeg er selv en person som kan gå inn i meg selv, hvis presset blir veldig stort. Da svarer jeg sjeldent på sms/mail. Ikke fordi jeg ikke er glad i venner og familie, men fordi jeg må systematisere tanker, følelser og opplevelser.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #7 Skrevet 6. mars 2016 Og hvor lenge er det mellom meldingene? 1 time eller 3 dager? Anonymkode: 86ff5...9e7
Gjest Herr Heftig Skrevet 6. mars 2016 #8 Skrevet 6. mars 2016 Har ikke noe bra svar når meldingen kommer - Utsetter det til jeg kommer på bedre svar - Kommer ikke på bedre svar.
Hjertrøds Skrevet 6. mars 2016 #9 Skrevet 6. mars 2016 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og hvor lenge er det mellom meldingene? 1 time eller 3 dager? Anonymkode: 86ff5...9e7 1 time siden, Cartman skrev: Han kan ha egne problemer. Han kan ha mye å gjøre på jobben eller problemer på privaten. Noen mennesker mister interessen og slutter derfor å svare. Det kan være mange årsaker. Jeg tror et stort problem er tolking av andre mennesker. Vi tolker alle menneskene rundt oss og noen ganger tolker vi feil. Vi kan tro en uempatisk person er empatisk. Vi kan tro at personen ikke er glad i oss, mens faktumet er det motsatte. Jeg er selv en person som kan gå inn i meg selv, hvis presset blir veldig stort. Da svarer jeg sjeldent på sms/mail. Ikke fordi jeg ikke er glad i venner og familie, men fordi jeg må systematisere tanker, følelser og opplevelser. Vi har datet i 6 uker å sendt mld daglig. Enten det er meg eller han først. Jeg pleier også alltis å får svar. Ang mld så kan det går 1 min til 4-5 timer mellom hver. Et par tilfeller av ingen mld på et døgn. Men det kommer alltid. Spesielt hvis jeg har skrevet noe slik som nå. Vi har hatt en prat om videre vei mellom oss å alt virket bra i et par dager så ble det brått helt stille. Står litt om det her. Det siste innlegget i den tråden er dagens up date på en måte. Jeg har ikke fått noe forvarsel for at noe er galt. Så regner ikke med det. Men nå beg jeg å lure litt........... jeg skrev i går kveld slik jeg "kjenner han" kommer alltid svaret morran etter om han ikke fikk svart kvelden før. Men i dag. Ingenting......Å hørte ikke noe i går heller. Endret 6. mars 2016 av Liljano
Hjertrøds Skrevet 6. mars 2016 #10 Skrevet 6. mars 2016 11 minutter siden, Herr Heftig skrev: Har ikke noe bra svar når meldingen kommer - Utsetter det til jeg kommer på bedre svar - Kommer ikke på bedre svar. Takk for innspill :-)Men da tenker jeg at du umulig kan være så interessert i å opprettholde hennes oppmerksomhet om du lar det ligge i feks som dette, 2 døgn fordi du ikke har noe bedre svar. Det var virkelig ikke en så vanskelig mld å kontakten hans har være mye mer jevnlig enn dette. Ble brått stille i 2 døgn. Å ingen svar på mld. Det har ikke skjedd en eneste gang de 6 ukene. Egentlig ikke rart jeg lurer......
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #11 Skrevet 6. mars 2016 Dersom han ellers har svart jevnlig, så kan det hende at det har skjedd noe mer alvorlig i livet hans og han har andre ting som krever mer kritisk oppmerksomhet. Hadde ventet en dag eller to til før jeg sendte melding og spurt om det gikk bra, for han ble plutselig så stille Anonymkode: 5e0cd...90b
Hjertrøds Skrevet 6. mars 2016 #12 Skrevet 6. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Dersom han ellers har svart jevnlig, så kan det hende at det har skjedd noe mer alvorlig i livet hans og han har andre ting som krever mer kritisk oppmerksomhet. Hadde ventet en dag eller to til før jeg sendte melding og spurt om det gikk bra, for han ble plutselig så stille Anonymkode: 5e0cd...90b Vært innom tanken selv. Å jeg kommer helt klart til å sende mld innen tirsdag om jeg ikke har hørt noe som helst. Bare veldig rart hvis det plutselig er over. I å med at vi hadde en fin prat og det fløt dagen etter.....men jeg er vel ikke den første det skjer med !
Gjest Herr Heftig Skrevet 6. mars 2016 #13 Skrevet 6. mars 2016 13 minutter siden, Liljano skrev: Takk for innspill :-)Men da tenker jeg at du umulig kan være så interessert i å opprettholde hennes oppmerksomhet om du lar det ligge i feks som dette, 2 døgn fordi du ikke har noe bedre svar. Det var virkelig ikke en så vanskelig mld å kontakten hans har være mye mer jevnlig enn dette. Ble brått stille i 2 døgn. Å ingen svar på mld. Det har ikke skjedd en eneste gang de 6 ukene. Egentlig ikke rart jeg lurer...... Ærlig talt. To døgn er ingenting i nettrotingens verden.
