Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

10 ting som gjør en mann til en ekte mann

1. Han er over 180 cm høy

2. Han tjener over 1 million i året

3. Han er godt utstyrt

4. Han ser ikke på kvinne serier\filmer

5. Han Går alltid i dress

6. Han gråter ikke uansett

7. Han eier sitt eget hus og har bil

8. Han må kunne løfte 100 kg i benkpress.

9. Han må kunne ha sex i minst 30 minutter i et

10. Han må være sjef i en toppstilling.

Anonymkode: 7eca6...7f6

En sjef i en toppstilling har ikke tid til å trene så mye at han løfter skrot på 100kg og har heller ikke 30 minutter til rådighet til å kaste bort på å ha sex.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

3. Han er godt utstyrt

Uffda. Jeg scorer kun på nummer 1 så jeg må være svært uekte.

Anonymkode: fc8cd...eb5

Skrevet

En ekte mann er en som er selvsikker nok til å være seg selv. Han er ikke oppmerksomhetssyk og legger ut allslags statuser og bilder på sosiale medier. Han har klare verdier og står for dem. Han er omsorgsfull, handy og "matcho". Nå blander jeg vel mer preferanser med definisjon, men jeg synes menn er ekstra matcho når de jakter/fisker og liker friluftsliv. Har gjerne en stor kropp med mye muskler, men ikke veldig synlig six-pack. Smart og fremgangsrik.

AnonymBruker
Skrevet
Den 6. mars 2016 at 11.30, tøydokka skrev:

Drittlei av å høre "eg e mann" på jobben, som om det fritar vedkommende for arbeidsoppgaver som å sette egen kaffikopp i oppvaskemaskinen, eller å tørke av benkene eller ta ut bosset. Forbannede mannfolk, de er bare de mest udugelige og lateste dustene jeg vet!! 

Kvinnfolk er de mest udugelige!...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

3. Han er godt utstyrt

Det er en falsk mann

Anonymkode: 6a153...bb5

• Liker 1
Skrevet

Alle menn er "ekte". Det er ingen fasit på hvordan menn bør opptre eller hvilke egenskaper de "må" ha. 

Skrevet

Sjef i en toppstilling :)

AnonymBruker
Skrevet
Den 7.3.2016 at 16.42, Tøytigern skrev:

Et individ som kan identifiseres som et menneske av hankjønn og som identifiserer seg som et menneske av hankjønn.

Det er en ekte mann.

Er onkel Kåre en mann? Yikes!

Anonymkode: cf514...b97

AnonymBruker
Skrevet

En ekte mann for meg er en som klarer å balansere min feminine side med sin maskuline side. Jeg er svært feminin i både hode og kropp, feminismen fungerte aldri på meg. Det er jo et godt tegn.

Anonymkode: cf514...b97

AnonymBruker
Skrevet

Ekte mann ----->  IMG_7146.jpg

Anonymkode: 8f700...c7f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinnene her inne som syns at det er deres rett å definere hva som er eller ikke er "en ekte mann" viser jo bare atter en gang kvinner generellt sitt arrogante hat for menn.

Anonymkode: 91238...78d

Gjest Klopp
Skrevet
Den 6.3.2016 at 13.33, Okapi skrev:

Alle menn er ekte. Får lyst til å kjølhale folk som bruker det uttrykket der.

Nei ikke alle. Noen forblir guttunger resten av livet selv om de ser ut som mann utenpå. Jeg kaller ikke utro menn og de som mener dama må se så og så perfekt ut ellers er hun stygg. Kaller ikke de for menn, men guttunger.

Gjest Klopp
Skrevet
Den 7.3.2016 at 16.30, AnonymBruker skrev:

3. Han er godt utstyrt

Nr 1, nr 3, halveis nr 7 (eier egen bil), nr 8, og nr 9 stemmer for min del, så da er jeg halvt ekte mann jeg da.

Skrevet
Den 3/9/2016 at 11.00, AnonymBruker skrev:

Ekte mann ----->  

Anonymkode: 8f700...c7f

Yankees-fans?

AnonymBruker
Skrevet

De med god personlighet 

Anonymkode: 6a153...bb5

Gjest Cartman
Skrevet

En uekte mann er en som gir faen i ordene "ekte mann". Andres meninger betyr lite i den store sammenhengen. Vil du leve livet for din egen del eller for andre ukjente menneskers del? Man kan komme med så mange krav man vil. De kravene betyr ingenting for meg. Jeg kommer aldri til å prøve å innfri kravene. Faktisk vil jeg sannsynligvis gjøre det stikk motsatte, da jeg er full av trass. Jeg er den personen som kan komme med en uttalelse jeg vet er upopulær og stå for den.  Jeg kan utfordre sjefen og si min mening. Jeg trenger ikke andres annerkjennelse. Gjør det meg til en "ekte mann". Sannsynligvis ikke. Faktisk vil jeg heller være en "uekte mann", enn å være "ekte mann". Jeg tar det som en fornærmelse å bli kalt "ekte mann". Jeg tar det som en fornærmelse at andre mennesker skal dømme meg og gi meg en dum merkelapp. Hvis du først skal gjøre det, så kan du kalle meg "uekte mann". Jeg liker å være spesiell, da jeg er spesiell. Så kan alle de andre dritkjedelig A4 menneskene få være "ekte menn" og "ekte kvinner".

Med vennlig hilsen

En uekte mann

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke kvinner flest er som de damene hun vorset sammen med. Jeg er vertfall svært tilfreds med den gode mannen min som er likestilt, tar ut pappaperm og hører på mine meninger. Er evig glad for han ikke er en machodust som kjører sitt eget løp.

Hvis jeg skulle komme med en eneste innvendig på "ekte menn" så syns jeg mange menn i den yngre garde er svært forfengelige og jålete. Bruker mye tid på eget utseende, sminke og klær, forbinder det med kvinner. 

Anonymkode: aec97...446

Skrevet
Den ‎06‎.‎03‎.‎2016 at 11.30, tøydokka skrev:

Drittlei av å høre "eg e mann" på jobben, som om det fritar vedkommende for arbeidsoppgaver som å sette egen kaffikopp i oppvaskemaskinen, eller å tørke av benkene eller ta ut bosset. Forbannede mannfolk, de er bare de mest udugelige og lateste dustene jeg vet!! 

Jeg skjønner deg godt!!

Skrevet

Sjef i toppstilling nevnes her. Det er ofte de som er sjefer på jobben (dagliglivet) som innimellom trenger en sterk/bossy dame til å styre over seg selv. Slike menn som drømmer om å få litt spænk på rumpa si av en streng domina. :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...