Hjertrøds Skrevet 6. mars 2016 #14 Skrevet 6. mars 2016 1 minutt siden, Herr Heftig skrev: Ærlig talt. To døgn er ingenting i nettrotingens verden. Enig i det i grunn. Er mest at det ikke matcher løpet han har lagt opp disse 6 ukene vi har datet. Å jeg er var på endringer pga forrige forhold. Det er uansett sunt med noen dager innimellom for å kjenne på det. Men er lettere å skrive her inne om jeg tenker litt mye enn å la det gå utover han feks som ikke Har gjort noe galt. Pluss at andres erfaringer er gull vært noen ganger.
Bukken Skrevet 6. mars 2016 #15 Skrevet 6. mars 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det evige "hvorfor svarer han ikke spørsmålet" Men la oss se bort i fra det negative. Si at svaret lar vente på seg av helt andre grunner enn at du ikke liker henne lenger. Hva er naturlige årsaker for at dere ikke svarer en jente dere LIKER. For følelsen man sitter igjen med er jo at han ikke vil mer, at han ikke tenker noe særlig på henne, at han ikke bryr seg osv. Jeg VET at dette ikke alltid stemmer. Ta meg for eksempel. Jeg kan godt svare når jeg har satt meg godt ned i sofaen på kvelden pga en hektisk dag, selv om mld kom flere timer i forveien. Det betyr ikke at jeg liker gutten mindre! Så ja...........eksempler på naturlige årsaker, altså dere liker enda jenta men et sent svar kan kommer fordi...............? Anonymkode: 91ddc...55d Man liker damen men svarer sent For å ikke virke desperat/needy. Eller for å la inntrykkene i meldingen synke litt. Bli ferdig med noe arbeid. Finne de rette formuleringene. Eller vente til kona har lagt seg. 2
Hjertrøds Skrevet 6. mars 2016 #16 Skrevet 6. mars 2016 3 minutter siden, Bukken skrev: Man liker damen men svarer sent For å ikke virke desperat/needy. Eller for å la inntrykkene i meldingen synke litt. Bli ferdig med noe arbeid. Finne de rette formuleringene. Eller vente til kona har lagt seg. hehe got you! Eneste tingen jeg kan forklare det med hvis jeg skal koble det opp i meg og han "bobla" er at hver gang han har gitt litt mer av seg selv i form av hva skal jeg kalle det flørt/utvikle litt mer nærhet følelsesmessig så har han en tendens til å bli litt stille etter at han har vært litt på topp. Å den praten vi har hatt var den mest "alvorlige" hittil..... annet enn det kan jeg ikke forstå annet enn at noe har skjedd, alla bestemt seg for å avslutte, noe har skjedd i privatlivet, jobber med skole oppgaven etc (det kan det foresten være) han har jo deadline! men altså ting som ikke angår meg egentlig. jeg vet jeg ikke har gjort noe for å skremme han vekk i allefall! Men at meldingen skal synke inn å finne rette formuleringer er det ikke for meldingen var super enkel. Haha og kone det VET JEG HAN IKKE HAR:p Tusen takk for ditt innspill <3
Hjertrøds Skrevet 6. mars 2016 #17 Skrevet 6. mars 2016 Å der nesten to døgn etterpå tikket en liten mld inn fra han og til og med et beklager for sent svar! happpyyyyy face!!!! Glad jeg har kvinneforum og ikke hadde sendt en hysterisk mld til han! hahaa 2
NuckingFutz Skrevet 6. mars 2016 #18 Skrevet 6. mars 2016 2 timer siden, Cartman skrev: Han kan ha egne problemer. Han kan ha mye å gjøre på jobben eller problemer på privaten. Noen mennesker mister interessen og slutter derfor å svare. Det kan være mange årsaker. Jeg tror et stort problem er tolking av andre mennesker. Vi tolker alle menneskene rundt oss og noen ganger tolker vi feil. Vi kan tro en uempatisk person er empatisk. Vi kan tro at personen ikke er glad i oss, mens faktumet er det motsatte. Jeg er selv en person som kan gå inn i meg selv, hvis presset blir veldig stort. Da svarer jeg sjeldent på sms/mail. Ikke fordi jeg ikke er glad i venner og familie, men fordi jeg må systematisere tanker, følelser og opplevelser. Vel talt! :D 1
SillyFlamingo Skrevet 6. mars 2016 #19 Skrevet 6. mars 2016 Folk er forskjellige, jeg finner alltids tid til å si at jeg er litt opptatt eller har skjedd noe så jeg blir litt utilgjengelig fremover. Istedenfor at hun skal føle seg oversett så hun sletter eller blokkerer meg 1
Hjertrøds Skrevet 6. mars 2016 #20 Skrevet 6. mars 2016 4 minutter siden, SillyFlamingo skrev: Folk er forskjellige, jeg finner alltids tid til å si at jeg er litt opptatt eller har skjedd noe så jeg blir litt utilgjengelig fremover. Istedenfor at hun skal føle seg oversett så hun sletter eller blokkerer meg Amen til det😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå